Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2295004 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #8580 Dátum: 2013.07.17 09:27:46 »
Üdv,
tegnap előtt megadta magát a 10 éves kori E12-es 1,4 Vvti...Fót és Csömör között 80km/h-nál kikönyökölt a hajtókar... motor csere lesz... :cry: van valakinek ötlete, mi a jó túrótól történhet ilyen? olaj volt benne...170ekm volt benne...

les
Te vagy az első tulaj, hogy tutti az előélete? :hmmmm:

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #8581 Dátum: 2013.07.17 09:28:33 »
Volt már itt szó ilyen esetről, nem is 1-ről és kevesebb km-rel

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Szerviz
« Válasz #8582 Dátum: 2013.07.17 09:42:59 »
Üdv,
tegnap előtt megadta magát a 10 éves kori E12-es 1,4 Vvti...Fót és Csömör között 80km/h-nál kikönyökölt a hajtókar... motor csere lesz... :cry: van valakinek ötlete, mi a jó túrótól történhet ilyen? olaj volt benne...170ekm volt benne...

les
azigen.
ugyrémlik aztmondtad,h nemrég vetted.
1éve talán?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #8583 Dátum: 2013.07.17 10:27:43 »
Volt már itt szó ilyen esetről, nem is 1-ről és kevesebb km-rel
Komolyan? És mitől van ilyen? Gyári hiba? vagy karbantartási netán userhiba?

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Szerviz
« Válasz #8584 Dátum: 2013.07.17 11:11:01 »
Komolyan? És mitől van ilyen? Gyári hiba? vagy karbantartási netán userhiba?
User hiba? Biztosan nem, kizártnak tartom, hogy nem szándékosan gyilkolva lehet úgy hajtani egy autót, hogy ez előforduljon. Karbantartási hiba? Még szar 15W40-es olajjal sem szabad, hogy ezt produkálja. Valószínűleg gyártási hiba lesz az... :cry:
Corolla 1,4 VVT-i 2005

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #8585 Dátum: 2013.07.17 12:30:42 »
Komolyan? És mitől van ilyen? Gyári hiba? vagy karbantartási netán userhiba?

Rákeresve: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=10.msg331497#msg331497

Les0130

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 354
Re: Re:Szerviz
« Válasz #8586 Dátum: 2013.07.17 15:49:04 »
azigen.
ugyrémlik aztmondtad,h nemrég vetted.
1éve talán?

igen kb. 1 éve vettem...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Re:Szerviz
« Válasz #8587 Dátum: 2013.07.17 20:32:53 »
igen kb. 1 éve vettem...
ja,emléxem,h mondtad,mikor hibakódot olvastunk ki pár hónapja.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

kekesiz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 332
Re:Szerviz
« Válasz #8588 Dátum: 2013.07.18 09:38:49 »
Sziasztok!
Megoldódott a kopogás rejtélye!
Elvittem a csepelí Speedy szervizbe, hogy mérjenek egy lengéscsillapítót.
Az végül nem lett bemérve, viszont három szervizes, több mint 2 órán keresztül kereste a hibát.
Végül kiderült, hogy egy csavarral volt a probléma, mégpedig azzal amelyik a motortartó bakot rögzíti a kerékdob motortér felőli részéhez.
Ez a csavar hiányzott, amikor vettem az autót. A Toyotáéknál azt mondta az alkatrészes bácsi, hogy nekik nincs ilyen csavarjuk, de oda egy sima, mezei, metrikus M10-es csavar való. Vettem egy csavarboltban ilyet, be is csavartam, igaz, nagyon nehezen ment be a helyére, de akkor azt hittem, hogy azért, mert feszült kicsit a tartó rész. Hát, mint most kiderült, nem azért ment be nehezen, hanem mert nem metrikus csavar kell oda, hanem kicsit sűrűbb menetemelkedésű. Kicserélték ilyenre, meghúzták, a kopogás tehát megszűnt. (És nem jobb hátul kopogott ugye, csak becsapós volt)
Ráadásul még előtte átnézték a futóművet, hogy nem-e ott van a hiba, utánhúztak pár csavarnak, aminél lehetett, még az ajtózsanérokat is megnézték, nem-e az zörög.
Azt hittem, ott fogok hagyni egy vagyont, de a hab a tortán, hogy egy forintot nem fogadtak el, pedig próbáltam legalább borravalót adni, de azt sem.
Abban maradtunk, hogy legközelebb is hozzájuk megyek, ha lesz valami baj az autóval. (Remélem, nem lesz.)
Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom őket, nagyon lelkiismeretesen dolgoztak.  :clap:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #8589 Dátum: 2013.07.18 09:53:23 »
Ez nagyon jó hír, és igazán korrektnek tűnik a cég, szimpatikus a hozzáállása.  :clap: ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kekesiz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 332
Re:Szerviz
« Válasz #8590 Dátum: 2013.07.18 14:27:35 »
Szeretnék tanácsot kérni:
1.8-as, elektronikus gázpedállal felszerelt, benzines motornál mit lehet/érdemes kipucolni? A pillangószelepre gondoltam, de van még esetleg valami más, hozzáférhető mechanikus doplog, ami elkoszolódhatott az évek folyamán és házilag tisztítható?

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #8591 Dátum: 2013.07.18 14:46:15 »
Pillangó szelep ház, alapjárati furat, légtömegmérő.
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

kekesiz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 332
Re:Szerviz
« Válasz #8592 Dátum: 2013.07.18 14:54:12 »
Pillangó szelep ház, alapjárati furat, légtömegmérő.
Köszi!
Ebből a légtömegmérő, (ha az van a légszűrőház után közvetlenül,) az ki lett tisztítva. A pillangószelep ház is megvan, hogy melyik, viszont az az alapjárai furat hol található?  :D

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #8593 Dátum: 2013.07.18 20:48:36 »
Köszi!
Ebből a légtömegmérő, (ha az van a légszűrőház után közvetlenül,) az ki lett tisztítva. A pillangószelep ház is megvan, hogy melyik, viszont az az alapjárai furat hol található?  :D

Szia!
A fojtószelep ház alján van. Megy rá 2 db vízcső, a másik oldalt az alapjáratimotor van.


E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

kekesiz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 332
Re:Szerviz
« Válasz #8594 Dátum: 2013.07.22 14:38:24 »
Sziasztok!

Tegnap kipucoltam a pillangószelepet, meg az ott található furatokat. A légtömegmérőt csak levegővel mertem, mert elég érzékeny szerkezetnek látszik.
Még előtte, szombaton, hazafelé az autópályán, bekapcsolt tempomatnál megint elkezdett világítani a check engine lámpa. A szokásos, 420-as hibakód.
A tegnapi tisztításnál viszont találtam egy csatlakozót, ami nem volt rendesen a helyén. Erről mellékeltem egy képet, a bekarikázott csati nem volt jól a helyén. Az vajon minek az érzékelője? Lehet összefüggésben a mostanában kb. havi rendszerességgel előforduló hibakóddal?

Köszönöm!

A kép csak illusztráció!  :D
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.22 15:05:20 írta kekesiz »