Igen...igen...de akár 3 hengerrel sőt tovább megyek szerintem 2 hengerrel is be kéne röffenjen.
Apropo azt a kiszerelt komplett gyújtáselosztót nem tudom kölcsönbe kapni, hátha, nekem megjavítja a kocsimat?
Az ECU-ért holnap megyek a szerelőhöz és ha holnap nem sikerül akkor holnapután adom postára.
Zoli
Megnéztem, a kompresszió 12-12-6,5-10, tehát a 4. henger is a megengedett 1 bar-os eltérésen kívül van, tehát a 3-as és 4-es hengerek kompressziója nem jó. Ezt sajnos az elosztó nem tudja megoldani
A gyújtási sorrend 1-3-4-2, az előbbiek miatt az első kettő nagyon nehezen vinné szerintem
Hengerfej le, megnézni a hengerek falát, gyűrűket, szelepeket. Ha rám hallgatsz, becsiszolod a szelepeket, beállítod a hézagokat (mindet!), szelepszárszimeringeket lecseréled, akkor 90.000 km-ig nem kell ehhez nyúlni majd.
Bontott dugót is lehet kapni, ha az kellene, de valószínűleg gyűrűzés elég neki.
De mindez sajnos akkor látszik, ha lennt van a hengerfej
Szívóoldali vezérműtengely rugós előfeszítőjét ne felejtse el rögzíteni a szerelő!
Ha meg akkora szerencséd van, hogy csak a szelephézagokat kell beállítani (a hengerfejet meg nem kell levenni), akkor a fentieket felejtsd el