Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1384101 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2895 Dátum: 2015.04.03 10:13:02 »
Valszeg már a legújabb Avensis katalógusát láttad. Abból - talán nem véletlenül - kivették a 2,2-es motorokat, helyettük érkezik a vélhetően szintén BMW eredetű, 143 LE-s 2.0 motor. Az eddigi 2,0 d4d-t váltja az BMW blokkos 1,6 d4d 112LE-vel.
Akkor kéne gyorsan még egy jó kis d4d Toyotamotorosat venni ;)
Ha nekem jó a BMW-s is, akkor minek vegyek Toyotát [rohog]

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2896 Dátum: 2015.04.03 10:17:22 »
Én úgy vagyok ezzel a dízel / benzines témával kapcsolatban, hogy a tapasztalatokat szívesen olvasom tanulságos és tényleg jókat írtok, jó a csapat itt ! :clap:
A nézet különbségtől még nem hiszem, hogy eldurvulna a hangulat vagy személyeskedés lesz, nincs értelme.
Még egy kis off aztán befejezem :)
Vezettem VW Golf II 1.6 szívó dízelt régen, nagyrészt városban, nagyon jó kis autó és semmi gond nem volt vele, aztán Golf III 1.9 TD na itt kezdődtek már a  műszaki problémák!
On  :flowers:

Fery

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2897 Dátum: 2015.04.03 10:19:47 »
Valszeg már a legújabb Avensis katalógusát láttad. Abból - talán nem véletlenül - kivették a 2,2-es motorokat, helyettük érkezik a vélhetően szintén BMW eredetű, 143 LE-s 2.0 motor. Az eddigi 2,0 d4d-t váltja az BMW blokkos 1,6 d4d 112LE-vel.
Igen, a legújabb. Feltölteném a pdf-et, de túl nagy. Ha valakit érdekel szóljon!
Itt a motorizáció. Benzin/dízel
'08 RX400h
'09 Prius 3

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2898 Dátum: 2015.04.03 10:19:50 »
Akkor kéne gyorsan még egy jó kis d4d Toyotamotorosat venni ;)
Ha nekem jó a BMW-s is, akkor minek vegyek Toyotát [rohog]
Azért, mert a BMW-s kizárólag a blokkot jelenti. Minden környező alkatrésze d4d. Csak maga a blokk öntvény az, ami BMW eredetű.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2899 Dátum: 2015.04.03 10:24:10 »
Azért, mert a BMW-s kizárólag a blokkot jelenti. Minden környező alkatrésze d4d. Csak maga a blokk öntvény az, ami BMW eredetű.

Azért nem csak a blokk!!  :nono:
És itt a teszt. A képek alapján is egy komplett BMW motor illesztve a Toygliba.
Ha elektronikát kellett illeszteni a BMW ECU-hoz (!!!), akkor ott a perifériák nagy része is maradt BMW...
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.03 10:29:15 írta keeper83 »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2900 Dátum: 2015.04.03 10:24:53 »
Én úgy vagyok ezzel a dízel / benzines témával kapcsolatban, hogy a tapasztalatokat szívesen olvasom tanulságos és tényleg jókat írtok, jó a csapat itt ! :clap:
A nézet különbségtől még nem hiszem, hogy eldurvulna a hangulat vagy személyeskedés lesz, nincs értelme.
Még egy kis off aztán befejezem :)
Vezettem VW Golf II 1.6 szívó dízelt régen, nagyrészt városban, nagyon jó kis autó és semmi gond nem volt vele, aztán Golf III 1.9 TD na itt kezdődtek már a  műszaki problémák!
On  :flowers:
Élőben semennyire nem menne ez át személyeskedésbe, hidd el. Az írás soha nem adja át a hangsúlyt. Ez pedig félreérthetővé tehet néhány postot, feleslegesen.  ;)

Az 1,9 td-ről eleinte valóban ezeket mondták. Aztán, kiderült, hogy 5-600.000-ret úgy elmennek, mint a szél, ha 10.000-ként friss 10W-40-es olajat kap. Aztán ott voltak a tdi-k. 1,9 td + intercoolerrel. Húúú, az mennyire kihegyezett, biztos szar lesz... Aha, azok is elmentek legalább 400.000-et, hogy hozzájuk kellett volna nyúlni. A mienk is ilyen volt.  ;) 430.000 körül azért kezdte csipegetni az olajat, mert a turboja elfáradt és szivárgott. Ennyi. Gyári turbót kell rá rakni és mehetett tovább.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2901 Dátum: 2015.04.03 10:34:48 »
Élőben semennyire nem menne ez át személyeskedésbe, hidd el. Az írás soha nem adja át a hangsúlyt. Ez pedig félreérthetővé tehet néhány postot, feleslegesen.  ;)

Az 1,9 td-ről eleinte valóban ezeket mondták. Aztán, kiderült, hogy 5-600.000-ret úgy elmennek, mint a szél, ha 10.000-ként friss 10W-40-es olajat kap. Aztán ott voltak a tdi-k. 1,9 td + intercoolerrel. Húúú, az mennyire kihegyezett, biztos szar lesz... Aha, azok is elmentek legalább 400.000-et, hogy hozzájuk kellett volna nyúlni. A mienk is ilyen volt.  ;) 430.000 körül azért kezdte csipegetni az olajat, mert a turboja elfáradt és szivárgott. Ennyi. Gyári turbót kell rá rakni és mehetett tovább.
Egyet értünk a mondandónk elejével. Is :)
Annyit nem mentem a Golfokkal hogy kiderüljön a 400.000 km futásig mi lenne, de akkor lehet hogy az enyém is elmegy 600ezret gond nélkül, ha nálam marad addig :)
Felhasználás módja, alig van rövid táv, és mondom mindent megkap ami jár neki odafigyeléssel, remélem nem hagy cserben!  :eek:  :whistling:
Fery

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2902 Dátum: 2015.04.03 10:38:12 »
Egyet értünk a mondandónk elejével. Is :)
Annyit nem mentem a Golfokkal hogy kiderüljön a 400.000 km futásig mi lenne, de akkor lehet hogy az enyém is elmegy 600ezret gond nélkül, ha nálam marad addig :)
Felhasználás módja, alig van rövid táv, és mondom mindent megkap ami jár neki odafigyeléssel, remélem nem hagy cserben!  :eek:  :whistling:
Ennél többet és jobbat nem is tudnál neki tenni. Minden esély megvan rá, hogy menjen. Ha a helyedben lennék, konkrétan el is várnám tőle!  :D ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2903 Dátum: 2015.04.03 13:10:42 »
Igen, egy kereskedésben, akkor öt évesen kevés km-rel ugyan, de hamar világossá vált előttem, hogy nem igen volt szeretve ez az autó az előző tulajdonos részéről.

Köszönöm, ez jól esett!
Ezt megelőzően egy Mitsubishi Pajero 2.5 TD boldog tulajdonosa voltam. Sajnos 20 éves volt már, de soha semmi baja nem volt a kopó dolgokon kívül. Sajnáltam is de nagyon.
Itt elárultad a problémáját az autódnak, vagy volt autódnak! Sajnos sikerült egy nemtörődöm gazdától megvenned. Ebben bármit vesz az ember belefuthat, de ez az egy rossz eset még nem minősíti a Toyota dízeleit. ;) :)

Apaszive

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2904 Dátum: 2015.04.03 13:44:06 »
Itt elárultad a problémáját az autódnak, vagy volt autódnak! Sajnos sikerült egy nemtörődöm gazdától megvenned. Ebben bármit vesz az ember belefuthat, de ez az egy rossz eset még nem minősíti a Toyota dízeleit. ;) :)

Ááhhh ... nem árultam el semmit, hiszen nem takargattam soha sem a részecskeszúró problémáját. Én csak egy dieselt minősítettem az pedig a D-Cat, mert azt kiismertem az elmúlt négy év alatt.
Igen, igazad van ez egy eset a sok közül és ebből nem szabad messzemenő következtetést levonni, de van ilyen eset is mint az enyém. Környezetemben sokan használnak például Toyota Hilux-ot D-4D... az ég világon semmi probléma velük. Munka autók, teszik a dolgukat minden időjárási körülmények között ... és soha nem füstölnek!  :D

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2905 Dátum: 2015.04.03 14:03:09 »

Itt elárultad a problémáját az autódnak, vagy volt autódnak! Sajnos sikerült egy nemtörődöm gazdától megvenned. Ebben bármit vesz az ember belefuthat, de ez az egy rossz eset még nem minősíti a Toyota dízeleit. ;) :)
Ebben teljes mértékben igazad van, egyetértek. Menj be egy szakszervizbe és kérdezd meg őket is a mai modernebb Toyota dízelekről.[emoji6]
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2906 Dátum: 2015.04.03 14:15:26 »
Úgy is megyek mostanában. :)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2907 Dátum: 2015.04.03 14:26:52 »
Úgy is megyek mostanában. :)
Azt kérdezd meg, hogy ők vennének-e, és ha igen, milyet? Konkrétan. Amit nem, azt miért nem?
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2908 Dátum: 2015.04.03 14:33:36 »
Azt kérdezd meg, hogy ők vennének-e, és ha igen, milyet? Konkrétan. Amit nem, azt miért nem?
2.0 D4-D-t dícsérték, az 1.4-et is, 2.2 csak akkor ajánlották, ha teljesen lekövethető az élete és/vagy ismerőstől veszem.

Tadis

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 92
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2909 Dátum: 2015.04.03 15:14:00 »
Ebben teljes mértékben igazad van, egyetértek. Menj be egy szakszervizbe és kérdezd meg őket is a mai modernebb Toyota dízelekről.[emoji6]
Foglalkoztatott a gondolat, hogy lecserélem az Avensist 2.0 D4D-t,  RAV-4  2.2-re,(150 Le-177 Le), mivel jó a viszonyom a TOYOTA márkakereskedéssel amelyiktől vásároltam a 2.0 D4D-t, felhívtam őket kérvén a véleményüket csere ügyben. A véleményük és egyéb hozzáértők véleménye alapján, (ebben több szakszervizet kell érteni) felhagytam a tervemmel.
A kényelmesebb ki és beszállás volt a gondolatindító, emiatt foglalkoztam a cserével, egyébként tökéletesen meg vagyok elégedve,a 2.0 D4D menetdinamikájával és a fogyasztásával is.