Szerző Téma: Toyota GT-86  (Megtekintve 156689 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Toyota GT-86
« Válasz #225 Dátum: 2013.01.15 13:19:34 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

boxerhang

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 68
Re:Toyota GT-86
« Válasz #226 Dátum: 2013.02.06 17:57:50 »
Vezettem tesztnapon, nagyon jó gép. Képeken nem tetszett annyira, de amikor megláttam, azonnal megváltozott a véleményem. Élmény vezetni. Az autómata bűn bele.  :yes: Amúgy a kipufogó nem tetszett, kifele semmi hangja... Az utastérben viszont nagyon szép zene megy ha odalépsz neki.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Toyota GT-86
« Válasz #227 Dátum: 2013.02.27 14:13:09 »
Tehát akkor Mihály kérésére: tapasztalataim a mai rövid vezetés után:

-usb-port nagyon el van dugva.
-túlságosan sprőd a rugózás
-kuplung túl gyorsan fog be
végül a legsúlyosabb:
-NEM AZ ÉN NEVEM VAN A FORGALMIBAN

És most komolyan:

eszméletlen közvetlen és azonnali az autó. Nem egy rakéta, de azért nagyon megy. Egész kellemesen megindul alacsonyabb fordulatról is, akár 5.-ben, 2000es fordulatról is. Ugyan tényleg kicsit kemény a rugózása, de szerintem napi használatban is elviselhető lenne. Kormány, váltó eszméletlen. Főleg a váltó volt megváltás a céges Rönyó után :)
Sajnos igazán kipróbálni nem volt mód, de azért egy kettesben történt kisseb gyorsítás azért megmutatta, hogy ha kell, akkor bármilyen gyári Trabantot otthagy, akár egy négyüteműt is.


Gabe 254.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:Toyota GT-86
« Válasz #228 Dátum: 2013.02.28 10:44:19 »
Komfort index, sötétedős tükör, esőszenzor...
Ezeket nem írtad le.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Toyota GT-86
« Válasz #229 Dátum: 2013.02.28 10:48:00 »
Komfort index, sötétedős tükör, esőszenzor...
És ezek amúgy kit érdekelnek?  :cool2:
 :D
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Toyota GT-86
« Válasz #230 Dátum: 2013.03.05 23:29:41 »
Ó igen, a Misi által is említett dolgok, plusz az, hogy nincs benne kartámasz, és ráadásul nem is állítható! Skandalum!
Gabe 254.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Toyota GT-86
« Válasz #231 Dátum: 2013.04.12 13:30:27 »
Szegény Subaru BRZ...Mi azért szeretjük, meg nem is drag-racing-re van ugye építve, meg egyébként is, az is elérhetetlen nekem...(egyelőre, de majd 10 év múlva!!!) :D
Azért a videót érdemes megnézni:
[ Invalid YouTube link ]
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

boxerhang

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 68
Re:Toyota GT-86
« Válasz #232 Dátum: 2013.04.14 21:19:02 »
A totalcar.hu-n volt egy cikk a GT86-ról. Tetszett a japánok véleménye. Más szemlélet, mint a már megszokott teljesítményhajhász szemléletmód. Azt nyilatkozta a fickó, hogy a GT86 azért nem isssszonyú erős, mert azt az átlag vezető nem képes uralni, és akkor minek betenni a kocsiba? A GT86 lényege, hogy a mindennapi sofőr is ki tudja belőle hozni a maximumot, ne féljen tőle, és vezetni legyen jó mindenek előtt. Nagyon jó kanyarvadász!

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Toyota GT-86
« Válasz #233 Dátum: 2013.04.17 18:16:37 »
Végre láttam élőben a forgalomban (egy fehér) GT-86-ot, jó alacsony!
Mentem is utána, hogy jól megnézzem magamnak. Budaörsről mentünk kifelé Érd felé az M7-en, aztán letértünk az M0-ásra Anna-hegy felé.
Az emelkedőn rendesen el tudott volna menni (200 paci vs. 115 paci), ha a belsőben nem akadályoztak volna minket, az M0 felé letérvén valahogy elé kerültem, aztán látom kihúzódik a kanyar előtt a belsőbe (2 sáv kanyarodik, csak a végén csatlakozik a belső sáv a külsőbe), hogy majd ott visszaelőz, de nem jött össze...Mire kijöttem a kanyarból elég szép előnyt csiholtam ki magamnak, de nem baj, ha olvasod a fórumot, majd legközelebb hátha szorosabb lesz!  :innocent: :D Én holnap is negyed hat körül megyek arrafelé...  :cool2:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Toyota GT-86
« Válasz #234 Dátum: 2013.04.19 14:20:59 »
Voltam reggel bent a Tmaxnál, és van náluk egy gt86..... gondoltam csak beleülök, azt hiszem tök felesleges ez a 4 üléses megoldás, ha egy 180cm fölötti ember beül  mögé más már nem fér :devil:

Nagyon kényelmes, jó oldaltartású kagylók vannak benne, az ember szinte lent ül a földön.
Tetszene itthonra, megtudnám szeretni :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:Toyota GT-86
« Válasz #235 Dátum: 2013.04.20 21:57:51 »
Végre láttam élőben a forgalomban (egy fehér) GT-86-ot, jó alacsony!
Mentem is utána, hogy jól megnézzem magamnak. Budaörsről mentünk kifelé Érd felé az M7-en, aztán letértünk az M0-ásra Anna-hegy felé.
Az emelkedőn rendesen el tudott volna menni (200 paci vs. 115 paci), ha a belsőben nem akadályoztak volna minket, az M0 felé letérvén valahogy elé kerültem, aztán látom kihúzódik a kanyar előtt a belsőbe (2 sáv kanyarodik, csak a végén csatlakozik a belső sáv a külsőbe), hogy majd ott visszaelőz, de nem jött össze...Mire kijöttem a kanyarból elég szép előnyt csiholtam ki magamnak, de nem baj, ha olvasod a fórumot, majd legközelebb hátha szorosabb lesz!  :innocent: :D Én holnap is negyed hat körül megyek arrafelé...  :cool2:

Szerintem a GT86 tulaj NEM versenyzett csak te. Biztos jó érzés úgy versenyezni, hogy a másik nem is sejti mi van de te azért nyomd neki.
Örül a gyerek, aztán hazamegy és elmeséli, hogy miket előzött megint.
 :whistling:

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Toyota GT-86
« Válasz #236 Dátum: 2013.04.20 22:09:07 »
Szerintem a GT86 tulaj NEM versenyzett csak te. Biztos jó érzés úgy versenyezni, hogy a másik nem is sejti mi van de te azért nyomd neki.
Örül a gyerek, aztán hazamegy és elmeséli, hogy miket előzött megint.
 :whistling:
igen? Te is ott voltál?
Mondom, hogy bement a belső sávba rögtön amint elé kerültem, hogy visszaelőzzön a kanyarban, de nem baj...te tuti jobban tudod...jó, hogy szóltál, mert én mint gyerek, akkor abbahagyom a mesélést...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Toyota GT-86
« Válasz #237 Dátum: 2013.04.20 22:49:17 »
Szerintem is nagyon jó autó lett a GT-86, már alig várom, hogy tesztelhessek egyet, de ha nem csak egyenesben akarja valaki kihasználni tudását, (mert nem is abban erős), akkor sofőr is kellene hozzá. A másik gond az az, hogy aki megvesz egy ilyet sok-sok millióért az valószínűleg félteni fogja, kímélni, de ez az autó szerintem nem arra lenne való, ez egy igazi kanyarvadász, úgyhogy csak kilinccsel előre a GT-86-tal! Hogy arra meg drága? Nekem biztosan, de ez már a bérviszonyok témaköre...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:Toyota GT-86
« Válasz #238 Dátum: 2013.04.20 23:06:08 »
Szerintem is nagyon jó autó lett a GT-86, már alig várom, hogy tesztelhessek egyet, de ha nem csak egyenesben akarja valaki kihasználni tudását, (mert nem is abban erős), akkor sofőr is kellene hozzá. A másik gond az az, hogy aki megvesz egy ilyet sok-sok millióért az valószínűleg félteni fogja, kímélni, de ez az autó szerintem nem arra lenne való, ez egy igazi kanyarvadász, úgyhogy csak kilinccsel előre a GT-86-tal! Hogy arra meg drága? Nekem biztosan, de ez már a bérviszonyok témaköre...

Álmodozzál, az ingyen van.  :tt2:
Sebaj, legközelebb megint elévágsz a külsőben .
Csak azt felejted el hogy közúton vagytok, nem pedig versenypályán, meg a másik fontos: a másik félnek is versenyeznie kell, legalábbis tudnia róla, hogy verseny van.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Toyota GT-86
« Válasz #239 Dátum: 2013.04.20 23:30:51 »
Álmodozzál, az ingyen van.  :tt2:
Sebaj, legközelebb megint elévágsz a külsőben .
Csak azt felejted el hogy közúton vagytok, nem pedig versenypályán, meg a másik fontos: a másik félnek is versenyeznie kell, legalábbis tudnia róla, hogy verseny van.
Lebuktál, nem is voltál ott!
Nem vágtam be elé a külsőben, hanem amikor már jobbra kimentem a kihajtósávba, ő még a belsőben küzdött az előtte lévővel, emiatt csak később mögém bírt bejönni, hogy lehajtson az M7-esről, lehet nem is arra akart menni, csak látta, hogy verseny van és jött utánam...
Nem álmodozok! 1998-2000-ig nemzetközi licenc-szel rendelkező hegyi versenyző voltam.
Mivel nem vagyok gazdag, ezért manapság maradt a low-cost megoldás az örömautózásra:
200eFT-ért vettünk öreg BMW E30, ráköltöttünk még kb. 1.3MFt-ot a motorra futóműre, kagylóülésekre, 4 pontos övekre, fékekre stb.
Most van egy 0-100-ra 6 másodpercen belül gyorsuló, a Hungaroringen egy kört utcai gumival 2:20-körül futó élményautónk, amit pályanapokon meg drift-napokon nyúzúnk, tehát kiélem álmaimat a magam csóró módján. Utcán a GT-86-osokat a Carinával kergetem, adok nekik esélyt... ;)

Mesélj te az álmaidról...
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.20 23:38:18 írta FUBA »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...