Az én volt kompresszoros gépem is szívó gyári TS volt régebben, tehát ha csak abba gondolsz bele, hogy az 1.6-os corolla 10 alatt van 100-on, akkor 6200-ig pörgetve a legalább 30 lóerővel erősebb TS-nek 6200-ig is el kellene mennie egy Suzukinak. Na mindegy, ne offoljuk a topicot.
Ear, amiről én beszélek, az a mostani piac vezető autóihoz való összehasonlítása ennek. Ha belegondolsz, mostanság 300 lóerő alatt nem nagyon adnak ki erős hátsókerekes sportautót. A 200 lóerőssel mindenkinek, aki pályázni, versenyezni akarja majd használni, az lesz a baja, hogy egy gyári S2000, 350Z rommá veri az egyenesekben és féktávon is. Értem én, hogy nagyon megadóztatják, de a fent említetteket nem? Mégis ez a 2 cég, most már a Hyundai is vállalja az új Genesis, vagy mi a fene kiadásával ezt. Megint az van, hogy a Toyota olyan kocsit csinált, ami az adott piacon a leggyengébb. Ne egy MX5-el hasonlítsuk már össze. Az teljesen más autó, totál másra van kitalálva, annak az MR-S lehet esetleg a párja, mint roadster.
Amúgy meg a japán belpiacos Honda bármi Type r-ek voltak mindig is a legerősebb változatai az autóiknak.
Persze, lehet választani a Subarut is, de akkor az már nem a Toyota"utódja".