Szerző Téma: Toyota GT-86  (Megtekintve 156647 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Toyota FT-86
« Válasz #45 Dátum: 2009.10.11 16:58:25 »
"Official details are still scarce, but our sources tell us that Toyota opted to equip the concept model with a naturally-aspirated version of Subaru's 2.0-liter flat flour that produces 150HP in the Impreza.
However, it is most likely that the Japanese automaker has tweaked the engine to crank out a few more ponies boosting output closer to 200 horsepower."


"Under the bonnet, the normally aspirated engine incorporates an all-new cylinder head with revised camshafts, pistons and valves. The unit produces 200bhp..."


Ennyit tud sejt a sajto a motorrol. Ennyire "biztos" adatok tudataban igazan kar lenne temetni az autot.  :helpsmilie:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #46 Dátum: 2009.10.11 17:03:44 »
Ennyit tud sejt a sajto a motorrol. Ennyire "biztos" adatok tudataban igazan kar lenne temetni az autot.  :helpsmilie:

Ezt mondom én is. Még semmi sem biztos, csak annyi, hogy gyártásba kerül a gép.  :whistling:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Toyota FT-86
« Válasz #47 Dátum: 2009.10.11 17:04:46 »
Nem temetem csak azt szeretném valahogy hogy ne kelljen sportos autóból sportautót építenie a fanatikus autóbarátnak... :helpsmilie:

Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #48 Dátum: 2009.10.11 17:05:04 »
...a 150 pacis változatot ne hívjuk sportautónak vagy akkor a 140 pacis polo gti-t is hívjuk annak...

...meg a 140 lovas Elise-t se hívjuk annak?  :winkiss:

Szerintem hagyjuk ezt a teljesítmény-dolgot lógni kicsit, legalább addig, amíg meg nem tudjuk, milyen tömegű, milyen erős lesz az autó.  :hug:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Toyota FT-86
« Válasz #49 Dátum: 2009.10.11 17:08:53 »
...a 150 pacis változatot ne hívjuk sportautónak vagy akkor a 140 pacis polo gti-t is hívjuk annak...

...meg a 140 lovas Elise-t se hívjuk annak?  :winkiss:

Szerintem hagyjuk ezt a teljesítmény-dolgot lógni kicsit, legalább addig, amíg meg nem tudjuk, milyen tömegű, milyen erős lesz az autó.  :hug:

Nagyon nem vitázni szeretnék,de azért nem mindegy milyen autó 140 pacis és az hány kiló:-)) Ha a celica 1200 bár sztem jóval több lesz és 150 pacis akkor a 960 kilós Elise lehet 140 pacisan is fürge ;)

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #50 Dátum: 2009.10.11 17:11:59 »
Nem temetem csak azt szeretném valahogy hogy ne kelljen sportos autóból sportautót építenie a fanatikus autóbarátnak... :helpsmilie:

Versenyre tudod, hogy egyik sem alkalmas. Csak radikális változtatásokkal. Sportra, amire Te használod meg szerintem mások is : ki fognak jönni rá a kiegészítők és jön a tuning. Nem fogod megállni enélkül az tuti. :yes: :D :D

Vagy maradjunk a Focus RS-nél, adjunk el mindent és vegyünk azt utána irány a pálya......

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #51 Dátum: 2009.10.11 17:14:46 »
Egyébként most sztem nagyon okosan csinálta pl a ford hogy az ST-ből épített egy RS-t.Kb ugyanaz a forma,ugyanaz a moci és kaptak egy olyan autót ami a mai fiatalság legütősebb autója.

Biztos a Toyotától tanultak Corola  - Corolla TS vonalon. :cool2: :D

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Toyota FT-86
« Válasz #52 Dátum: 2009.10.11 17:19:17 »
Nem temetem csak azt szeretném valahogy hogy ne kelljen sportos autóból sportautót építenie a fanatikus autóbarátnak... :helpsmilie:

Versenyre tudod, hogy egyik sem alkalmas. Csak radikális változtatásokkal. Sportra, amire Te használod meg szerintem mások is : ki fognak jönni rá a kiegészítők és jön a tuning. Nem fogod megállni enélkül az tuti. :yes: :D :D

Vagy maradjunk a Focus RS-nél, adjunk el mindent és vegyünk azt utána irány a pálya......

Várj Tuti ha lesz rajta rendes fék és a kép alapján lesz ;)és lesz alap mondjuk 250 pacis moci akkor kell bele egy speer irány a Hungaroring :devil:
Azt mondják az okosok az úgyis inkább hátsókerekeseknek előnyösebb pálya.

Hát inkább a rallyban eltöltött sok év tapasztalatát tették egy autóba és ez remekül sikerült nekik.Sokkal előrébb tarthatnak náluk mint nálunk ebben.

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #53 Dátum: 2009.10.11 17:41:53 »
Amikor az Euroringen beállt mögém a boxuccában az RS odamentem megnézni közelről. Nyitva volt a motorháztető.
A motortér sűrűn megtöltve, turbós és olyan halk, mint egy távirányítós játékautó. Komolyan. Szinte nincs hangja alapjáraton pedig a motoron látszik az erő.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Toyota FT-86
« Válasz #54 Dátum: 2009.10.11 19:46:12 »
Na jó megnyugodtam.Találtam egy képet a neten ahol látszanak a nagy fékek és el is tudtam olvasni hogy ADVICS ami egy jónak mondható márka kerámiabetéteket is gyártanak szal ez a gond megúszva :)

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: Toyota FT-86
« Válasz #55 Dátum: 2009.10.11 21:36:04 »
Na jó megnyugodtam.Találtam egy képet a neten ahol látszanak a nagy fékek és el is tudtam olvasni hogy ADVICS ami egy jónak mondható márka kerámiabetéteket is gyártanak szal ez a gond megúszva :)

Akkor ezért mentél tegnap 8 órán keresztül a hátsókerekes géppel ha tehetted....  :whistling:

Gyanús vagy Te nekem!!!  :hmmmm:  :lol:
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #56 Dátum: 2009.10.11 21:42:59 »
Na jó megnyugodtam.Találtam egy képet a neten ahol látszanak a nagy fékek és el is tudtam olvasni hogy ADVICS ami egy jónak mondható márka kerámiabetéteket is gyártanak szal ez a gond megúszva :)

Ha csak ennyi kellett... :D Mondjuk ez még nem jelenti, hogy a szériaváltozaton is Advics fékek lesznek, de örülök, hogy megnyugodtál.  :1eye: :flowers:

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #57 Dátum: 2009.10.11 21:49:20 »

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Toyota FT-86
« Válasz #58 Dátum: 2009.10.11 21:56:50 »
Na jó megnyugodtam.Találtam egy képet a neten ahol látszanak a nagy fékek és el is tudtam olvasni hogy ADVICS ami egy jónak mondható márka kerámiabetéteket is gyártanak szal ez a gond megúszva :)

Akkor ezért mentél tegnap 8 órán keresztül a hátsókerekes géppel ha tehetted....  :whistling:

Gyanús vagy Te nekem!!!  :hmmmm:  :lol:

Azért az evó-t nagyon jól lehetett vezetni,de pl a kis hátsókerekes mitsu is nagyon tetszett hogy aprógázadásokra milyen jól reagált.Jó lenne tudni élőben is ilyen e

Satriani igen így rendben van a dolog ;)

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #59 Dátum: 2009.10.11 21:59:38 »


Azért az evó-t nagyon jól lehetett vezetni,de pl a kis hátsókerekes mitsu is nagyon tetszett hogy aprógázadásokra milyen jól reagált.Jó lenne tudni élőben is ilyen e


Most akkor vezetted vagy mégse ??????