Szerző Téma: Toyota GT-86  (Megtekintve 156628 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re: Toyota FT-86
« Válasz #30 Dátum: 2009.10.11 13:13:02 »
a rideg valóság az amikor lekésed az uccsó buszt és vár rád 4-5 óra a -20ban  :yes:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #31 Dátum: 2009.10.11 13:42:48 »
http://www.carwalls.com/cars/30-Toyota%20wallpapers.html?t=565

Háttérképek különböző felbontásokban.

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #32 Dátum: 2009.10.11 15:03:49 »
a rideg valóság az amikor lekésed az uccsó buszt és vár rád 4-5 óra a -20ban  :yes:


Meg ha nincs fagyállód........ :D :D

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Toyota FT-86
« Válasz #33 Dátum: 2009.10.11 15:18:06 »
Hát Skacok sztem egy 200 lovas autó manapság már nem sportautó.Sztem olyan 250-től már lehetne annak nevezni nem dobfékkel.Az autó amúgy tetszik,de ha megnézitek akkor az összes sportautógyártó már alapból 230-40 pacival adja ki a z autókat még a hatchbackeket is.PL Leon Cupra 240 könnyedén 300 paci.Focus ST könnyedén 270-300 paci.Nem is írom hogy könnyedén,de mindegyik ilyen:astra opc,mazda 3 mps.A hondánál ugye megcsinálták kintre a 240 pacis civic type r-t ami pályán könnyedén tartja a lépést sőt veri a 300 lovas evo 10-est,új subaru sti-t amik ugye 4kerekesek.Szerintetek mekkorát fog röhögni mindenki ha meglát egy ilyen dobfékes autót???Tényleg ennyire költségkímélőnek kell lennie hogy egy 200eft-s fékrendszert nem tudnak rátenni mint egy rendess sportautóra?Ha mondjuk megveszem újonnan az autót és annyira tele vagyok hogy egyből ki akarom vinni és pályaautót csináljak belőle akkor kezdjem azzal hogy hátsófékrendszert gyártassak hozzá,mert ugye gyárilag nincs hozzá meg ha csak 200 pacis akkor ugorjak neki egy motortuningnak  hogy legyen legalább egy 6másodperces 100-as sprintem?Mondjuk az hogy beletesznek subaru motort az szégyen a toyotának hogy nem hajlandó fejleszteni,vagy csak ha a 3sgte motort beletenné kis módosításokkal akkor az alap 240 paci és 300-ig húzható lenne annak ellenére hogy jók a subaru motorok csak néha a turbó esik le róluk ha nincsenek rendesen melegítve,hűtve.Ne mndja nekem senki itt a fórumon hogy nem zavarná ha mondjuk az autópályán folyamatosan levillognák a 170 pacis mondeók,accordok,passatok amik dízelként kicsit fel vannak húzva egy 70ezer forintos chiptuning segítségével.Ráadásul én tuti kiszólnék hogy jó a féked haver...

Ez nekem megint félmegoldásnak tűnik.Így akkor ez nekem megint nem sportautó.Mit vár így a toyota melyik réteg fogja megvenni ezt?Üzletemberek?Minek ott a céges passat,Versenyezni?Dobfékkel,lap 150 pacival?Ha lesz 300 pacis akkor az rendben van,de azon meg a dobfék egy szégyen.Fiatal suhancok?Kinevettetik magukat és amúgy ők hondát vesznek.Hobbiautósok,vezetni alig tudók?Mit kezdenének vele.Cruisolni 7végénként a városban.Szóval nem értem.Szép az autó,de hogy műszakilag nem tudnak egy rendes palettát összeállítani az botrány.Srácok sportautóról beszélünk,menjen,álljon meg és tudjon kanyarodni.Ehhez ezek kellenek.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Toyota FT-86
« Válasz #34 Dátum: 2009.10.11 15:31:21 »
A dobfeket ha jol emlexem en dobtam be, de csak viccnek (amerikai piac stb...)  :surrender:

Az ott mart tarcsa hatul  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Toyota FT-86
« Válasz #35 Dátum: 2009.10.11 15:32:56 »
oK Na így már rendben van.Ha lesz alatta futómű meg erős motor akkor király minden. ;)

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #36 Dátum: 2009.10.11 15:36:31 »

Ez nekem megint félmegoldásnak tűnik.Így akkor ez nekem megint nem sportautó.Mit vár így a toyota melyik réteg fogja megvenni ezt?Üzletemberek?Minek ott a céges passat,Versenyezni?Dobfékkel,lap 150 pacival?Ha lesz 300 pacis akkor az rendben van,de azon meg a dobfék egy szégyen.Fiatal suhancok?Kinevettetik magukat és amúgy ők hondát vesznek.Hobbiautósok,vezetni alig tudók?Mit kezdenének vele.Cruisolni 7végénként a városban.Szóval nem értem.Szép az autó,de hogy műszakilag nem tudnak egy rendes palettát összeállítani az botrány.Srácok sportautóról beszélünk,menjen,álljon meg és tudjon kanyarodni.Ehhez ezek kellenek.

Na végre minden szavaddal egyetértek ez a kocsi tényleg egy vicc, kb. olyan, mint a Toyota Forma1-es koncepciója a nyugdíjra váró, unott, motiválatlan pilótákkal.
Ezt megveszi pár újgazdg műmájer meg pár újmilliomos csaj mint a T23-ast páran. Dobfékes sportkocsi valóban nevetséges, főleg 150 LE-vel, amit lazán levernek a TS-ek és a régebbi T18, T20-as Celicák és régi Suprák, amik valóban sportautók.

"A Toyota számára persze nem érné meg egyetlen sportkocsi kedvéért vadiúj padlólemezt készíteni – részben ez az oka, hogy az 1980-as évek óta nem is gyártottak hasonló modellt, pedig igény lett volna rá – így a Subaru segítségét vették igénybe a Toyota mérnökei."

Érdemes elolvasni többször is ezt a mondatot és értelmezni.Elmond mindent.
Nem a dobféken múlik ez ha 150 Le-s lesz a motor.

Mintha Ricsi is említette volna, hogy már a 2000 után csinált autók közel sem olyan jó anyagminőségűek mint a korábbi társaik. De rengeteg emberrel beszéltem erről, és mind ezt mondták. Itt már költségcsökkentés van, környezetvédelem (de milyen környezetvédelem az, ahol a gazdagok 3 évente új autókat vesznek ???????? )
Ez igaz Hondára Toyotára BMW-re Mercire, VW-re de még a Volvora is. Újra közkedveltek lettek a 80-as 90-es évek autói és sokan ilyen megkímélt darabokat keresnek pár éves használtautó helyett.

« Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 15:47:44 írta tutinet »

Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #37 Dátum: 2009.10.11 15:48:58 »
Srácok sportautóról beszélünk,menjen,álljon meg és tudjon kanyarodni.

A dobféket tisztáztuk, Laci viccelt, senki nem olvasott utána, ennyi. A kanyarodásról és a menésről még semmit nem tudunk, ahogy a tömegről sem.

Szuti, hány lovas egy alap Lotus Elise? És sportautó? És hány kiló egy Leon Cupra a 200+ lóerejéhez?

Az MX5 hány lóerős? Eladja a forma és a hétköznapi használhatóság? Jól vezethető a kevés paci ellenére?

Nem értem, mit fanyalogtok. Pláne nem értem, mit fanyalogtok félinformációk alapján. Egyelőre két dolog biztos: ez a koncepcióautó így néz ki, és hátsókerekes lesz, több teljesítmény-lépcsőben bedobott boxerrel. Minden más találgatás. Ez a kocsi a ma rendelkezésre álló adatok alapján ugyanúgy lehet qrvajó, mint pocsék.

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #38 Dátum: 2009.10.11 15:51:50 »
Van erről a kocsiról egy valós videó, amin mennek vele pályán vagy ucccán ?????

Laci gyorsan ráphotoshopoolt egy tárcsaféket a dob helyett. :D :D


Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #39 Dátum: 2009.10.11 15:57:31 »
Ez még csak koncepcióautó, ennek megfelelően valószínűleg nincs belőle komplett tesztpéldány. Valószínű, hogy még csak "mule" példányok futnak, rendes padlólemezzel és hajtáslánccal, pikk-pakk összedobott műszeregységgel, berendezéssel, kasztnival.

Nem photoshopolt senki, nem tudom, hol látott bárki dobféket. Az összes gyári fotón tárcsafék van.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 15:59:04 írta Satriani »

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #40 Dátum: 2009.10.11 16:01:08 »
, pikk-pakk összedobott műszeregységgel, berendezéssel, kasztnival.

 :eek: :eek: aha......akkor tényleg photoshopgyanús ez az egész......

Nekem  Colombo felesége jut róla az eszembe..... :D :D
Nade háttérképnek tényleg szíp, meg kell hagyni...
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 16:06:06 írta tutinet »

Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #41 Dátum: 2009.10.11 16:08:17 »
:eek: :eek: aha......akkor tényleg photoshopgyanús ez az egész......

Várjámá', azt kérdezted, van-e videó valós körülmények között. Mondom, nincs, mert valószínűleg nincs komplett, működő tesztautó. Ehhez kéne legalább egy előszéria, amihez fel kell készíteni a gyártósort, ahhoz pedig véglegesnek kéne lenni, milyen formában gyártják a kocsit, ami nyilván még nem végleges.

A koncepcióautónak valószínűleg a hajtáslánca nem komplett. Az sem biztos, hogy van benne motor, váltó, rendes futómű, kormánymű, fékek, stb. Amit a képeken látsz, az egy létező autó, cipzáros műszerfallal, tárcsafékekkel, ködlámpák nélkül. Megfogható, szagolható, de nyilván nem használható. Ez bevett szokás, nagyon kevés koncepcióautó van, ami ténylegesen működik is.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Toyota FT-86
« Válasz #42 Dátum: 2009.10.11 16:15:11 »
Ok,Satriani a Lotus egy lightweight sportscar!!!...és ennek a kategóriának a királya alap 192 pacival,persze abból is volt 160 pacis rovermotoros.Csak kiegészítésképpen ez a 192 pacis lotus jobb időket megy mindenhol mint az opel speedster 2.2 turbó ami azért egy nagyon durván jó eredmény egy 1.8-as autótól.Nem tudom a dátumot,de jóideje elkezdte felkompresszorosítani a 192 pacis változatot és ha jól tudom akkor a max az 260 pacis exige cup ami 970 kilóhoz 3.73 súly lóerőarány ami nagyon kevés sportautónak van így és atom futómű van alatta meg jó fékek.Tegyük fel hogy ugyanezt akarjuk elérni ennél acelicánál az azt jelentené hogy az 1400kg-os súly mellé 360 pacisnak kellene lennie.Így lenne  arányosan ugyanolyan,de még sajna így sem,mert kanyarsebességben tudjuk hogy egy könnyű autó sokkal gyorsabb mint egy nehéz.Én nem is igazán fanyalgok csak szeretném ha mondjuk egy ilyen arányokkal építene autót a Toyota.

Azért egy mx5-öst ne hasonlítsunk ezekhez az autókhoz semmilyen követelményben nem tudja azt amit az előbb felsoroltak.Kellemes kis roadster közepesen jó kanyarodási jellemzőkkel és ennyi.Nemtom ki hány cm,de nekem még az s2000 is kicsinek tűnt pedig csak 183 cm vagyok tehát nem egy langaléta.Szóval ha pl lotust vennék azt kizárólag versenycélokra és akkor lenne egy városi autóm,de sportautónak eszembe sem jutna egy mx!

Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #43 Dátum: 2009.10.11 16:31:04 »
Várj, Szuti, nem azt mondtam, hogy cél az Elise menetteljesítményeinek kopírozása. (Egyébként volt belőle 1ZZ-FE motoros is. ;)) Azt próbáltam közölni, hogy attól még simán lehet igazi sportautó az új kupé, hogy a leggyengébb változata 150 ló körül lesz.

Az MX5-öt pedig arra írtam válaszként, hogy megkérdezted, ki fogja megvenni. Az MX5 is fogy rendesen, ráadásul igen jó vezetni, holott az átütő erő _mindegyik_ változatából hiányzik.

A TT-nek mennyi volt az alapverziója? 180 ló? 150? Sportautó? Az. Veszik? Igen.

Idézetet írta: Szuti
Én nem is igazán fanyalgok csak szeretném ha mondjuk egy ilyen arányokkal építene autót a Toyota.

Akkor meg lenne egy hardcore sportkocsi, amit tényleg nem lehet nagy tömegben eladni... Ne kergessünk délibábokat. ;) Én azt mondom, hogy abból, amit erről olvasni lehet, arra lehet következtetni, hogy egy viszonylag könnyű, hátsókerekes, több teljesítmény-lépcsővel elérhető, hétköznapokban is használható, megfizethető kocsi lesz. Ismerve az amcsikat és a japánokat, pillanatok alatt rengeteg kiegészítő elérhető lesz hozzá, amivel pikk-pakk pályaképes lesz az autóka. Ha 12 mázsa körül marad a tömege, akkor lesz passzív biztonsága is, és bármelyik turbós Subaru motort meg lehet hozzá annyira húzni, hogy a 14 mázsa és 200-240 ló közötti hot hatchek ellen ne jöjjön zavarba. Rendes futóművel, fékekkel a súlypontja és a hátsókerék-hajtása miatt ebből durva pályaautó lehet.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Toyota FT-86
« Válasz #44 Dátum: 2009.10.11 16:48:28 »
Igen a TT 180 pacis,de az egy 2000-res turbós moci volt alapon akkora tartalékokkal amivel most is 300 körülire húzzák  :D

Persze az MX egy jól vezethető szabadidőautó és pont,mondjuk én nem értem kik veszik.

Igen ha tényleg lesz hozzá erős subaru motor akkor egy nagyon élvezhető sportautót kaphatunk,de a 150 pacis változatot ne hívjuk sportautónak vagy akkor a 140 pacis polo gti-t is hívjuk annak,mert valszeg gyorsulásban ugyanazt fogják tudni.Mindenesetre ha előkerül majd az autó erősebb változata akkor azt nagyon szívesen kipróbálnám.Egyébként most sztem nagyon okosan csinálta pl a ford hogy az ST-ből épített egy RS-t.Kb ugyanaz a forma,ugyanaz a moci és kaptak egy olyan autót ami a mai fiatalság legütősebb autója.Szóval ha ugyanezt megcsinálnák a toyotánál is akkor abban is lenne fantázia.