Szerző Téma: Toyota GT-86  (Megtekintve 156584 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #15 Dátum: 2009.10.07 19:06:11 »
Az szerintem költői túlzás, máshol 2013-at írtak. Mondjuk a műszerfalat leszámítva erősen széria-közelinek tűnik a forma, semmivel sem vadabb, elrugaszkodottabb, mint az Auris koncept volt, szóval fene tudja.  :hmmmm:

Kasu

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 680
  • Gas pedal fuck3r |Carina E fanatic
Re: Toyota FT-86
« Válasz #16 Dátum: 2009.10.07 19:18:51 »
Kell :D

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #17 Dátum: 2009.10.07 19:21:17 »
22 ezer font vagy dollár ?
Nem mindegy.

Ha nem 3.7 millió lesz, ahogy a totálkáron is írták, akkor kevesen veszik majd. Ennyiért megvennék szerintem még a dobféket is bevállalnák.
Az USA-ban miért dobfékkel szerelik ? Nekik az jobb ?
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.07 19:23:54 írta tutinet »

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Toyota FT-86
« Válasz #18 Dátum: 2009.10.07 19:23:48 »
Az egyik az amerikai a masik az europai ar  :devil:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #19 Dátum: 2009.10.07 19:27:39 »
Amúgy meg a 150 Le az minden csak nem éppen sportkocsi.
Plusz a régi TS Corollák is el fogják verni. :D :D
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.07 20:36:06 írta tutinet »

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Re: Toyota FT-86
« Válasz #20 Dátum: 2009.10.07 19:29:50 »
Az USA-ban miért dobfékkel szerelik ? Nekik az jobb ?
Nincs szükség tárcsára nekik, mert alacsonyak a sebesség határok (ellentétben európával, azon belül is a német pályákon)
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Toyota FT-86
« Válasz #21 Dátum: 2009.10.07 19:33:14 »
Amúgy meg a 150 Le
Amit linkelt Satriani, ott 200 loerorol beszelnek, ami azert mar jol hangzik.  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #22 Dátum: 2009.10.07 19:56:22 »
Plusz a régi TS Corollák is el fogják verni. :D :D

Vannak autók, amikből nézve az ember tojik a külvilágra. ;) Ez nekem olyan lenne, érzem.  :szemez:

Itt a nagypapi.  :whistling:
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.07 20:02:01 írta Satriani »

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re: Toyota FT-86
« Válasz #23 Dátum: 2009.10.08 06:14:49 »
olvasgatva a bmw és az usa car fórumokat ez az autó mindenkinek tetszik!  :yes:
visszaállithatja a megkopott hírnevünket!  :yes:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #24 Dátum: 2009.10.08 22:32:01 »
Plusz a régi TS Corollák is el fogják verni. :D :D

Vannak autók, amikből nézve az ember tojik a külvilágra. ;) Ez nekem olyan lenne, érzem.  :szemez:


Akkor most erre fogsz gyűjteni a házfelújítás után ????
Akkor se motorátépítés se IS200  ?

Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #25 Dátum: 2009.10.09 08:37:54 »
Akkor most erre fogsz gyűjteni a házfelújítás után ????
Akkor se motorátépítés se IS200  ?

Ezt abból szűrted le, hogy tetszik egy autó?

Már írtam privátban, egyáltalán nem tartozunk egymásnak elszámolással. De ha tudni szeretnéd, kb. a következő sorrendben valószínűsítem a dolgokat tavasszal:
1. átalakítás
2. megtartom az autót így, nem veszek másikat
3. IS200
.
.
.
4. más típus, pl. BMW 1er/E90, Golf VI (ezekhez csoda és egy kalap pénz kellene)

Egy ilyenre semmiképp nem kezdek el gyűjteni, ilyenem legfeljebb 4-5 évesen, használtan lesz, ami tekintettel arra, hogy még el sem kezdődött a forgalmazás, az elkövetkező pár évben a dolgok jelen állása szerint teljesen valószínűtlen.

Most egyébként egyáltalán nem izgat az autócsere-kérdés, sokkal inkább kéne egy jó statikus, meg fel kéne télre gumizni a Corollát, és elvinni 165-ös szervizre.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Toyota FT-86
« Válasz #26 Dátum: 2009.10.10 00:18:33 »
Szerintem a forma vallalhato, 200-230 paci felett es barati ar mellett (van ilyen idehaza?!) en is be fogok nevezni egy ilyenre. Aztan lehet finomhangolni. Majd meglatjuk, 2011-ben valoszinu mar a 200-230 paci is keves lesz egy "olcso sportautonak", akarhonnan is nezzuk.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #27 Dátum: 2009.10.10 12:42:53 »
Az első perc ontopik:


Satriani

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #28 Dátum: 2009.10.10 12:43:38 »
... 2011-ben valoszinu mar a 200-230 paci is keves lesz egy "olcso sportautonak", akarhonnan is nezzuk.

A te szemszögedből nézve is kevés lesz?

tutinet

  • Vendég
Re: Toyota FT-86
« Válasz #29 Dátum: 2009.10.11 11:54:18 »

Most egyébként egyáltalán nem izgat az autócsere-kérdés, sokkal inkább kéne egy jó statikus, meg fel kéne télre gumizni a Corollát, és elvinni 165-ös szervizre.

A rideg valóság. De szép dolog az álmodozás.