Kaposvári márkakereskedés 71km*2=142km
Nyilván, mi nem látunk bele a Toyota üzletpolitikájába, én a Troskát egyáltalán nem ismerem, de KOTO-t igen.
Vettem már a kaposvári szalonban két autót, szervizeltettem ugyanitt, aztán mostanság a nagykanizsai szalonjukban is, szóval nincs rossz tapasztalatom.
Talán itt arról van szó, hogy a KOTO is és az Autófókusz is két-két szalont+szervízt tart fenn (Kaposvár és Nagykanizsa, Illetve Szombathely és Zalaegerszeg) és ez lehet oka annak, hogy egy-egy szalonjuk kvázi közel van egymáshoz, de magának a kereskedésnek megy a "bót".
Troskanal is ment a bot, egyszerüen elvették tőle. Nem látok bele mért és ez a rész nem is bosszantana.
Egyrészt az bosszant, hogy elvették tőlük a jogot és nem adták oda másnak. Illetve igen, majd vmikor január-februárban kinyitnak. 2-4hónapig szivás. Ezt nem így kellett volna. Akkor futott volna még +4hónapig a Troska.
Másik, hogy a jelenlegi fiatos volt renaultosnak adták. Nem állhattam mellette, kiszámlázzták és nem cserélték. februártól uez csinálja a Pécsi Toyotat. Nem dicsérni akarom Troskát, de pont a renaultos tapasztalatok miatt minden szervíz mellett ott áltam a kocsi mellett és végignéztem ahogy leengedik, feltöltik, cserélik...
Ja és fix ártábla szerint dolgoztak. Kint logott a falon. Megnézted és annyi volt. Mindig. El nem tudjátok képzelni ez mien f* dolog a másik márkához képest ahol megkérdeztem elötte mennyi aztán lett dupla annyi. Mert xyz.
Eközben bármelyik nagyobb márkának min 2db szervz/kereskedés. De még egy feltörekvő Kia/Hyndainak is van 3db. De még az apró gyártóknak is van legalább 1. Toyotanak egy se.