Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 269613 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

kenderlovagster

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
  • immáron félig kakukktojás
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #780 Dátum: 2014.01.25 12:06:53 »
Ez jó ötlet de ez is kerülhet annyiba , ha tuningolod, mint az átalakítás.
Lehet 1 az 1-ben TS motort is betenni váltóval és ECU-val (láttam már ilyet) ez is működni fog.
A TS motor+váltó+ECU+kábelkorbács  350 ezer + a munkadíj olyan 100 körül. És itt a saját ECU-dat is bennt kell hagyni mellé kell kötni a TS ECU-t . Van szerelő, aki megcsinálja. :yes:

De gondolom ahhoz kellenek erősebb féltengelyek és illene akkor már a fékeket futóművet is egy komolyabbra cserélni szerintem... és úgy már megint sokkal többe van az egész   :hmmmm:  :cry:
Mindenhez értek, kivéve amihez nem. :)

A két Corolla még mindig megvan, időközben viszont Corolla TS helyett egy 2001 Octavia vRS érkezett hozzájuk fekete bárányként.

kenderlovagster

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
  • immáron félig kakukktojás
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #781 Dátum: 2014.01.25 13:49:49 »
Ja egyébként még régebben érdeklődtem pár cégnél, hogy turbosítás menne-e a gyári 1.4vvt-i -nél.

Görögöknél van egy cég akik már csináltak többször is ilyet és ezt a választ kaptam tőlük anno:
(stabilan 140-150Le-t tudnak kihozni hiba nélkül elvileg a kocsiból úgy, hogy nem megy semminek a nagymértékű rovására)
gondolok itt a motor élettartamára

Thank you very much for your interest in our Turbo kit for your Toyota 1.4vvti engine.
Please find below the prices you requested
Turbo kit  2650€
Turbo kit with installation 3100€
The price does not include courier expenses of about 90€
Delivery time: 20 days after we receive the payment
Waiting for a prosperous cooperation
Looking forward to hearing from you soon
 
The turbo kit includes:
Cast iron exhaust manifold, turbo garrett gt 25r, tubes for oil and water  lubrication and cooling turbo, downpipe, Front mount intercooler, larger injectors, reprogramming ecu, piping inox, or allu, silicone tubes, blowoff valves, air filter, and installation
 
 
Best regards
 
Kostas Malioras
General Manager
Malioras Bros Ltd

Mondjuk ez lényegesen többe kerül mint az itt felsorolt eddigi megoldások bármelyike!  :tt2:

(ECU újraprogramozás alatt nem tudom mire gondolnak, hogy valami plusz cuccot raknak be mellé mint pl az Emanage vagy megtudták valahogy oldani, hogy a gyári ecut programozzák tényleg...)
Mindenhez értek, kivéve amihez nem. :)

A két Corolla még mindig megvan, időközben viszont Corolla TS helyett egy 2001 Octavia vRS érkezett hozzájuk fekete bárányként.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #782 Dátum: 2014.01.25 17:36:14 »
Most ugye 1 millàról beszélünk és nyernél vele 50 lóerőt? Ugye ha csak egy TS-t veszel, akkor kevesebb ráfordítàssal van egy 192 lóerős autód, amiben egy kicsivel jobb futómű, fék is van és a motorja elnyűhetetlen. Ha mégis turbósítani akarsz, akkor ezt azèrt pár itthoni műhelyben is megteheted lényegesen olcsóbban.

GT25 turbó 200 eft
Leömlő 80 eft
Intercooler 60 eft
Injektorok 50 eft
Programozható elektronika 130eft / valszeg ugyanezt használják ők is/
Lefújószelep 50 eft
Downpipe 30 eft
Csövezés, szarsàgok 50 eft

Ez így 3 kilóval olcsóbb. Ha ezt az összeget arra költöd, hogy a motorbelsőt kovácsoltra cserèled, akkor 260 lóerős is lehet a gép és azèrt az màr nem ugyanaz.

kenderlovagster

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
  • immáron félig kakukktojás
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #783 Dátum: 2014.01.25 17:52:58 »
Nem tervezek egyenlőre most semmit, csak érdekesség képen írtam le, hogy mit kaptam válasznak :)
De nagyjából azért nézegettem én is akkoriban és láttam, hogy jóval olcsóbban kijönne mint amit ők írtak.

Amúgy sem szoktam száguldozni mert én jó gyerek vagyok.  :innocent:  :devil:
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.25 17:54:37 írta kenderlovagster »
Mindenhez értek, kivéve amihez nem. :)

A két Corolla még mindig megvan, időközben viszont Corolla TS helyett egy 2001 Octavia vRS érkezett hozzájuk fekete bárányként.

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #784 Dátum: 2014.01.25 22:29:50 »
Szia!

Mivel én is meg lettem szólítva, csak reflektálnék.
Őszintén, nem éri meg...
Inkább ts-t venni, vagy motorcsere...túl sok fabrikálás és mivel egyedi lesz, mindent, ha elromlik egyedileg kell beszerezni...és sose lesz olyan erős mint egy TS...

Megéri. Az 1.4 motor egy lagymatag "takarékos" öreguras motor. El sem tudom képzelni, mit mutat egy megpakolt kombiban 4 személlyel.  Az első Tsek is (lehet hogy csak a celica ts?) is az 1zzfe motorral voltak szerelve, ugyan ezekkel az alkatrészekkel.
Már többször leírtam, az én 1.4 blokkomban, egy Rav4 főtengely-hajtókar-dugattyú szett lakik, tehát teljesen toyota, és széri 1zzfe lett minden. A hengerfej is ugyan az.
Az átalakítási árak is kikereshetőek a régebbi posztjaim között. Nem hiszem, hogy drágábban szerelnek ma. A kérdés, hogy találsz e mindent hozzá.
Funkii is kipróbálta az én autómat, és megcsináltatta a belső cserét, most ő is pillangószelepre vadászik. Programozni semmit nem kell, és az injektorok is bírják.


kenderlovagster

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
  • immáron félig kakukktojás
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #785 Dátum: 2014.01.26 00:18:31 »
Szia!

Mivel én is meg lettem szólítva, csak reflektálnék.
Megéri. Az 1.4 motor egy lagymatag "takarékos" öreguras motor. El sem tudom képzelni, mit mutat egy megpakolt kombiban 4 személlyel.  Az első Tsek is (lehet hogy csak a celica ts?) is az 1zzfe motorral voltak szerelve, ugyan ezekkel az alkatrészekkel.
Már többször leírtam, az én 1.4 blokkomban, egy Rav4 főtengely-hajtókar-dugattyú szett lakik, tehát teljesen toyota, és széri 1zzfe lett minden. A hengerfej is ugyan az.
Az átalakítási árak is kikereshetőek a régebbi posztjaim között. Nem hiszem, hogy drágábban szerelnek ma. A kérdés, hogy találsz e mindent hozzá.
Funkii is kipróbálta az én autómat, és megcsináltatta a belső cserét, most ő is pillangószelepre vadászik. Programozni semmit nem kell, és az injektorok is bírják.

Köszi a választ :) még arra lennék kíváncsi, hogy az átalakítás óta mennyi normál használat mellett a fogyasztás (tudom, hogy ez sok mindentől függ)
valamint a Check Engine lámpa azóta nem jött -e elő? Mert láttam a régebbi posztokban, hogy neked is előbukkant párszor.

Összegezve végül akkor neked amik lettek cserélve ha jól értem:
főtengely,dugó,hajtókar,pillangó,szívósor + egy kipuff rendszer? (nekem még az is gyári katalizátorral meg mindennel együtt)
régebbi postban olvastam ahol összegezted a mérések eredményét+átalakításokat hogy 4-1 leömlőd van 50-es csövezéssel meg egy sportos dobbal

láttam, hogy Budakalászon méretted :D itt laksz valahol a környéken?
Mindenhez értek, kivéve amihez nem. :)

A két Corolla még mindig megvan, időközben viszont Corolla TS helyett egy 2001 Octavia vRS érkezett hozzájuk fekete bárányként.

kenderlovagster

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
  • immáron félig kakukktojás
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #786 Dátum: 2014.01.26 01:39:19 »
Tutinet-nek fehér hatchback corolla-ja van?
Mert szerintem youtube-on az ő videóra akadtam :D

Már vagy 100x meghallgattam a kipuffjáról készült videót annyira tetszik az a hang.  :clap:
Mindenhez értek, kivéve amihez nem. :)

A két Corolla még mindig megvan, időközben viszont Corolla TS helyett egy 2001 Octavia vRS érkezett hozzájuk fekete bárányként.

kenderlovagster

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
  • immáron félig kakukktojás
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #787 Dátum: 2014.01.26 02:13:34 »
Funkii is kipróbálta az én autómat, és megcsináltatta a belső cserét, most ő is pillangószelepre vadászik.

 :otlet: ez esetleg nem jó hozzá? most találtam ahogy nézegettem a dolgokat, hogy mit mennyiért hol lehetne kapni....  ::)

http://www.ebay.com/itm/2004-2005-TOYOTA-TOYOTA-MATRIX-THROTTLE-BODY-OEM-1ZZFE-engine-ID-0D030-/360844375477?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item54040035b5&vxp=mtr
Mindenhez értek, kivéve amihez nem. :)

A két Corolla még mindig megvan, időközben viszont Corolla TS helyett egy 2001 Octavia vRS érkezett hozzájuk fekete bárányként.

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #788 Dátum: 2014.01.26 10:33:02 »
szia! az általad linkelt pillangószelep jó ehez a projekthez igen.
Óbudán, a Bojtár utcánál melózok, közel van a kalászi céghez.
jól írtad az összegzést, és még direktszűrő is volt, most csak betétszűrő van a gyári légszűrőházban.
a leömlő fontos, a kipuff már csak hab a tortán. check engine csak a nagy injektorral jön elő, de azt teljesen fölösleges berakni, hacsak nem e85 el, vagy majd az új e10 el használod.

most gondolkodok egy hengerfej tuningon, síkolva portolva, szelepmarva 5-10 pacit tartanak reálisnak, de a 90 rugó sok pénz, nem tudom, hogy foglalkozzak e vele, vagy gyűjtögessek e kompresszorra...

kenderlovagster

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
  • immáron félig kakukktojás
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #789 Dátum: 2014.01.26 10:48:44 »
Óbudán, a Bojtár utcánál melózok, közel van a kalászi céghez.

Szia
Akkor ha lehet valamikor összetudnánk futni, hogy megnézzem a tiédet?
Szabad tudni, hogy hol dolgozol? Én is szoktam a Bojtárban dolgozni néha néha a Duett-el szemben lévő telepen belül. :D
Mindenhez értek, kivéve amihez nem. :)

A két Corolla még mindig megvan, időközben viszont Corolla TS helyett egy 2001 Octavia vRS érkezett hozzájuk fekete bárányként.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #790 Dátum: 2014.01.26 11:29:34 »
Igen, Tutineté fehér.
De lebeszéllek a hangos kipuffról. Nála se díjazta a lakóközösség :whistling: uhogy cserélte azóta halkabbra. A másik megoldás persze, ha kézzel be és kitologatod a kocsit:)
A gyári TTE 5000km használat alatt is szépen mély lett, 110nél a leghangosabb pedig csak 1,4em van és ha a Typhoon fenn van akkor sokkal hangosabb:)
Szutinak meg igaza van, óvatosan mennyit ölsz bele, mert soha nem lesz olyan mint egy gyárilag összerakott TS.
Konrád

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #791 Dátum: 2014.01.26 12:04:45 »
Amúgy meg minek átépíteni, ha már egy Ferrari is félrehúzódik neked:)


Konrád

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #792 Dátum: 2014.01.26 12:38:31 »
Szia
Akkor ha lehet valamikor összetudnánk futni, hogy megnézzem a tiédet?
Szabad tudni, hogy hol dolgozol? Én is szoktam a Bojtárban dolgozni néha néha a Duett-el szemben lévő telepen belül. :D
megy pü!

Funkii

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 195
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #793 Dátum: 2014.02.14 16:01:45 »
Köszi a választ :) még arra lennék kíváncsi, hogy az átalakítás óta mennyi normál használat mellett a fogyasztás (tudom, hogy ez sok mindentől függ)
valamint a Check Engine lámpa azóta nem jött -e elő? Mert láttam a régebbi posztokban, hogy neked is előbukkant párszor.

Összegezve végül akkor neked amik lettek cserélve ha jól értem:
főtengely,dugó,hajtókar,pillangó,szívósor + egy kipuff rendszer? (nekem még az is gyári katalizátorral meg mindennel együtt)
régebbi postban olvastam ahol összegezted a mérések eredményét+átalakításokat hogy 4-1 leömlőd van 50-es csövezéssel meg egy sportos dobbal

láttam, hogy Budakalászon méretted :D itt laksz valahol a környéken?

Nem jártam mostanság a fórumon, most olvastam csak vissza.

Nekem a fogyasztásom 9.5 körül alakul úgy h ez főleg város, reggel 7 km, duán vissza. Általában egy hosszabb 100 km-es út van benne. Országúton 7.5-8 körül ki  lehet vele jönni sztem.
Nekem csak a belső cuccok lettek kicserélve, nincs nagyobb leömlőm, se kipufom. Plusz nyitott légszűrő.
Szerelőt  tudok ha érdekel (nekem máshol csinálták mint Yoceenak)

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #794 Dátum: 2014.02.24 20:07:50 »
Az átalakításhoz a gyári Celica leömlő a legjobb. De ezt is kell egy picit csiszolgatni, hogy elősegítsük a kifújást.







Ilyen eredetileg:



És ilyen lehet portolva:









« Utoljára szerkesztve: 2014.02.24 20:11:54 írta totya11 »