Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 269616 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #765 Dátum: 2013.09.07 09:22:10 »
Visszakerületek a régi injektorok, és így az stft 0% az ltft -10% ot mutat. Szóval bőven elegendő az injektor ehez a mókához.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #766 Dátum: 2013.09.07 13:13:17 »
Nezd meg azert 50-100km mulva, illetve 5-os fokozatban padlogaznal is.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Funkii

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 195
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #767 Dátum: 2013.10.22 14:49:48 »
Van a fórumon olyan akinek az átépítés mellett 6 gangos váltó is bekerült az autóba?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #768 Dátum: 2013.10.22 14:52:14 »
tiédben is az van;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Funkii

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 195
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #769 Dátum: 2013.10.22 15:22:47 »
A rükit ne számítsuk :D

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #770 Dátum: 2013.10.22 15:27:35 »
Lehet akkor nekem azért recseg a váltó, amikor pályán 120-nál dobok egy hatost? Eddig azt hittem nem bírja a motor a fokozatot és azért kezd el lassítani a kocsi ahogy ráengedem a kuplungot :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

kenderlovagster

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
  • immáron félig kakukktojás
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #771 Dátum: 2014.01.23 21:54:23 »
Sziasztok!
Új vagyok még itt a fórumon, végigolvastam az összes dolgot amiket itt írtatok.

Nekünk is van két 4zzfe 1,4 vvt-i Corollánk és elgondolkoztam én is az átalakításon.

Kérdésem az lenne, hogy akik csinálták anno az átalakítást ők csinálják-e még illetve mai árakon körülbelül mennyiből jönne ki?
Akiknek át lett alakítva, azoknak érdekelne az eddigi tapasztalata (megbízhatóság, fogyasztás, esetleges később felmerülő problémák)

Elsősorban nekem Tutinet átalakítása tetszett meg (a külön megírható táblák miatt 95 98 100 illetve e85höz), de Yocee véleményeire is kíváncsi vagyok és persze ha azóta többen bevállalták őket is szívesen meghallgatom.

Most egyenlőre felmérés szempontjából kérdezem, hogy mennyit kéne rááldozni :D mert elkezdtem félretenni a pénzt  ;)
(a kombi átalakításán gondolkoztam elsősorban)  :devil:

Köszönöm előre is a segítséget  :)
Mindenhez értek, kivéve amihez nem. :)

A két Corolla még mindig megvan, időközben viszont Corolla TS helyett egy 2001 Octavia vRS érkezett hozzájuk fekete bárányként.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #772 Dátum: 2014.01.23 23:11:39 »
Sziasztok!
Új vagyok még itt a fórumon, végigolvastam az összes dolgot amiket itt írtatok.

Nekünk is van két 4zzfe 1,4 vvt-i Corollánk és elgondolkoztam én is az átalakításon.

Kérdésem az lenne, hogy akik csinálták anno az átalakítást ők csinálják-e még illetve mai árakon körülbelül mennyiből jönne ki?
Akiknek át lett alakítva, azoknak érdekelne az eddigi tapasztalata (megbízhatóság, fogyasztás, esetleges később felmerülő problémák)

Elsősorban nekem Tutinet átalakítása tetszett meg (a külön megírható táblák miatt 95 98 100 illetve e85höz), de Yocee véleményeire is kíváncsi vagyok és persze ha azóta többen bevállalták őket is szívesen meghallgatom.

Most egyenlőre felmérés szempontjából kérdezem, hogy mennyit kéne rááldozni :D mert elkezdtem félretenni a pénzt  ;)
(a kombi átalakításán gondolkoztam elsősorban)  :devil:

Köszönöm előre is a segítséget  :)

Őszintén, nem éri meg...
Inkább ts-t venni, vagy motorcsere...túl sok fabrikálás és mivel egyedi lesz, mindent, ha elromlik egyedileg kell beszerezni...és sose lesz olyan erős mint egy TS...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

kenderlovagster

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
  • immáron félig kakukktojás
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #773 Dátum: 2014.01.23 23:29:38 »
Őszintén, nem éri meg...
Inkább ts-t venni, vagy motorcsere...túl sok fabrikálás és mivel egyedi lesz, mindent, ha elromlik egyedileg kell beszerezni...és sose lesz olyan erős mint egy TS...

Nekem nem az lenne a cél, hogy olyan legyen mint egy TS.... csak annyival legyen erősebb, hogy amikor 4-5-en cuccokal megyünk valahova akkor is lehessen vele előzni meg haladni ha éppen olyan van...
Motorcsere szintén kerül ennyibe vagy még többe is + akkor már papírozás stb....
Ha elromlik valami akkor meg gyári alkatrészt kell "csak" rendelni elvileg ha jól láttam a cserélt dolgokat (minden 1.8 toyota alkatrész kivéve a greddy-t)

Ja és mivel ez a kocsi megvan és jóállapotú (5évesen első tulajtól vettük 31e km-el szinte még új szaga is volt :) jelenleg 60e km van benne, ezért nem tervezzük lecserélni...) illetve a sedan Corolla az pedig 0km-es óta nálunk van amiben most van 147e km és azzal se volt semmi bajunk eddig :) csak kopó alkatrészeket kellett cserélni.

Volt egy 1992 2.0D Liftback Corolla-nk is amit anno szintén 0km-en vettünk és 2002-ben adtuk el amivel szintén nem volt soha semmi gondunk.

(apám azóta is visszasírja azt a kocsit) FBE-888 volt a rendszáma ha esetleg valaki látná valahol vagy tud róla valamit az szóljon  :D

Ha maradna ez a megbízhatóság az átalakítás után is akkor komolyan elgondolkozok rajta, hogy belevágja -e ha összejön rá a pénz. ;)
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.23 23:36:28 írta kenderlovagster »
Mindenhez értek, kivéve amihez nem. :)

A két Corolla még mindig megvan, időközben viszont Corolla TS helyett egy 2001 Octavia vRS érkezett hozzájuk fekete bárányként.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #774 Dátum: 2014.01.24 13:53:02 »
Keresd meg Tutinetet, övé a legjobb átépített semmit sem sajnált a géptől.
Én inkább megvenném az övét a helyedben a tiedet meg eladnám. Ő úgyis TSre vágyik...

Kipróbált darab, hibátlanul működik, az átépítéssel egy a gond, mindent egyszerre kell megvenni, ha tényelg jól akarod csinálni.
Amúgy egy 60-ezer km-es autót szétszedni, hát hogy is mondjam...De te tudod...

Azzal nem kockáztatnál semmit, lehet megtudtok egyezni, mert ő mindent cserélt, kipuff rendszer stb.

Amúgy meg egyszerűbb egy Aveből a komplett motort átpakolni váltostul. Melyik rendőr nézné a motor számot:)
Konrád

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #775 Dátum: 2014.01.24 14:03:36 »
De az övében nincs klíma.  :sorcerer: :D
         

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #776 Dátum: 2014.01.24 17:40:50 »
Sportkocsiba nem is való:), a viccet félretéve tényleg nincs, az az egyetlen hibája.
De mielőtt belekezd, én megnézném a helyébe mennék vele. tapasztalatcsere stb...
mert nem kell feltalálni a spanyol viaszt, de szerintem sem éri meg az átépítés.

Azért most ha a spoilerezés nem lenne a gépemen, könnyebb szívvel válnék tőle, Yautja TS-e meggyőzött.
Bár most hifit építek..., ha már a motorja nem olyan...
Konrád

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #777 Dátum: 2014.01.24 18:32:03 »
Ilyen lett Tutinet gépe egy új 60-as rozsdamentes kipuffrendszer felrakása után ill. 95-ös benyára való újraprogramozás után: Eddig egy bontóból meg innen-onnan összetákolt rozsdásodó TS kipuffja volt neki.
Ezekívül gyári szűrődobozba van betéve egy direktszűrő.
A LE érték nem sokat változott szép egyenletesen emelkedő görbe lett , ami számottevően javult az a nyomaték. Már 2000-es ford. felett 170 Nm-re felugrik a nyomaték aztán  esik egy keveset ( 10Nm-et) de aztán újra emelkedik a csúcsig.
Valamiért 5800-nél és azután 6000-nél kezd el esni a nyomaték amikor a LE a csúcson van. A max. nyomaték az 179.4 Nm és a TS Corolla max. nyomatéka 181 Nm tehát tényleg lemaradt olyan 1-2 Nm-rel a TS-től. :sorcerer:
Mindezt úgy, hogy végig 1-es Lambda van, tehát full zöld a motor.
LE-ben a TS 50 LE-t dob 6200-as ford. felett de azt meg utcán ritkán lehet megpörgetni ilyen magasra.
A TS motor egy teljesen más motor : az ford. számra van méretezve nem pedig löketre. Annak kisebb a lökete és nagyobb a dugattyúátmérője ezért tudták feljebb tolni a fordulatszámot 8200-ra.





Amúgy tényleg nem éri meg, de pl. ma új autót venni mégúgyse éri meg. A használt meg igen nagy lutri.  :yes:
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.24 18:48:16 írta totya11 »

kenderlovagster

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
  • immáron félig kakukktojás
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #778 Dátum: 2014.01.24 23:12:04 »
Köszi a válaszokat, a sok nem éri meg válasz láttán kicsit megkérdőjeleztem magamban, hogy tényleg megér-e annyit? :D
Úgy döntöttem, hogy egyenlőre nem.  :/

Szóval marad egyenlőre gyári minden és esetleg ha lesz annyi pénzem veszek egy "játszós" autót. :D
Sajna mostanság minden csak a pénzről szól... de hát ez ellen nem lehet mit tenni :(

Pénz nélkül hiába a nagy lelkesedés....

ja és így zárásnak egy vidi (nem nagy cucc csak kipróbáltam az akkoriban újonnan kapott kamerát)
[/youtube]

nem a legjobb idő és kicsit bele is pörgött a tiltásba dehát félkézzel amatőr módon csak erre futotta ott hirtelen...  :devil:
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.24 23:14:52 írta kenderlovagster »
Mindenhez értek, kivéve amihez nem. :)

A két Corolla még mindig megvan, időközben viszont Corolla TS helyett egy 2001 Octavia vRS érkezett hozzájuk fekete bárányként.

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #779 Dátum: 2014.01.25 11:30:20 »

Szóval marad egyenlőre gyári minden és esetleg ha lesz annyi pénzem veszek egy "játszós" autót. :D

Ez jó ötlet de ez is kerülhet annyiba , ha tuningolod, mint az átalakítás.
Lehet 1 az 1-ben TS motort is betenni váltóval és ECU-val (láttam már ilyet) ez is működni fog.
A TS motor+váltó+ECU+kábelkorbács  350 ezer + a munkadíj olyan 100 körül. És itt a saját ECU-dat is bennt kell hagyni mellé kell kötni a TS ECU-t . Van szerelő, aki megcsinálja. :yes: