Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 269442 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #705 Dátum: 2011.09.30 14:06:21 »
azt tudom h az 1zzfe mocinak a szivórésze és a pillangószelep együttest rá lehet rakni gond nélkül... már volt példa hogy 4zz-fe-re rárakták azt írták hogy alacsony fordulati tartományban nem ment vele olyan jól de magasabbon már volt érezhető különbség... de ugy tudom h kiküszöbölték a dolgokat 1.8 injektorral....+ még opció az mr2 nagyszelepes hengerfeje is :)

na, akkor ezek mind nem foglalkoztatnak. Ha a szívó oldalt piszkálnám, akkor csak kompresszorral tenném :D

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #706 Dátum: 2011.09.30 16:11:43 »
Nem bele akarok pofázni, de a 10 ló nem valami sok. (a KN szűrő padon mérve hozza a 4Le többletet)
Ha kidobom a hátsó ülést meg a pótkereket és lefogyok még 20kg-ot  :whistling:akkor tuti, h uott vagyok mint te.

Tutinet görbéje sokkal szebb, a nyomaték elismerem nem rossz a 30NM többlet, bár közel sem akkora mint az övé.
Hozzáteszem én nem merném átfaragtatni az enyémet, egyszerűen ne méri meg.


Konrád

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #707 Dátum: 2011.09.30 16:18:46 »
azt tudom h az 1zzfe mocinak a szivórésze és a pillangószelep együttest rá lehet rakni gond nélkül... már volt példa hogy 4zz-fe-re rárakták azt írták hogy alacsony fordulati tartományban nem ment vele olyan jól de magasabbon már volt érezhető különbség... de ugy tudom h kiküszöbölték a dolgokat 1.8 injektorral....+ még opció az mr2 nagyszelepes hengerfeje is :)

na, akkor ezek mind nem foglalkoztatnak. Ha a szívó oldalt piszkálnám, akkor csak kompresszorral tenném :D
van 1zz-re külön kompresszor... én is gondoltam rá ugyanis akkor semmit nem kéne csinálnom az enxyémmel maradna 1.4 meg kompresszor bosch ecu átír és ha már 120 paci kijön már boldog vagyok...
'03 Corolla E12 4zz-fe

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #708 Dátum: 2011.09.30 17:02:31 »
azt tudom h az 1zzfe mocinak a szivórésze és a pillangószelep együttest rá lehet rakni gond nélkül... már volt példa hogy 4zz-fe-re rárakták azt írták hogy alacsony fordulati tartományban nem ment vele olyan jól de magasabbon már volt érezhető különbség... de ugy tudom h kiküszöbölték a dolgokat 1.8 injektorral....+ még opció az mr2 nagyszelepes hengerfeje is :)

na, akkor ezek mind nem foglalkoztatnak. Ha a szívó oldalt piszkálnám, akkor csak kompresszorral tenném :D
van 1zz-re külön kompresszor... én is gondoltam rá ugyanis akkor semmit nem kéne csinálnom az enxyémmel maradna 1.4 meg kompresszor bosch ecu átír és ha már 120 paci kijön már boldog vagyok...
nah jó kicsit túlzás :) de télleg elég sokat olvasgatok vissza most akkor össze lehet hozni az 1.4es Bosch ecut E manage ultimate-val?
'03 Corolla E12 4zz-fe

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #709 Dátum: 2011.10.01 13:49:49 »
Dublin, ha a kompresszor érdekel, inkább vedd fel a kapcsolatot szutival, az Ő TS-ére utólag lett a TTE csomag felaplikálva (plussz még pár "kütyü). Ha valaki, hát Ő tudja, mi kell a kompresszoros témához, szükségtelen tesztelni, sötétben tapogatózni...  :flowers:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #710 Dátum: 2011.10.01 18:44:10 »
Dublin, ha a kompresszor érdekel, inkább vedd fel a kapcsolatot szutival, az Ő TS-ére utólag lett a TTE csomag felaplikálva (plussz még pár "kütyü). Ha valaki, hát Ő tudja, mi kell a kompresszoros témához, szükségtelen tesztelni, sötétben tapogatózni...  :flowers:
de azt a kit-et lehet venni direkt TS-hez, mindenféle mokolás nélkül
a sima 1.4 esnek köze nincs hozzá :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #711 Dátum: 2011.10.01 19:04:08 »
Dublin, ha a kompresszor érdekel, inkább vedd fel a kapcsolatot szutival, az Ő TS-ére utólag lett a TTE csomag felaplikálva (plussz még pár "kütyü). Ha valaki, hát Ő tudja, mi kell a kompresszoros témához, szükségtelen tesztelni, sötétben tapogatózni...  :flowers:
de azt a kit-et lehet venni direkt TS-hez, mindenféle mokolás nélkül
a sima 1.4 esnek köze nincs hozzá :)
de van kompresszor 1zz fe-re is :) és azt se kell mókolni 4zz-re...
'03 Corolla E12 4zz-fe

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #712 Dátum: 2011.10.01 19:05:16 »

de van kompresszor 1zz fe-re is :) és azt se kell mókolni 4zz-re...
lehet :hmmmm:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.01 19:14:08 írta dublin19 »
'03 Corolla E12 4zz-fe

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #714 Dátum: 2011.10.01 22:49:23 »
Nem bele akarok pofázni, de a 10 ló nem valami sok. (a KN szűrő padon mérve hozza a 4Le többletet)
Ha kidobom a hátsó ülést meg a pótkereket és lefogyok még 20kg-ot  :whistling:akkor tuti, h uott vagyok mint te.

Tutinet görbéje sokkal szebb, a nyomaték elismerem nem rossz a 30NM többlet, bár közel sem akkora mint az övé.
Hozzáteszem én nem merném átfaragtatni az enyémet, egyszerűen ne méri meg.

De ha berajzolnék egy érték/ár arány görbét, vagy +nyomaték/ár görbét, az nálam sokkal szebb lenne, hidd el. ha a akarod, meg is csinálom :D

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #715 Dátum: 2011.10.01 22:56:37 »
Nem akarom elhinni, hogy a kompresszor dolog ilyen drága ügy. szerintem ha 5en, 10en összedobnánk, sokkal olcsóbban lehetne tervezni és kivitelezni egy kifejezetten 1.4 re való alacsony nyomású kompresszort. és 4zzfe Mo.n is rengeteg van, lenne rá igény szerintem.

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #716 Dátum: 2011.10.02 08:58:38 »
Nem akarom elhinni, hogy a kompresszor dolog ilyen drága ügy. szerintem ha 5en, 10en összedobnánk, sokkal olcsóbban lehetne tervezni és kivitelezni egy kifejezetten 1.4 re való alacsony nyomású kompresszort. és 4zzfe Mo.n is rengeteg van, lenne rá igény szerintem.
Tudom... Kegyetlen drága és nem is mondasz hülyeséget ugyanis ha tudnánk szerezni vmi használt régi olcsó akkor már csak rá kéne igazítani a szívórészünkre mint pl a Lotus-os kollegák : http://www.lotustalk.com/forums/f160/supercharger-alternatives-m62-47994/index2.html
'03 Corolla E12 4zz-fe

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #717 Dátum: 2011.10.02 18:21:07 »
Nem akarom elhinni, hogy a kompresszor dolog ilyen drága ügy. szerintem ha 5en, 10en összedobnánk, sokkal olcsóbban lehetne tervezni és kivitelezni egy kifejezetten 1.4 re való alacsony nyomású kompresszort. és 4zzfe Mo.n is rengeteg van, lenne rá igény szerintem.
Tudom... Kegyetlen drága és nem is mondasz hülyeséget ugyanis ha tudnánk szerezni vmi használt régi olcsó akkor már csak rá kéne igazítani a szívórészünkre mint pl a Lotus-os kollegák : http://www.lotustalk.com/forums/f160/supercharger-alternatives-m62-47994/index2.html
na, megpróbálok ezen dolgozni kicsit.

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #718 Dátum: 2011.10.02 18:52:52 »

na, megpróbálok ezen dolgozni kicsit.
[/quote]
Ebbe a buliba én is beneveznék :)nagyon érdekelne egy alacsonynyomású compressor mert ha az 1zz elbírja akkor a 4zz is :)
'03 Corolla E12 4zz-fe

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #719 Dátum: 2011.10.02 19:25:39 »
Szerintem nem olyan egyszerű a dolog...

Abban jobban hiszek, hogy egy eleve turbós autóból facsarjunk ki több lovat.
Nálunk pár mérnök megnézte a BOM-ot (miben különbözik a két Passat töltő) amit csinálunk különböző teljesítménnyel, majd beszerezte a hiányzó alaktrészeket.
És voilá kész a másik töltő és minden komplikáció nélkül 180LE lett a passatjuk. :D
(Mert hát néha elég egy vezérlődoboz csere, ami a Kartuschet nyitja, ileltve egy olajvezető cső.)
Konrád