Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 269462 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #675 Dátum: 2011.09.20 12:32:25 »
Nekem még az 1.6-tal volt egy chippes próbálkozásom és ott beforrasztottak valami sárga dobozkát és azt próbálták egy kézi programozóval állítgatni,de olyan szarul sikerült hogy kivetettem és visszaadták a pénzt.Szóval lehet ezt is csak nem mindegy ki és hogyan.
leírnád privátban hogy melyik cég volt ez?

Nem tudom, ez 2007-ben volt, valahol rákosborzasztón voltam kint. Felejthető volt a dolog.

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #676 Dátum: 2011.09.20 13:21:21 »
+13 pacihoz azért sok az a 180000.- 118000.-

Ebben a kategoriaban (viszonylag kis kobcentis szivo benzines) nem szamit kevesnek az a 13 paci ennyi penzert...  :flowers:
Ez nem egy 2-2.5 turbos benzines ahol turbonyomas emelessel vagy pici finomhangolassal 50-100 loerot lehet nyerni viszonylag keves penzbol....

Kivancsian varom milyen egyeb ennel olcsobb megoldassal tudsz 5 loeronel tobbet kicsikarni ebbol az 1.4 benzinbol  :whistling:.

Nem azt allitom, hogy megeri, de ha ragaszkodsz az autohoz es kell egy kis tobblet akkor ennel jobb megoldas jelenleg nem letezik. Legjobb megoldas lecserelni az autot, de sokan ragaszkodnak a meglevohoz...
Nem is vitatom hogy ez a leghatékonyabb...sőt nekem még tetszik is és még az is lehet hogy belevágnék(főleg mikor már kiforr az a része a dolognak hogy az ecu-ját totál hozzá tudják illeszteni a dolgokhoz..)csak szerényke 13+  LE nekem nem ér ennyit :) ha pl már a 140pacis 1zz-t kapnám nah az már döfi elvileg ezeknek a motoroknak tudniuk kell azt is...
Szerintem 1.4 turbó nélkül nem nagyon tudja a 140Le.-t.

pzs

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #677 Dátum: 2011.09.20 13:24:46 »
Nem is vitatom hogy ez a leghatékonyabb...sőt nekem még tetszik is és még az is lehet hogy belevágnék(főleg mikor már kiforr az a része a dolognak hogy az ecu-ját totál hozzá tudják illeszteni a dolgokhoz..)csak szerényke 13+  LE nekem nem ér ennyit :) ha pl már a 140pacis 1zz-t kapnám nah az már döfi elvileg ezeknek a motoroknak tudniuk kell azt is...

Mar kiforrott. Tutinet lemerette az autojat. 139.5 PS/102.6 kW | 178.3 Nm  lett a vege ugyanott ahol Yocee merette gyari allapotban. Azt viszont tudni kell, hogy ehhez kell nagyobb teljesitmenyu szuro, leomlo, kipuff, piggyback ecu. Ha egy normalisan hasznalhato autot akarsz akkor illik fekeket, kuplungot, futomuvet is cserelni. Igy a vege a fennt emlitett osszeg sokszorosa es ez igy nem biztos, hogy mindenki szamara megerne. +13 loeroert egy Corolla meretu auto eseteben en sem vagnek bele...  :ph34r:

pzs

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #678 Dátum: 2011.09.20 13:25:17 »
Szerintem 1.4 turbó nélkül nem nagyon tudja a 140Le.-t.

1.8-rol beszelunk... :)

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #679 Dátum: 2011.09.20 13:46:07 »
Nem is vitatom hogy ez a leghatékonyabb...sőt nekem még tetszik is és még az is lehet hogy belevágnék(főleg mikor már kiforr az a része a dolognak hogy az ecu-ját totál hozzá tudják illeszteni a dolgokhoz..)csak szerényke 13+  LE nekem nem ér ennyit :) ha pl már a 140pacis 1zz-t kapnám nah az már döfi elvileg ezeknek a motoroknak tudniuk kell azt is...

Mar kiforrott. Tutinet lemerette az autojat. 139.5 PS/102.6 kW | 178.3 Nm  lett a vege ugyanott ahol Yocee merette gyari allapotban. Azt viszont tudni kell, hogy ehhez kell nagyobb teljesitmenyu szuro, leomlo, kipuff, piggyback ecu. Ha egy normalisan hasznalhato autot akarsz akkor illik fekeket, kuplungot, futomuvet is cserelni. Igy a vege a fennt emlitett osszeg sokszorosa es ez igy nem biztos, hogy mindenki szamara megerne. +13 loeroert egy Corolla meretu auto eseteben en sem vagnek bele...  :ph34r:
pont erre céloztam kollega  :innocent:  :flowers:
'03 Corolla E12 4zz-fe

pzs

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #680 Dátum: 2011.09.20 13:58:49 »
Nem is vitatom hogy ez a leghatékonyabb...sőt nekem még tetszik is és még az is lehet hogy belevágnék(főleg mikor már kiforr az a része a dolognak hogy az ecu-ját totál hozzá tudják illeszteni a dolgokhoz..)csak szerényke 13+  LE nekem nem ér ennyit :) ha pl már a 140pacis 1zz-t kapnám nah az már döfi elvileg ezeknek a motoroknak tudniuk kell azt is...

Mar kiforrott. Tutinet lemerette az autojat. 139.5 PS/102.6 kW | 178.3 Nm  lett a vege ugyanott ahol Yocee merette gyari allapotban. Azt viszont tudni kell, hogy ehhez kell nagyobb teljesitmenyu szuro, leomlo, kipuff, piggyback ecu. Ha egy normalisan hasznalhato autot akarsz akkor illik fekeket, kuplungot, futomuvet is cserelni. Igy a vege a fennt emlitett osszeg sokszorosa es ez igy nem biztos, hogy mindenki szamara megerne. +13 loeroert egy Corolla meretu auto eseteben en sem vagnek bele...  :ph34r:
pont erre céloztam kollega  :innocent:  :flowers:

 :ser:
Az osveny mar ki van taposva. Ahhoz, hogy valoban elvezheto legyen a fenti modositasokat meg kell ejteni. Ha mindezek megvannak kaptal egy 1ZZ-s gyari teljesitmenyt...
Vegosszegrol Tutinetet kell kerdezni, de azt hiszem nem arulok el nagy titkot ha azt mondom, hogy mindennel egyutt (nem csak az 1ZZ-s atalakitas) 7 szamjegyu az osszeg. Egy E12 Corolla arat ennyivel megtoldva mar lehet venni par bitang autot :)... viszont olyanja mindenkinek van...

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #681 Dátum: 2011.09.20 15:07:48 »
Mondjuk egy corolla TS-t amit sosem fogsz utolérni ilyen módosításokkal....

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #682 Dátum: 2011.09.20 17:07:03 »
imént jött egy e-mail állítólag az ATC tudja tuningolni az 1.4 ECU-t

mail: a Bosch vezérlős 1.4-VVTI-ket tudjuk tuningolni.
Körülbelül 8-10%-os többelt várható.
 
Bruttó 87.500,- Ft & ÁFA áron tudjuk tuningolni autóját, teljesítményméréssel, program - és
két hetes pénz-visszafizetési garanciával.
elég jó áron hozzáteszem...
'03 Corolla E12 4zz-fe

pzs

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #683 Dátum: 2011.09.20 17:11:38 »
imént jött egy e-mail állítólag az ATC tudja tuningolni az 1.4 ECU-t

mail: a Bosch vezérlős 1.4-VVTI-ket tudjuk tuningolni.
Körülbelül 8-10%-os többelt várható.
 
Bruttó 87.500,- Ft & ÁFA áron tudjuk tuningolni autóját, teljesítményméréssel, program - és
két hetes pénz-visszafizetési garanciával.
elég jó áron hozzáteszem...

Az max. 9.7 loero ha jol szamolom... :) (kizartnak tartom... megis hogyan? tobb benyat nyomnak be az egesterbe, ugy hogy egyebkent gyari szuron keresztul nagyon nem tud tobbletlevegot szivni?)

Ha bevallalod akkor mindenkeppen szamolj be a tapasztalatokrol, mert nagyon kivancsi vagyok mit es hogyan irnak at az 1.4 benzines ecu-ban.

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #684 Dátum: 2011.09.20 17:56:34 »
imént jött egy e-mail állítólag az ATC tudja tuningolni az 1.4 ECU-t

mail: a Bosch vezérlős 1.4-VVTI-ket tudjuk tuningolni.
Körülbelül 8-10%-os többelt várható.
 
Bruttó 87.500,- Ft & ÁFA áron tudjuk tuningolni autóját, teljesítményméréssel, program - és
két hetes pénz-visszafizetési garanciával.
elég jó áron hozzáteszem...

Az max. 9.7 loero ha jol szamolom... :) (kizartnak tartom... megis hogyan? tobb benyat nyomnak be az egesterbe, ugy hogy egyebkent gyari szuron keresztul nagyon nem tud tobbletlevegot szivni?)

Ha bevallalod akkor mindenkeppen szamolj be a tapasztalatokrol, mert nagyon kivancsi vagyok mit es hogyan irnak at az 1.4 benzines ecu-ban.
a jó áron alatt azt értem h kiba**ott drága :D elég jó neve van amúgy ennek a cégnek.. ha pl 30ropiért nyomatnák ezt akkor bevállalnám :)
'03 Corolla E12 4zz-fe

TSityu

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #685 Dátum: 2011.09.20 18:57:04 »
Az a baj, hogy az az 5-6 lóerő mérhető, de nem igazán érezhető.  :D

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #686 Dátum: 2011.09.20 19:10:49 »
Ennyiért én biztosan nem nyúlnék hozzá , azért a max 10 paciért. Akkor inkább csapd be magad és vegyél egy sportdobot a kipuffodra. Attól is azt fogod hinni, hogy jobban megy a gép, de érezni semmit sem fogsz.

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #687 Dátum: 2011.09.20 19:43:14 »
Ennyiért én biztosan nem nyúlnék hozzá , azért a max 10 paciért. Akkor inkább csapd be magad és vegyél egy sportdobot a kipuffodra. Attól is azt fogod hinni, hogy jobban megy a gép, de érezni semmit sem fogsz.
nekem nem is a lóerő hanem a motor optimizálása lenne a lényeg fogyasztás stb stb :)
'03 Corolla E12 4zz-fe

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #688 Dátum: 2011.09.20 20:30:13 »
Ennyiért én biztosan nem nyúlnék hozzá , azért a max 10 paciért. Akkor inkább csapd be magad és vegyél egy sportdobot a kipuffodra. Attól is azt fogod hinni, hogy jobban megy a gép, de érezni semmit sem fogsz.
nekem nem is a lóerő hanem a motor optimizálása lenne a lényeg fogyasztás stb stb :)

Azt hagyjuk a gyári mérnökökre. Megtették.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #689 Dátum: 2011.09.20 20:54:03 »
Ennyiért én biztosan nem nyúlnék hozzá , azért a max 10 paciért. Akkor inkább csapd be magad és vegyél egy sportdobot a kipuffodra. Attól is azt fogod hinni, hogy jobban megy a gép, de érezni semmit sem fogsz.
nekem nem is a lóerő hanem a motor optimizálása lenne a lényeg fogyasztás stb stb :)

Gondolod, hogy egy ember, aki az ATC-nél dolgozik jobban tudja ezt, mint akik az autókat gyártják? Ezt ugye nem gondolod komolyan?