Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 269541 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #615 Dátum: 2010.06.28 15:11:28 »
Àadàsul a ts-nek màsok a vàltòàttètelei ès emiatt nem igazsàgos ha kiscoròval mèsz.

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #616 Dátum: 2010.06.28 15:17:13 »
 egye fene Zó-val is mehetek ...

??? egyefene Zó-val beszéld meg, hogy megy e veled  :D

Hétvégén kap új kipuffot és lehet, hogy fékeket is :) Aztán lehet a végén meg letol mindenkit, ha jól tudom 1000kg körül van :D

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #617 Dátum: 2010.06.28 15:18:16 »
Egyébként várjunk még, nincs meg még minden.   :nono:

Ezt mi is tudjuk... Hianyzik a turbo... :)

Miert valtana el a TS-t 6200 alatt mikozben tied 7000ig forog???  :flowers:

már nem forog addig és pénteken gyorsulásnál 6000 nél már elváltottam  :flowers:

kiscoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #618 Dátum: 2010.06.28 15:20:06 »
Àadàsul a ts-nek màsok a vàltòàttètelei ès emiatt nem igazsàgos ha kiscoròval mèsz.
6200-nél van a lift, de Tuti corija 5 sebességes, enyém 6, kicsit más áttétekkel...
TS forever:)

pzs

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #619 Dátum: 2010.06.28 15:21:30 »
Egyébként várjunk még, nincs meg még minden.   :nono:

Ezt mi is tudjuk... Hianyzik a turbo... :)

Miert valtana el a TS-t 6200 alatt mikozben tied 7000ig forog???  :flowers:

már nem forog addig és pénteken gyorsulásnál 6000 nél már elváltottam  :flowers:

Tudjuk, meg nagy volt a forgalom stb... Nem teljesen ertem, hogy miert akarod osszemerni magad masokkal, ha utolag mindig kiderul, hogy Te csak "finoman" toltad...  :ph34r:

kiscoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #620 Dátum: 2010.06.28 15:23:54 »
Egyébként várjunk még, nincs meg még minden.   :nono:

Ezt mi is tudjuk... Hianyzik a turbo... :)

Miert valtana el a TS-t 6200 alatt mikozben tied 7000ig forog???  :flowers:

már nem forog addig és pénteken gyorsulásnál 6000 nél már elváltottam  :flowers:

Tudjuk, meg nagy volt a forgalom stb... Nem teljesen ertem, hogy miert akarod osszemerni magad masokkal, ha utolag mindig kiderul, hogy Te csak "finoman" toltad...  :ph34r:
ez a sport nem arról szól, hogy bárki is finoman tolná neki :D
TS forever:)

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #621 Dátum: 2010.06.28 15:24:19 »
Àadàsul a ts-nek màsok a vàltòàttètelei ès emiatt nem igazsàgos ha kiscoròval mèsz.

Sityu gyorsult Zsolt Corolljával mikor a TS-e megvolt, láttad. Akkor az se volt az ?
Nyugi srácok, egyelőre jegeljük a dolgot. :cool2: :D
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.28 15:26:40 írta tutinet »

kiscoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #622 Dátum: 2010.06.28 15:27:47 »
Àadàsul a ts-nek màsok a vàltòàttètelei ès emiatt nem igazsàgos ha kiscoròval mèsz.

Sityu gyorsult Zsolt Corolljával mikor a TS-e megvolt, láttad. Akkor az se volt az ?
Nyugi srácok, egyelőre jegeljük a dolgot. :cool2: :D
én nyugodt, higgadt vagyok  ;)
TS forever:)

leszilaci

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #623 Dátum: 2010.06.29 07:46:14 »
Hétvégén kap új kipuffot és lehet, hogy fékeket is :) Aztán lehet a végén meg letol mindenkit, ha jól tudom 1000kg körül van :D
akkor jól fogyókúrázik,m 1160kg az autó saját tömege. :D végülis 1000körül van az is :D

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #624 Dátum: 2010.06.30 01:17:07 »
Egy kis ápolás után:






BloodRedSandman

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #625 Dátum: 2010.06.30 08:19:32 »
Na megcsináltattad az elejét?

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #626 Dátum: 2010.07.08 19:22:11 »
A nemet Corollaklubosokkal kiszamoltuk a suritesedet Tutinet. 1.8-as moci 1.4-es dugattyukkal: 11.86 : 1   (2ZZ-s TSport 11.5:1). Igy nem csoda, ha becsorgott 95-os benzinnel hangolas nelkul.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #627 Dátum: 2010.07.08 22:04:22 »
A nemet Corollaklubosokkal kiszamoltuk a suritesedet Tutinet. 1.8-as moci 1.4-es dugattyukkal: 11.86 : 1   (2ZZ-s TSport 11.5:1). Igy nem csoda, ha becsorgott 95-os benzinnel hangolas nelkul.

Köszi.  :clap:

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #628 Dátum: 2010.08.03 18:26:34 »
Tuti, nem bantani akarlak, de irod, hogy ennyi meg annyi penz a turbo. Ok, hogy nem szeretned, mert nem engedheted meg magadnak, vagy csak egyszeruen nem szansz ra annyit, de akkor nem ertem, hogy az Emanage felprogramozasara miert nem sajnalod a penzt. Par het alatt fel lett programozva 95-re utana 98ra meg ahogy tegnap mondtad etanolra is szeretned. Ez nem penzkidobas szted? Alapbol fel kellett volna programozni 98ra vagy etanolra es egy csomo penz a zsebedben maradt volna...  :flowers:

Nem ilyen egyszer a helyzet. A programozás összetett feladat. Legelső alkalommal ECU resettel kezdődik és le kell húzni a gyári szondát. Föl kell tenni 3 db szenzort a motorra. Egy szélessávú, egy EGT meg egy knock. És a dolog AFR behangolással kezdődik, hogy az AFR mindig ideális legyen pl. 13.5-15.
Bár a programozó mindenkitől megkérdezi, hogy most hogyan programozzon: kihegyezett teljesitménymaxra, élettartammaxra vagy a kettő közé. Én a kettő közét választottam, ugyanúgy mint az emberek 90%-a.
Végigcsináljuk 2-es, 3-as, 4-es fokozatokban az AFR-t openloop alatt és felett is majd következik padlógáz-elvesz, padlógáz-elvesz szakasz, ami nagyon durván megterheli a motort.
Ha ez kész még autópályán nézünk egy 5-ös fokozatot is. Ezzel az egyik tábla az AFR kész.
Jön a másik tábla :a gyújtás. Itt ugyanúgy végig kell menni.
Egy teljes programozás 20 ezer és 5 ezer a szenzorbérlés és 1 nap feltétel, hogy ne legyen eső.
De ha van egy kész 95-ös tábla akkor már az AFR-t nem kell újraprogramozni és csak a knock szenzort kell bekötni amit bérelni sem kell mert az a programozóé. Tehát csak a gyújtástáblát kel újraírni. 10ezer volt csak. :cool2:
Az etanol az megint más, ott mindent újra kell majd írni a teljes AFR táblát és a teljes gyújtástáblát is. Tehát 25 ezer lesz majd. Tehát ezek a költségek nem
magasak és kész mindhárom 95,98, E85 program, akkor 2 perc alatt bármelyikről átállíthatom a motort bármelyikre. :cool2:
Pl. télen 95-re nyáron 98-ra vagy E85-re, hosszabb külföldi út előtt pl megint 95-re, gyorsulási verseny előtt meg E85-re pl.
Egy melyik gyári ECU, vagy barkácsolt chiptuningos tudja ??? kb. nulla. :D :D :D




Van amelyik tudja. Nissan-nal 80-s evek vegi ECU-k is egy USB csatis fél gyufaskatuja meretu daughterboard-l pl realtime irhatova valnak, de a Hondanak is van irhatova hekkelheto ECU-ja az 5gen 1.6 16v SOHC VTEC ESi P28-s egysege -de ez nem realtime-, eleg sok tunnerolt Hondaban fut itthon ez a megoldas, kapcsolhato musorokat is lehet csinalni
De van amit meg siman OBD2-n at lehet irni
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #629 Dátum: 2010.08.03 18:33:32 »
Nem véletlen,hogy az amcsi fórumokon is azt nyomják,hogy fel kell tölteni a motort a p-be és nem bénázni  a szívó tuninggal.Folyton azt írják,hogy  a lökettérfogat emelésével max olxan 15-20 pacit tudnak nyerni.Feltöltéssel meg minimum 30-40-et max meg a csillagos ég.Nem véletlen,hogy az összes mostani autóipari cég egy kis motorra rátesz egy turbót,ami aztán megy is és a fogyinak is kedvez vele.Szal turbót rá :devil:

Errol van szo... :D
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system