Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 272267 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #570 Dátum: 2010.06.26 21:21:04 »
Tuti, ha Sityu gyorsabb Nalad, akkor Toto is az lesz. Nemsokara enyem is megkapja a szivo es kipuff oldali tuningot es nem lesz kivel versengened ;). Ha elado lesz egy olyan turbo amilyen Neked kell sztem ne hagyd ki...  :flowers:

Befér a katalizátor is a régi dob mellé? :otlet:
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #571 Dátum: 2010.06.26 21:25:52 »
Nem véletlen,hogy az amcsi fórumokon is azt nyomják,hogy fel kell tölteni a motort a p-be és nem bénázni  a szívó tuninggal.Folyton azt írják,hogy  a lökettérfogat emelésével max olxan 15-20 pacit tudnak nyerni.Feltöltéssel meg minimum 30-40-et max meg a csillagos ég.Nem véletlen,hogy az összes mostani autóipari cég egy kis motorra rátesz egy turbót,ami aztán megy is és a fogyinak is kedvez vele.Szal turbót rá :devil:

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #572 Dátum: 2010.06.26 21:42:04 »
Hát most megnéztem a videót ami volt tegnap és Sityu elverte Tutit szal nincs 127 pacis az autód...

Le kéne mérni a tömegeket meg a lóerőket, mert addig csak találgatunk.
Akkor a Sityué nem 110 LE,  ha PZS Yaris TS-e mellett is elmegy, vagyis az enyém is több.
PZS-é pedig mérve lett padon ott menyit is mértek neki meg TOTO-nak ?
Amennyit mértek Toto-nnak annyi LE van Sityuéban. Vagy sok a súlyelőnye.

pzs

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #573 Dátum: 2010.06.26 21:48:01 »
Nem 110, csak 109. Enyem meg 106 gyari adatok alapjan es picivel nehezebb. Logikus, hogy elmegy. Mit nem ertesz ezen? Amugy nekem 95.6-ot mertek, de ez nem mervado, mivel az Ignis akkor nem lett lemerve...
Azt, hogy Sityu meg Toto autoja LE-ben megegyezik mibol kovetkeztetted ki? :)

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #574 Dátum: 2010.06.26 21:49:40 »
mostani autóipari cég egy kis motorra rátesz egy turbót,ami aztán megy is és a fogyinak is kedvez vele.Szal turbót rá :devil:

Minek ?   :whistling:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #575 Dátum: 2010.06.26 21:53:16 »
mostani autóipari cég egy kis motorra rátesz egy turbót,ami aztán megy is és a fogyinak is kedvez vele.Szal turbót rá :devil:

Minek ?   :whistling:

Amiatt,hogy egy 60 lóerős autóból 1 millás ráköltéssel ne 80 legyen,hanem 110 ;)

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #576 Dátum: 2010.06.26 22:09:03 »
Marad így. Hányszor írjam még le ?

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #577 Dátum: 2010.06.26 22:10:01 »
yaris ts:106paci 1025 kiló:9.66
ignis:109 paci 945 kiló:8.66

Tutinet a yaris ts-t elverte az ignistől kiszívott,akkor ha 1100kilós az autó,akkor 122 pacis lehet ha a 2 között van és akkor 9.01 a súly lóerőaránya.most.Ez egyáltalán nem pontos számítás,mivel nem lehet tudni hogy mennyire kapott ki és ahhoz nem lehet viszonyítani semmit.A lényeg,hogy ha egy 110 pacis ignis elveri,akkor a yaris ts-t is meg Tutinetet is,akkor sztem a tuningot mind2 autónál egy turbóval kellene megoldani hogy értelme legyen.Ha belegondoltok,hogy van egy jó autótok,amit tuningoltok és aztán eléritek azt,hogy egy ignis lenyomjon,akkor az nem sok.Jó hír,hogy az autó tökéletes tunigalap egy turbóhoz.

Pzs Neked is azt mondtam,hogy sztem ne a kipuffot erőltesd.Akkor fogsz ott tartani mint Sityu.Az elég lesz?Turbó,vagy kompi kell,hogy eredményt láss.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.26 23:16:49 írta kleingy »

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #578 Dátum: 2010.06.26 22:12:27 »
Az jó hír,hogy a Tuti autójában volt valaki vagy tele volt a tank és Sityunál senki sem ült bent meg üres volt a tankja az nagyon sokat számíthat.Tuti méresd le az autót és kész!

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #579 Dátum: 2010.06.26 22:16:34 »
Egy megbizhato turbos moka also hangon is (normalis minosegu cuccokbol) tovabbi 700 ezer lenne (olajhuto nelkul, ami viszont az en peldam alapjan elkerulhetetlennek latszik). Tutinet motorja viszont durvan magas kompresszio viszonnyal megy az 1.4-es dugattyuk miatt, kb 11.5-11.8 azaz a TS magassagaban mozog. Erre turbo a gyari 1ZZ belsokkel a gyarinal magasabb suritessel eleg nehez eset. Viszonylag hamar szetesne a dolog.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.26 22:18:36 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #580 Dátum: 2010.06.26 22:21:09 »
Ja es tudomasom szerint senki sem turbositott ilyen suritesu 1ZZ alapu motort sehol sem. Nem is csoda. A koltsegekben benne van egy bontott valto es egy erositett kuplung szett, enelkul ertelmetlen, az 1.4-es valtot en 1 allorajttal megoltem, teligumin, nem uvaghangon gyorsitva es 1.6-os motorral.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #581 Dátum: 2010.06.26 22:22:49 »
Na, erről beszéltem  a Celica topikban.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #582 Dátum: 2010.06.26 22:26:04 »
Persze,mert egy olyan bontósat vettél,amiről nem tudtál semmit...aztán ugye ki is cserélték gariban ;)
Dugót cserélni meg nem egy nagy cucc,mint ahogy azt már pár alkalommal személyesen is láttuk :)

Jobb lett volna megvenni azt a TS-t ,az lenyomná kényelmesen az ignist bármilyen körülmények között.

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #583 Dátum: 2010.06.26 22:30:56 »

Jobb lett volna megvenni azt a TS-t ,az lenyomná kényelmesen az ignist bármilyen körülmények között.

Sose hagyod abba ezt...........

Amúgy az Ignises meg pont a TS-ről váltott Ignisre. :hmmmm:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #584 Dátum: 2010.06.26 22:34:45 »
Mivel Sityu a barátom,nem írom ide,hogy miért.Ha tudnád és tiszteletben tartanád akkor nem írnál ide ekkora ökörséget. :surrender: