Kész lett a dolog a héten tegnap este volt is egy kis próba de csak óvatosan és meglepően jól teljesített.
Sajna a kuplungom még a régi 1.4-es azzal kezdeni kell majd valamit de mondhatjuk, hogy egy tavaly augusztusban indult projectre tehetünk végre pontot. Pont.
Ha megnézem majdnem 1 évembe telt a dolog de kaptam magam alá egy olyan autót, ami úgy megy mint egy Celica GT az 1.4-es helyett.
Végül is "kaptam" egy másik kategóriás autót úgy, hogy ezen se kívülről se belülről nem venni észre semmit.
Szerintem megérte , ráadásul 4000 km-t ment a motor az 1.4-es előgyújtásos vezérléssel még jó, hogy megkapta az elején az 1.8 injektorait így az AFR pont az ideális 1-es lambda értéken volt 3500-ig forgatva. Ja igen, generátorszíjat kellett cserélnem mert a régi elrepedezett. Úgyhogy jó ez a VVTI motor csak kapjon évente új fini olajat.
Jó dolog ez az átépítés bárki belevághat de a Greddy emanage féle beszerelést és
részletes felprogramozást mindenképp be kell kalkulálni, anélkül csak félmunka lesz.
Mondjuk ez valahol a topik elején már kiderült amikor Satriani először mondta azt, hogy neki így nem pálya ez az átépítés.
Ha belevesszük, hogy nincs (szopó) frank vagy másmilyen hitelem (sose volt
) ezt is mind saját erőből hoztam össze nem rossz ez és ezúton is mindenkinek szeretném megköszönni a segítséget, aki tevőlegesen és/vagy szóban a segítségemre volt. Köszönöm !!!
Megy úgy mint egy 110 LE-s Suzuki ami 2-300 kilóval könnyebb (ezt nem tudjuk pontosan) de ha a Suzukiba beül még valaki már lemaradna vagy én etanolt tankolok szintén lemarad ...........