Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 269481 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Aurelio

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #435 Dátum: 2010.03.06 02:47:47 »
Pont van egy ilyen ültetőrugó kitem eladó 30ezerért:-)) Ha gondolod...

Szimpatikus  :yes: . De előbb még el kéne döntemen, hogy ebbe invesztáljak, 1.6-1.8ra, + apróságok, vagy egyszerűen vegyek egy erősebbet. Egy TS alapban is bőven elég lenne.
El kell dönteni h mit akarok. Ennyi.
'03 Corolla 1.6

pzs

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #436 Dátum: 2010.03.06 14:09:25 »
Pont van egy ilyen ültetőrugó kitem eladó 30ezerért:-)) Ha gondolod...

Szimpatikus  :yes: . De előbb még el kéne döntemen, hogy ebbe invesztáljak, 1.6-1.8ra, + apróságok, vagy egyszerűen vegyek egy erősebbet. Egy TS alapban is bőven elég lenne.
El kell dönteni h mit akarok. Ennyi.

Ha TS-t veszel abba is tokeletes lesz a rugo ;)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #437 Dátum: 2010.03.12 07:31:18 »
Mizu az e-manage-vel Tuti?

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #438 Dátum: 2010.03.14 00:14:30 »
Mizu az e-manage-vel Tuti?

Be van szerelve és csak egy alapprogram fut benne, ami nem csinál semmit nem állít el semmit. Tehát a gyári ECU dolgozik.
kb. 2-3 hét és akkor be lesz programozva de az is 1 délután lesz. mint a szerelés volt.

A gyári BOSCH ECU_n olyan vacak a lábkiosztás, hogy csak na. 3 db stekker van 2 db 9 lábú és 1 db 42 lábú. Ebből az egyik 9 lábúnak volt számhelyes a lábkiosztása a másiknak átlóra volt tükrözve megfordítva a 42 lábúban meg egyszerűen mintha összecserélték volna a sorokat. Megnéztük a színeket (kábelek szigetelését) és az alapján jöttünk rá erre. Mivel a színek nem csaltak és a motortérben is a leírásnak megfelelően voltak befűzve így az ECU-n kerestük vissza a megfelelő vezetékeket a színkódok alapján. A japánok a kék színt L betűvel jelölik !!! Ezt most tudtam meg.  Emiatt hosszabb lett a bekötés, mint gondoltuk. Jól jött a Vivid Workshop magyar verziója is ami nekem megvan innen tudtuk meg hol van a 12V-os láb meg a ford. szám mérő jel meg melyik a földvezeték, milyen a gyújtótrafó, hány voltról kapja a gyújtást stb.
Szerencsére szinte minden olyan, mint az 1.6-os Corollában azt meg már korábban programozták így volt némi alap tapasztalat.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.14 00:16:20 írta tutinet »

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #439 Dátum: 2010.03.14 00:15:53 »
Mizu az e-manage-vel Tuti?

Be van szerelve és csak egy alapprogram fut benne, ami nem csinál semmit nem állít el semmit. Tehát a gyári ECU dolgozik.
kb. 2-3 hét és akkor be lesz programozva de az is 1 délután lesz. mint a szerelés volt.

A gyári BOSCH ECU_n olyan vacak a lábkiosztás, hogy csak na. 3 db stekker van 2 db 9 lábú és 1 db 42 lábú. Ebből az egyik 9 lábúnak volt számhelyes a lábkiosztása a másiknak átlóra volt tükrözve megfordítva a 42 lábúban meg egyszerűen mintha összecserélték volna a sorokat. Megnéztük a színeket (kábelek szigetelését) és az alapján jöttünk rá erre. Mivel a színek nem csaltak és a motortérben is a leírásnak megfelelően voltak befűzve így az ECU-n kerestük vissza a megfelelő vezetékeket a színkódok alapjá. A japánok a kék színt L betűvel jelölik !!! Ezt most tudtam meg..  Emiatt hosszabb lett a bekötés, mint gondoltuk. Jól jött a Vivid Workshop magyar verziója is ami nekem megvan innen tudtuk meg hol van a 12V-os láb meg a ford. szám mérő jel meg melyik a földvezeték, milyen a gyújtótrafó, hány voltról kapja a gyújtást stb.
Szerencsére szinte minden olyan, mint az 1.6-os Corollában azt meg már korábban programozták így volt némi alap tapasztalat.

Mennyire mentél el Sityunak?

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #440 Dátum: 2010.03.14 00:22:55 »

Mennyire mentél el Sityunak?

Rosszul rajtolt de volt 1-2 autó is a távolság ő jobban látta.
DE nem mérvadó mert neki volt 4 db felni hátul meg ugye nekem nincs kész a program és a VVTI váltás után bedúsúl a keverékem magyarán legyengül a motor. Ugye a mérőpadon látszik mekkorát esik a nyomaték lefele.

TSityu

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #441 Dátum: 2010.03.14 00:29:58 »
Rajtnál rám vert kb. 2 autót, a 3. végéig egyet sikerült "ledolgozni". Mentségemre legyen mondva, hogy még csak délelőtt hoztam el a kocsit, ja és 6000 fölött vártam a liftet, de nem jött.  :cry: Szóval 1-0 oda.  :clap:

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #442 Dátum: 2010.03.14 16:08:30 »
Rajtnál rám vert kb. 2 autót, a 3. végéig egyet sikerült "ledolgozni". Mentségemre legyen mondva, hogy még csak délelőtt hoztam el a kocsit, ja és 6000 fölött vártam a liftet, de nem jött.  :cry: Szóval 1-0 oda.  :clap:

Nem 1:0, hanem 1:1 mert korábban a TS-el Te húztál el amikor 6000-ig néztük. Igaz akkor még 1.4-es motor volt. Most, hogy lassan kész lesz meg már nincs meg a TS-ed. Kár volt eladnod szerintem. Pedig kell majd mennem egyet egy TS-el is ha kész leszünk.

Az IS-ed 109 LE, pont annyi, mint egy Yaris TS. Ha azt vesszük végülis TS szintű autód van csak kisebb mint a Corolla de pl. szlalonra meg ez jobb, mert rövidebb. Az ülései REcaro sportülések a belseje karbonos a műszerfala meg hasonlít a Corolla TS-hez, úgyhogy szerintem jó kis kocsi ez az IS. Ráadásul szemtelenül olcsó hozzá minden, amiket elmondtál az alapján.


Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #443 Dátum: 2010.03.14 16:57:08 »
Tsityu,kicsit csalódtam hogy Tuti 2 autónyival lerajtolt.Mintha pont erre írtam volna,hogy nem vagy nagy versenyző típus :lol:

Tuti sztem 6200-ig ott leszel,de aztán megjön a váltás a Ts-nél és viszlát :tt2:

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #444 Dátum: 2010.03.14 17:29:25 »
Tsityu,kicsit csalódtam hogy Tuti 2 autónyival lerajtolt.Mintha pont erre írtam volna,hogy nem vagy nagy versenyző típus :lol:
Tuti sztem 6200-ig ott leszel,de aztán megjön a váltás a Ts-nél és viszlát :tt2:

Hát igen , ez lesz. De ezt az átalakítás elején leszögezte mindenki Tomiék is Ti is. Meg tisztába voltam ezzel én is ,hogy nem egy TS-t építünk .


TSityu

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #445 Dátum: 2010.03.14 19:05:52 »
Tsityu,kicsit csalódtam hogy Tuti 2 autónyival lerajtolt.Mintha pont erre írtam volna,hogy nem vagy nagy versenyző típus...

Nem emlékszel véletlenül, ki lehetett az a srác akit lerajtolt egy YTS, pedig neki CTS-e volt, oszt később milyen nagy versenyző típus lett.  ;)

U.I: azóta is ezen lovagol minden YTS tulaj,  :tt2: szóval ez a sztori rajtam is rajtam ragad.  :cry:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #446 Dátum: 2010.03.14 19:34:31 »
Szerintem az Totó és az autója érdeme volt és a rajtot Ő jobban vette én csak a váltásokat rontottam el,de nem 2 autónyival a startnál. ;)Vállaltam akkor is és azóta is,Totóval jót mosolygunk rajta.

Csak még annyi szösszenet,hogy Totó yarisa úgy megy olyan 140-ig mint Mozsó turbós gépe az meg azért nem rossz eredmény.Legalábbis nekem múltkor azt mondta,hogy talán a 3-as végéig ott volt mellette,de majd jönnek és elmondják :)

Ja és akkor is versenyző típus voltam csak iszonyat béna,szóval a típus megvolt csak semmi nem volt mögötte...
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.14 19:36:06 írta Szuti »

TSityu

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #447 Dátum: 2010.03.14 20:13:47 »
Összefoglalva: Toto fej-fej mellett ment Mozsóval 140-ig, én mikor Mozsó gépe nem volt jó formában fej-fej mellett mentem vele (bár abban többen ültek), tehát valószínűleg elment volna, tehát Toto YTS-e 140-ig fej-fej mellett megy egy CTS-el, talán el is hagyja.  :hmmmm: Hát ebben a kérdésben kicsit hitetlen vagyok. Ha egy szívó YTS 140-ig lépést tart egy CTS-sel akkor tényleg felesleges CTS-t venni.  :D Remélem kijönnek Kkfélegyházára, mert ezeket a meneteket élőben is megnézném.  :flowers:

pzs

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #448 Dátum: 2010.03.15 00:14:54 »
Összefoglalva: Toto fej-fej mellett ment Mozsóval 140-ig, én mikor Mozsó gépe nem volt jó formában fej-fej mellett mentem vele (bár abban többen ültek), tehát valószínűleg elment volna, tehát Toto YTS-e 140-ig fej-fej mellett megy egy CTS-el, talán el is hagyja.  :hmmmm: Hát ebben a kérdésben kicsit hitetlen vagyok. Ha egy szívó YTS 140-ig lépést tart egy CTS-sel akkor tényleg felesleges CTS-t venni.  :D Remélem kijönnek Kkfélegyházára, mert ezeket a meneteket élőben is megnézném.  :flowers:

Ha a Toto szivo YTS-se szinte fej-fej mellett menne a CTS-sel 140ig, akkor lehet, hogy nem a levegobe beszeltem amikor nemreg felhoztam a kompis YTS vs. CTS temat...?  :flowers: Mind1, nem eroltetem a temat. Majdcsak kiderul egyszer az igazsag...  :)

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #449 Dátum: 2010.03.15 08:53:24 »
Szerintem nem megy fej-fej mellett 140-ig, mert ott nem mentunk olyan gyorsan emlekeim szerint. Olyan 120 lehetett. Viszont 1-2-3-ban tenyleg ott van.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb