Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 269445 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #420 Dátum: 2010.01.29 19:56:45 »
Az elvileg egy MagnaFlow katalizator, annak birnia kell. Nekem sima mezei femmagos van, ki tudja idehaza hol keszult, de birja a 920 fokot is az eltelt 35 ezer km alatt, ja es el is latja a feladatat, tehat szur is :-)
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #421 Dátum: 2010.01.29 20:27:14 »
Jó lett a vidi:-)

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #422 Dátum: 2010.01.29 20:29:57 »

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #423 Dátum: 2010.02.02 22:12:26 »
Meg lehet nézni a vidit kívül álló halandóknak is? :)

Na most ez az átalakított motor kb ugyanaz az elv mint a ladáknál a zsugor motor?
                                                                                                                                                   

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #424 Dátum: 2010.02.10 23:02:32 »
Ilyen lett a kipufogó :



tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #425 Dátum: 2010.02.20 19:39:35 »
Jól látszanak a leendő mérőkészülékek csatlakozási helyei, Az EGT-n a gyújtást az szélessávú szondán a keveréket fogjuk mérni. Ezt minden chiptuningosnak meg kéne csinálnia tuning előtt, mert enélkül semmit nem ér, ha pedig azt mondja, hogy fölösleges, akkor ott kell hagyni.





Picit necces, de azért még szerintetek is be lehet majd csavarozni a szélessávú szondát ugye ?????

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #426 Dátum: 2010.02.20 20:36:58 »
Na vegre, egy ev utan el is hitted amit mondogattam. :-)
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #427 Dátum: 2010.02.23 01:18:58 »
Na vegre, egy ev utan el is hitted amit mondogattam. :-)

Már korábban is hittem neked csak picit sokaltam a greddy és a vele kapcs. dolgkot árát, de már tudom, hogy nem vészes és főleg nem drágább mint a chippelés azzal a biz. emberkével.
Meg a lehetőségek jobbak pl. bármikor írhatunk egy újabb - 30% sima 95-ös benya + 70% etanol - programot is.

Más:
Roland azt javasolta , hogy egyl fokozattal hidegebb hőértékű gyertyát tegyek a motorba tehát a BKR5EY-11 helyett BKR6EY-11 -t.
Ennek van jelentősége szerinted nem fog ártani a motornak ??? Állítólag azért kell hidegebb, nehogy a gyertya magától is begyújtsa a keveréket.
Turbó motorokhoz meg már BKR7EY kell állítólag ami még hidegebb.

Ezen felül iridium gyertyákon gondolkodom de annak itthon 5 ezer darabja, annyit nem ér, viszont ebay.co.uk-n van 6-7 GBP körül is / darab.
Jó ötlet lehet az iridium nekem ?

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #428 Dátum: 2010.02.23 07:54:03 »
Szerintem neked nem kell iridium, feleslegesen draga, ebay-rol meg eleg sanszos, hogy hamisitottra bukkansz es azert olyan olcso.

A BKR5EY-11 megfelel a gyari Denso K16R-U11 -nak amivel ezek a motorok lettek szerelve alapbol.
Szerintem a BKR6EY-11 teljesen jo neked.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Aurelio

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #429 Dátum: 2010.03.05 06:34:52 »
1.6-ról 1.8-ra alakította már át vki? Amennyire kiveszem az eddigiekből, az 1.6 ECU-je jobban boldogul(na) a nagyobb injektorokkal és egyebekkel, lehet hogy
nem is kellene rá softmod?
'03 Corolla 1.6

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #430 Dátum: 2010.03.05 10:41:19 »
Szerintem talan egy ilyen atalakitas volt, de nem tudom biztosan. ECU ugyben viszont jol latod, az 1.6-os kevesebb problemat jelenthet.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Aurelio

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #431 Dátum: 2010.03.05 18:47:42 »
Köszi Mozso :)
Én csak most kezdtem efféle dolgoknak utánajárni, ezért bocs ha triviálisat kérdezek néha.
Pl. Ha alacsonyabb rugókat rakok alá (eibach pro kit-et láttam emberi áron,  -3/3cm), nem raceingelek, csak kicsit stabilabb úttartást várok,
azok keményebbek is mint a gyári, vagy csak profán alacsonyabbak? Ha megpakolom pl. 4 felnőttel, akkor van-e annyival keményebb hogy nem ér bele a kerék a kasztniba?
205/50/16 volt rajta, de lecseréltem most 195/55/16-ra, mert a széles kerék pár ezer után egyre hangosabb lett, ezek a mai autók pattognak az úton és
úgy kopnak a gumik hogy szörnyű, de ez általános probléma minden autónál.
Aki köztetek /50-et vagy /45-öt használ, az nem szenved ilyen nyűgökkel?
'03 Corolla 1.6

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #432 Dátum: 2010.03.05 21:00:47 »
Pont van egy ilyen ültetőrugó kitem eladó 30ezerért:-)) Ha gondolod...

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #433 Dátum: 2010.03.05 23:11:17 »
Köszi Mozso :)
Én csak most kezdtem efféle dolgoknak utánajárni, ezért bocs ha triviálisat kérdezek néha.
Pl. Ha alacsonyabb rugókat rakok alá (eibach pro kit-et láttam emberi áron,  -3/3cm), nem raceingelek, csak kicsit stabilabb úttartást várok,
azok keményebbek is mint a gyári, vagy csak profán alacsonyabbak? Ha megpakolom pl. 4 felnőttel, akkor van-e annyival keményebb hogy nem ér bele a kerék a kasztniba?
205/50/16 volt rajta, de lecseréltem most 195/55/16-ra, mert a széles kerék pár ezer után egyre hangosabb lett, ezek a mai autók pattognak az úton és
úgy kopnak a gumik hogy szörnyű, de ez általános probléma minden autónál.
Aki köztetek /50-et vagy /45-öt használ, az nem szenved ilyen nyűgökkel?

195/50/15 nálam és nincs gond... A Szuti rugói viszont egy jó választás lenne!  :flowers:
Toyota Yaris T SPORT
153



Én

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 45
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #434 Dátum: 2010.03.06 01:13:49 »
205/45/16 volt 4 nyarat mentem és nem koptak, most váltok 205/40/16ra.
Az átalakítás tuti lesz.