Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 269511 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #360 Dátum: 2010.01.09 22:00:38 »
Ja, ez a motor egy 2 literes, 4 hengeres dual VVT-i szívó motor, ami 200 lóerős.
Alapnak nem rossz...

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #361 Dátum: 2010.01.10 10:49:37 »
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.10 10:51:13 írta kleingy »

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #362 Dátum: 2010.01.10 11:34:20 »
Íme amiről írtam

Nah létrehoztam egy új témát ave fórumban!


Mivel még nagyon kezdő vagyok ebben a témakörben: Mi az a Beams?

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #363 Dátum: 2010.01.10 11:52:03 »
Most őszintén: kerestél egyáltalán? Gúgliban első találat...  :ph34r:
         

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #364 Dátum: 2010.01.10 12:16:55 »

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #365 Dátum: 2010.01.10 23:05:26 »

Ez a fémmagos katalizátor lesz benne.




Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #366 Dátum: 2010.01.10 23:18:17 »
Csak szólok a sportkatalizátortól is lehet check engined...

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #367 Dátum: 2010.01.11 17:44:02 »
Csak szólok a sportkatalizátortól is lehet check engined...

Ok főnök, majd csekkoljuk. ;)


Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #369 Dátum: 2010.01.11 18:00:18 »
Tomiékat kérdezd mutasd meg nekik a képet.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #370 Dátum: 2010.01.11 18:21:05 »
Ezt érdemes beletenni az 1.4-es szívósor helyett ????

Nem biztos, hogy a pillangoszeleped felmegy ra, elotte nezd meg.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #371 Dátum: 2010.01.14 10:45:32 »
Sziasztok! Nem egyszerre, de időközben átolvastam a topikot.

1, Tehát akkor az átalakításhoz ami kell másik forgattyús tengely csapágyakkal és hajtókarok, célszerűen nagyobb injektorok és az ECU módosítása.

2, EZekkel kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy mintha írtátok volna, hogy gyári alkatrészek? Honnan lehet ezeket beszerezni, meg mintha valahol valami donorról is olvastam volna, de már nem emlékszem.

3, Tengelykapcsoló, váltó még ok, ezen felül Nem merült  fel senkiben és lehet tényleg nincs is jelentősége, de az indítómotoron nem érezni hogy nehezebben forgat 1,8asként?

4, Hengerfej is marad a gyári, ill. másik hengerfej kísérletezések vezettek valami eredményre?

5, Tutinet ha van már új fékpadi mérés eredményed, örömmel néznénk, valamint kérdezném hogy a bioetanol projecttel lesz-e valami? Mert ez egy érdekes téma :)

Mozso, a Te autódról lehet valamit megtudni? Szintén egy csodálatos megoldás lehet a turbo :)
                                                                                                                                                   

leszilaci

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #372 Dátum: 2010.01.14 14:40:52 »
Én viszont inkább maradok a szívónál, szerintem magamat ismerve nekem elég a 140-150 Le is.
hmmmm

nézegetem a súlyadatokat az 1.4 E12 corolla-ra:
http://www.toyotaclub.hu/egyeb/corolla2003/26.jpg
1125-1215kg

ST162-es celica:
http://toyotareference.com/celica#CE86
2436-2680lbs. azaz
1105-1215kg
enyémben nincsen se klíma, se abs, és liftback, így 2524lbs, azaz 1145kg (forgalmiban 1150 vagy 1160 szerepel.)
celica teljesítménye a 2.0 3sge motorral katalizátorral: 140ló.

hmmmmm :hmmmm:
tényleg nem versenyzés, csak a kíváncsiság hajt...
pénteki mikrotali? 2-esben indulva, gurulás?
nem az a cél,h "melyikmegyjobbanfaxagyerekvagyok"!
csak a mostani állapotot felmérni, és majd motorvezérlő cseréje után is lehetne próbálni.

16" felniken gurul, 195/50 nyári gumikkal. (inkább nem szerelgetem vissza a 185/65r14-t. félek,h újabb tőcsavart szakítanék :lol: )

az üzemanyagszintjelzőt meg szigetelőszallaggal leragasztom,h ne is lássam :ph34r:

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #373 Dátum: 2010.01.14 14:44:32 »
pénteki mikrotali? 2-esben indulva, gurulás?
nem az a cél,h "melyikmegyjobbanfaxagyerekvagyok"!
csak a mostani állapotot felmérni, és majd motorvezérlő cseréje után is lehetne próbálni.

Én is adom:) Ha még beférek a 150nel :whistling: :szemez:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #374 Dátum: 2010.01.14 15:56:56 »
Leszek cameracar ha akarjátok mögöttetek:-)))