Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 272273 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #315 Dátum: 2009.11.26 20:39:58 »
Persze, max kruzolva korrigal a savban, de gazreakcio lehet jobb lesz. :winkiss:
Multkor mi ezt allitgattuk millisec-ben, hogy x ido alatti 100-200-400-800% TPS valtozasra mennyi pluszt kopjon be. Mondjuk konnyu dologunk van, mert a kijelzon latszik az AFR, meg lehet log-lni is :devil:

Azzal se igy se ugy nincs check engine az 1.4-es ECU-val.

Fajin lenne... De ezek szerint ezt a sima, átalakítás nélküli 1.4-es motorba is bele lehetne tenni kis plusz benzinért cserébe...?  :hmmmm:
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #316 Dátum: 2009.11.26 20:46:01 »
Azzal se igy se ugy nincs check engine az 1.4-es ECU-val.

Fajin lenne... De ezek szerint ezt a sima, átalakítás nélküli 1.4-es motorba is bele lehetne tenni kis plusz benzinért cserébe...?  :hmmmm:

Igen, de csak azt ered el vele, hogy az ECU mondjuk padlogazon plusz/minusz 5-10% korrekcio helyett plusz/minusz 8-15%-ot fog csinalni. Ha nincs kulon vezerlod, akkor nem tudsz belenyulni mi legyen a keverek arany, es amit a gyari ECU beallit az elsodlegesen kornyezetbarat uzem, masodlagosan fogyasztas, harmadlagosan teljesitmeny.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #317 Dátum: 2009.11.29 14:00:13 »
Nu...?
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #318 Dátum: 2009.11.29 19:17:02 »
Nem nagyon volt fejlemeny az utobbi idoben. Azon kivul szerintem mar minden le lett irva. Megvannak a szakemberek akik meg tudjak csinalni a konkret atepitest, most mar megtalaltuk a megfelelo injektorokat is (204ccm) es szerintem tavasszal meglesz az Emanage-s adat is.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #319 Dátum: 2009.11.30 22:24:58 »
Nem nagyon volt fejlemeny az utobbi idoben. Azon kivul szerintem mar minden le lett irva. Megvannak a szakemberek akik meg tudjak csinalni a konkret atepitest, most mar megtalaltuk a megfelelo injektorokat is (204ccm) es szerintem tavasszal meglesz az Emanage-s adat is.



Idézet
Air/Fuel Ratio Limits
6.0:1 Rich run limit
9.0:1 Low power, black smoke
11.5:1 Rich best torque at WOT
12.5:1 Safe best power at WOT
13.2:1 Lean best torque at WOT
14.7:1 Chemically ideal
15.5:1 Lean light load, part throttle
16.2:1 Best economy, part throttle
18-22:1 Lean run limit
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #320 Dátum: 2009.12.04 21:23:12 »
Ezt érdemes venni 1.8-as Corollába ha nem tervezünk turbósítást.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290374530188&ssPageName=STRK:MEWAX:IT



Ha turbósítás is lesz, akkor inkább ezt érdemes venni:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GREDDY-E-MANAGE-ULTIMATE-PIGGYBACK-ECU-FUEL-CONTROLLER_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem439bab7fb2QQitemZ290374516658QQptZRaceQ5fCarQ5fParts




GREDDY E-MANAGE ULTIMATE PIGGYBACK ECU FUEL CONTROLLER
FREE SHIPPING WORLDWIDE!!!
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.04 21:25:51 írta tutinet »

TSityu

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #321 Dátum: 2009.12.06 20:11:22 »
Egy kisnyomású turbó beépítését, hogy tolerálja a vizsgabizottság egy műszaki vizsgán?  :hmmmm:

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #322 Dátum: 2009.12.06 21:20:09 »
Egy kisnyomású turbó beépítését, hogy tolerálja a vizsgabizottság egy műszaki vizsgán?  :hmmmm:

Ha nem lesz turbóm , nem ezért nem lesz. Amúgy jobb venni egy bontott Celica motort  és arra egy Ultimatet meg turbót. Jobb, mert más az egész hengerfeje és a vezérlésnél magyobbat szív a szívótengely oldalon. Ez a hengerfej nem jó az átépített blokkra (4ZZFE) megnézték , max. a vezérműtengelyek jók. Én kocsijába be lett téve a Celica vezérműtengely de nem érzi a többletet valamiért. Valszeg azért mert nincs felülvezérelve az ECU-ja.

Egyébként Crower stage4-es vezérműtengelyekel és titanium szeleprúgókkal meg alátétekkel durvát lehet módosítani a liften. Csak ember legyen a talpán aki hozzáhangolja a gyújtást meg a befecskendezést. Kell hozzá egy Ultimate vagy ha nincs turbó, elég a Blue is. És ebből kívülről semmi nem látszik, vizsgán meg nem fogják szétszedni a motort.
Tudok Celica 1ZZFE motort eladót és akinek van egy 1.4-ese vegye meg és hozzá kell egy Blue is meg egy jó kipuff rendszer.

Turbósítás:
Nagyon nagy költségbe verném magamat és a tapasztalatok azt mutatják, hogy nem lehet a motort külön kezelni az autótól.
Egyszerre kell számolni a motor, váltó, futómű, kipufogórendszer átalakításával az egész kocsit egy egységként kell kezelni.
Váltómódosítás biztosan szükséges.


tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #324 Dátum: 2009.12.10 10:08:08 »
Tutinet csak Neked:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-TURBO-KIT-MR2-3SGTE-CELICA-GT4-04-07-05-COROLLA_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3ef9d63a5aQQitemZ270479538778QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Szuti ez nem túl olcsó ? Az nem is lenne baj ha olcsó de kérdés milyen cuccokból áll. Igaz ehhez még kell vezérlés meg leömlő is. Talán egy finom 0.5 baros rendszer kijöhet belőle, nem tudni az intercooler milyen erős anyagból van meg a csőtoldalákok mekkora turbónyomást bírnak. És lehetne mondjuk 170-180 LE a 140 helyett. Már ha tényleg megcsináljuk és elérjük a 140-et szívóval.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #325 Dátum: 2009.12.10 10:12:13 »
Tutinet csak Neked:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-TURBO-KIT-MR2-3SGTE-CELICA-GT4-04-07-05-COROLLA_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3ef9d63a5aQQitemZ270479538778QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Szuti ez nem túl olcsó ? Az nem is lenne baj ha olcsó de kérdés milyen cuccokból áll. Igaz ehhez még kell vezérlés meg leömlő is. Talán egy finom 0.5 baros rendszer kijöhet belőle, nem tudni az intercooler milyen erős anyagból van meg a csőtoldalákok mekkora turbónyomást bírnak. És lehetne mondjuk 170-180 LE a 140 helyett. Már ha tényleg megcsináljuk és elérjük a 140-et szívóval.

Ezt olyannak kellene megmondania aki ismeri hogy miképpen néz ki egy motor és ezek a csövek jók rá vagy sem.Ha már 180 lenne akkor az olyat menne mint Mozsóé :cool2:

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #326 Dátum: 2009.12.10 20:36:11 »

Ezt olyannak kellene megmondania aki ismeri hogy miképpen néz ki egy motor és ezek a csövek jók rá vagy sem.Ha már 180 lenne akkor az olyat menne mint Mozsóé :cool2:

Megkérdeztem egy olyantól. Kínai gagyi felejtős az egész. A turbo-kitt.com-om árult meg drága. Úgyhogy nem lesz turbóm.  :D :D

TSityu

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #327 Dátum: 2009.12.10 20:48:50 »
A turbo-kitt.com-om árult meg drága.

A múltkor nézelődtem ezen az oldalon. Ezek minőségi cuccok?

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #328 Dátum: 2009.12.10 21:07:08 »
A turbo-kitt.com-om árult meg drága.

A múltkor nézelődtem ezen az oldalon. Ezek minőségi cuccok?

Azok csak drágák.   :whistling:

Apropó, mi van a képekkel ?

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #329 Dátum: 2009.12.10 21:35:57 »
a www.turbokits.com megbizhato es normalis, bar azokat a rendszereket is ki kell meg egesziteni jopar dologgal, hogy 100%-os legyen. A tobbi felejtos, minden mas rendes cucc Hass, Stanford, C2Power, stb. megszunt.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.10 21:40:46 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb