Egy kisnyomású turbó beépítését, hogy tolerálja a vizsgabizottság egy műszaki vizsgán?
Ha nem lesz turbóm , nem ezért nem lesz. Amúgy jobb venni egy bontott Celica motort és arra egy Ultimatet meg turbót. Jobb, mert más az egész hengerfeje és a vezérlésnél magyobbat szív a szívótengely oldalon. Ez a hengerfej nem jó az átépített blokkra (4ZZFE) megnézték , max. a vezérműtengelyek jók. Én kocsijába be lett téve a Celica vezérműtengely de nem érzi a többletet valamiért. Valszeg azért mert nincs felülvezérelve az ECU-ja.
Egyébként Crower stage4-es vezérműtengelyekel és titanium szeleprúgókkal meg alátétekkel durvát lehet módosítani a liften. Csak ember legyen a talpán aki hozzáhangolja a gyújtást meg a befecskendezést. Kell hozzá egy Ultimate vagy ha nincs turbó, elég a Blue is. És ebből kívülről semmi nem látszik, vizsgán meg nem fogják szétszedni a motort.
Tudok Celica 1ZZFE motort eladót és akinek van egy 1.4-ese vegye meg és hozzá kell egy Blue is meg egy jó kipuff rendszer.
Turbósítás:
Nagyon nagy költségbe verném magamat és a tapasztalatok azt mutatják, hogy nem lehet a motort külön kezelni az autótól.
Egyszerre kell számolni a motor, váltó, futómű, kipufogórendszer átalakításával az egész kocsit egy egységként kell kezelni.
Váltómódosítás biztosan szükséges.