Enyemben is ugyanazt latod, mint ahogy gyarilag kinezett, ugyhogy ezen en nem vagom magam hanyatt igazabol.
Csak ennek ellenere szinten nem annyi ccm, mint a gyarilag volt, de az kivulrol nezve nem latszik.
Egyebkent 500k-bol meg csigazni is lehetne, ha mar ugyis van a rendszerben egy Greddy bigyo felulvezerleni a gyari ECU-t, es akkor az nem "csak" 140LE lenne. Nekem ugy van 600k-ban ez a motor, hogy ennel "kicsit" komolyabban bele van nyulva. Igaz, sokkal olcsobb a donor hozza, de minap is beszelgettem egy masik PGT juzerrel, akinek csak gyarira ujitottak fel a motort es a turbot 420k-ert, ebbol 80k volt a turbo. Hat ott majdnem hanyatt doltem, mint egy darab léc.
kkal. Tehat ha annal a motor ccm-nel aranyosan nagyobbat teszel be (1600cc->1800cc), akkor az ugy valoszinuleg jo lesz, es nem ad Check engine-t az miatt, hogy dusabb, mint kene, mert kifut a 25%-s korrekcios savbol. Egyebkent ha kiszamolod, hogy -25%-t kell korrigalnia a 260cc/min-sbol, akkor az azt jelenti, hogy ~65cc/min-l kisebb injektorkent kell mukodtetnie, tehat ~200-s lenne a pont jo kene legyen bele, minimalis korrekcioval. Ha pedig a 2.2-hoz is ezt hasznaljak, akkor az ~25%-l nagyobb a 1.8-s motornal, ami ezt pont indokolna is.
Szerintem lesz 500k-ban mire minden OK lesz
Igen, ezeket én is számolgattam de nekem már megvoltak az injektoraim a "motorfelújítással" egyidőben így ezzel már nem igazán variáltam.
500k lehet hogy lesz mire kész lesz de ha beleveszed azt, hogy ez egy közel 4-5 hónapos folyamat akkor már nem annyira vészes és a végére egy olyan kocsiba ülhetsz bele, ami hivatalosan nincs is.
Meg ha kinyitod a motorháztetőm ugyanazt látod mint az 1.4-ben .