Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 271716 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #300 Dátum: 2009.11.26 19:45:32 »
No éz az est fénypontja, gondolom nem kell kommentár. :clap: :clap: :clap:




mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #301 Dátum: 2009.11.26 19:47:46 »
16.1ohm 19lb/hr 202cc/min 216USD+p&p (+VAM+AFA)   8db
http://www.summitracing.com/parts/VNM-HP-619-8/

Ezt bekedvenceltem.

Ez az injektor nem jo, nezd meg a kepeket, amit en linkeltem a 204ccm-es az viszont jo, azert is irtam le.

Itt van egy lehetseges jelolt: 23250-22010   204ccm
http://www.witchhunter.com/flowdatapix/d2325022010.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.26 19:49:30 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #302 Dátum: 2009.11.26 19:52:44 »
Ugy is lehet javitani rajta, hogy benzinnyomast megemeled 3->3.5bar-ra

Ezeknel a motoroknal (Corolla/Celica/Avensis/MR2, stb). Az uzemanyagrendszer nem rendelkezik visszavezetett aggal, az egyetlen megoldas Walbro emelt uzemanyag szallitasu benzimpumpa, vagy atalakitas visszafolyosra, mintketto eleg maceras ennel a kocsinal es draga.

A Denso injektorok vadi ujjan altalaban 40e HUF / darab.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #303 Dátum: 2009.11.26 19:59:29 »
Mozso írt ilyet:

Idézet
Kozelito szamitas szerint: ~140-150LE fotengelyen, max 92%-os injektor duty cycle, szivo motor
Ajanlott injektor meret: 180ccm-214ccm

Szóval ahogy az 1.4-esbe is picit túlméretes a gyári injektor (ugyanaz van az 1.6-ban is), úgy az 1.8-asba is túlzás a 260-as, ha jól sejtem.

Ott a pont es ezt irta le házé is picit kesobb. Koltsegcsokkentes es egyszerubb logisztika miatt van csak ennyi fajta hasznalatban.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Satriani

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #304 Dátum: 2009.11.26 20:01:16 »
Ez az injektor nem jo, nezd meg a kepeket

Köszi, már látom, hol lehetnek a különbségek.

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #305 Dátum: 2009.11.26 20:02:54 »
Enyemben is ugyanazt latod, mint ahogy gyarilag kinezett, ugyhogy ezen en nem vagom magam hanyatt igazabol. :wub:
Csak ennek ellenere szinten nem annyi ccm, mint a gyarilag volt, de az kivulrol nezve nem latszik. :winkiss:
Egyebkent 500k-bol meg csigazni is lehetne, ha mar ugyis van a rendszerben egy Greddy bigyo felulvezerleni a gyari ECU-t, es akkor az nem "csak" 140LE lenne. Nekem ugy van 600k-ban ez a motor, hogy ennel "kicsit" komolyabban bele van nyulva. Igaz, sokkal olcsobb a donor hozza, de minap is beszelgettem egy masik PGT juzerrel, akinek csak gyarira ujitottak fel a motort es a turbot 420k-ert, ebbol 80k volt a turbo. Hat ott majdnem hanyatt doltem, mint egy darab léc.

kkal. Tehat ha annal a motor ccm-nel aranyosan nagyobbat teszel be (1600cc->1800cc), akkor az ugy valoszinuleg jo lesz, es nem ad Check engine-t az miatt, hogy dusabb, mint kene, mert kifut a 25%-s korrekcios savbol. Egyebkent ha kiszamolod, hogy -25%-t kell korrigalnia a 260cc/min-sbol, akkor az azt jelenti, hogy ~65cc/min-l kisebb injektorkent kell mukodtetnie, tehat ~200-s lenne a pont jo kene legyen bele, minimalis korrekcioval. Ha pedig a 2.2-hoz is ezt hasznaljak, akkor az ~25%-l nagyobb a 1.8-s motornal, ami ezt pont indokolna is.

Szerintem lesz 500k-ban mire minden OK lesz

Igen, ezeket én is számolgattam de nekem már megvoltak az injektoraim a "motorfelújítással" egyidőben így ezzel már nem igazán variáltam.
500k lehet hogy lesz mire kész lesz de ha beleveszed azt, hogy ez egy közel 4-5 hónapos folyamat akkor már nem annyira vészes és a végére egy olyan kocsiba ülhetsz bele, ami hivatalosan nincs is.  :yes: :yes:

Meg ha kinyitod a motorháztetőm ugyanazt látod mint az 1.4-ben . :cool2:


powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #306 Dátum: 2009.11.26 20:05:49 »
Miert nem jo szerinted? :surrender:
16.1ohm 19lb/hr 202cc/min 216USD+p&p (+VAM+AFA)   8db
http://www.summitracing.com/parts/VNM-HP-619-8/

Ezt bekedvenceltem.

Ez az injektor nem jo, nezd meg a kepeket, amit en linkeltem a 204ccm-es az viszont jo, azert is irtam le.

Itt van egy lehetseges jelolt: 23250-22010   204ccm
http://www.witchhunter.com/flowdatapix/d2325022010.jpg
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #307 Dátum: 2009.11.26 20:08:25 »
Gondoltam, hogy ebben is mar lehet ilyen ujabb megoldas, de a szallitastol nem emlekedik a nyomas, nekem a gyari Bosch szivattyu 80l/h-t tud, a Walbro meg 255 l/h-t, de ettol meg ugyanugy 3bar-n megy a rendszer, mert annyira van allitva a nyomasszabalyzo.

Ugy is lehet javitani rajta, hogy benzinnyomast megemeled 3->3.5bar-ra

Ezeknel a motoroknal (Corolla/Celica/Avensis/MR2, stb). Az uzemanyagrendszer nem rendelkezik visszavezetett aggal, az egyetlen megoldas Walbro emelt uzemanyag szallitasu benzimpumpa, vagy atalakitas visszafolyosra, mintketto eleg maceras ennel a kocsinal es draga.

A Denso injektorok vadi ujjan altalaban 40e HUF / darab.
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #308 Dátum: 2009.11.26 20:12:21 »
Miert nem jo szerinted? :surrender:

Mert tudom milyen az en regi 180ccm-es injektorom (1.6), az utana hasznalt 260ccm-es (1.8, ami keves volt) es a most hasznalt 310ccm-es.  :D

Az altalad linkelt injektor fizikai meretei miatt nem fog elferni azon a szuk helyen ami a szelepfedel, a fuel rail es annak rogzitesenel van, illetve maga az injektor is tul duci, hogy bemenjen.

Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #309 Dátum: 2009.11.26 20:15:33 »
Gondoltam, hogy ebben is mar lehet ilyen ujabb megoldas, de a szallitastol nem emlekedik a nyomas, nekem a gyari Bosch szivattyu 80l/h-t tud, a Walbro meg 255 l/h-t, de ettol meg ugyanugy 3bar-n megy a rendszer, mert annyira van allitva a nyomasszabalyzo.

Akinek 270-280whp-nal erosebb xZZ-FE-s gepe van, mindnek 255-os Walbro van, ez az egyetlen opcio. Ennel meg dragabb es nehezebb a zart rendszerre atalakitas, amivel ugye nyomast lehetne novelni, de ez szerintem eros tulzas ar/ertek aranyban, hogy egy szivo motornal a 180ccm-es injektort nagyobb szallitasra birjon valaki.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #310 Dátum: 2009.11.26 20:17:43 »
Uhm...hat a két O gyurus atmero kene szamitson, mert ez szabvanyos, az egyik ami a szivosorba megy, a masik meg a fuelrail-ba. Nekem mind 3-nak mas volt a kulso atmero, de elfert siman. Ettol fuggtelenul lehet vmi Toyota gyartotta egzotikumnal, mint amilyen a Corolla is :D nem fer el, mert annyira ki van millimeterezve a rendelkezesre allo hely.

Miert nem jo szerinted? :surrender:

Mert tudom milyen az en regi 180ccm-es injektorom (1.6), az utana hasznalt 260ccm-es (1.8, ami keves volt) es a most hasznalt 310ccm-es.  :D

Az altalad linkelt injektor fizikai meretei miatt nem fog elferni azon a szuk helyen ami a szelepfedel, a fuel rail es annak rogzitesenel van, illetve maga az injektor is tul duci, hogy bemenjen.


powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #311 Dátum: 2009.11.26 20:19:47 »
Igen, ebben az esetben olcsobb cserelni a 4db injektort nem_Denso-ra

Gondoltam, hogy ebben is mar lehet ilyen ujabb megoldas, de a szallitastol nem emlekedik a nyomas, nekem a gyari Bosch szivattyu 80l/h-t tud, a Walbro meg 255 l/h-t, de ettol meg ugyanugy 3bar-n megy a rendszer, mert annyira van allitva a nyomasszabalyzo.

Akinek 270-280whp-nal erosebb xZZ-FE-s gepe van, mindnek 255-os Walbro van, ez az egyetlen opcio. Ennel meg dragabb es nehezebb a zart rendszerre atalakitas, amivel ugye nyomast lehetne novelni, de ez szerintem eros tulzas ar/ertek aranyban, hogy egy szivo motornal a 180ccm-es injektort nagyobb szallitasra birjon valaki.
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #312 Dátum: 2009.11.26 20:24:01 »
Sajnos nagyon szuk ott a hely es mivel eleg erdedekes a fuel rail rogzitese, az injektor magassaga is fontos. Pl. a 2ZZ-GE 310ccm-es injektorok nekem csak eros tuszkolasra mentek be, mert nem vettem kompatibilis uj gyuruket es a 2ZZ-GE-s motornal par millimeter elteres van a fuel rail es a szelepfedel rogziteseben. Viszont az osszes xZZ-FE mocinal minden azonos, szoval ha valaki tud szerezni a fentebb emlitett 204ccm-es Denso injektort, akkor a fiukkal kene venni egy fel vagonnyit es mehetne a sorozatgyartas. Azzal se igy se ugy nincs check engine az 1.4-es ECU-val.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #313 Dátum: 2009.11.26 20:25:32 »
OK, erteni.
Szomoru dolgok ezek.

Sajnos nagyon szuk ott a hely es mivel eleg erdedekes a fuel rail rogzitese, az injektor magassaga is fontos. Pl. a 2ZZ-GE 310ccm-es injektorok nekem csak eros tuszkolasra mentek be, mert nem vettem kompatibilis uj gyuruket es a 2ZZ-GE-s motornal par millimeter elteres van a fuel rail es a szelepfedel rogziteseben. Viszont az osszes xZZ-FE mocinal minden azonos, szoval ha valaki tud szerezni a fentebb emlitett 204ccm-es Denso injektort, akkor a fiukkal kene venni egy fel vagonnyit es mehetne a sorozatgyartas. Azzal se igy se ugy nincs check engine az 1.4-es ECU-val.
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

Satriani

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #314 Dátum: 2009.11.26 20:33:41 »
Azzal se igy se ugy nincs check engine az 1.4-es ECU-val.

Fajin lenne... De ezek szerint ezt a sima, átalakítás nélküli 1.4-es motorba is bele lehetne tenni kis plusz benzinért cserébe...?  :hmmmm: