Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 272210 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #285 Dátum: 2009.11.26 00:13:05 »
Hat akkor ezek szerint van meg pesten egy nagyon hasonlo auto akinek a tulajaval en osszeakadtam es ami az Auto-Motorban volt benne (mint tuning auto) 2008-ban.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #286 Dátum: 2009.11.26 00:30:28 »
Hat akkor ezek szerint van meg pesten egy nagyon hasonlo auto akinek a tulajaval en osszeakadtam es ami az Auto-Motorban volt benne (mint tuning auto) 2008-ban.

Hat en a 2.keruletben kb szokoevente jarok, ugyhogy ez eleg valoszinu. Parszor en is lattam egy tok hasonlot az enyemhez itt a varos masik vegen, egy utott-kopottabbat meg szinte minden heten latok, mindketto szinten szurke szinu.

------------------------------------------------------------

Visszaterve kicsit a Toyota-khoz, nem tudom kinek van itt ilyen 1ZZ-FE motoru Toyota-ja, aki vmi buzerlason is gondolkodik -pl turbo :devil2:-, de kukk http://diyautotune.com/diypnp/models.html (DIYPNP N76 (Nippon Denso Style 76 pin)) resz az, ami az erdekes lehet, kesobb varhato mas csatihoz is, hiszen augusztusban meg csak 2 fajtahoz volt, most meg mar 5 felet tamogat
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.26 00:45:27 írta házé »
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

Satriani

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #287 Dátum: 2009.11.26 06:10:16 »
...nem tudom kinek van itt ilyen 1ZZ-FE motoru Toyota-ja...

Ilyet itthon Avensisbe, Corolla Versóba szereltek. A Corollák vagy 4ZZ-FE (1.4) vagy 3ZZ-FE (1.6) motorosak. Amiről a topik szól, az egy kvázi-1ZZ-FE építés.

Mozso, ahhoz mit szólsz, amit házé korábban írt? 210-220 körüli injektorok beszerzése megoldás lehet a keverékképzési gondokra?

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #288 Dátum: 2009.11.26 08:55:25 »
Igen, ahogy mar irtam jo otlet, viszont csak Denso-t (vagy hasonloan jot) vennek es nem tudom, hogy lehet-e ilyet szerezni hasznaltan. Vadi uj horror arban van. Amire figyelni kell injektor ellenallasa (jelen esetben magas, ~13-14 Ohm), es persze a fizikai meretei + csatlakozasok.

Itt van egy par alap katalogus:
http://injectorrx.com/densotf.html
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
http://www.witchhunter.com/injectordata1.php4  (itt vannak fotok is az osszehasonlitashoz)

1ZZ-FE injektor: 23209-22040 vagy 23209-22090 vagy 23209-0D040   255-260ccm.
4ZZ-FE es 3ZZ-FE injektor: 23209-0D030  180ccm

Kozelito szamitas szerint: ~140-150LE fotengelyen, max 92%-os injektor duty cycle, szivo motor
Ajanlott injektor meret: 180ccm-214ccm

Itt van egy lehetseges jelolt: 23250-22010   204ccm
http://www.witchhunter.com/flowdatapix/d2325022010.jpg
Ez egy 1.8-as Toyota injektor, kulsore azonos az 1.4-1.6-1.8-as gyarival : http://www.inyectomotriz.com/index.php?cm=2&m=90&np=toyota%20(remanufacturado)&cname=INYECTORES%20A%20GASOLINA
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.26 09:11:07 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #289 Dátum: 2009.11.26 10:45:47 »
Ugy is lehet javitani rajta, hogy benzinnyomast megemeled 3->3.5bar-ra, akkor a 180-s injektorok maris 200 korulinek fognak "latszodni' -de azert nem linearisan no az ateresztes-, mert nagyobb nyomason egysegnyi nyitasi idore tobbet fuj be. Persze ehhez tudni kene milyen a benzinredszer megoldasa, mert van ahol nincs visszatero ag, csak nyomo, es ott mindig annyit nyom a szivattyu, ami kell, aztan ott en nem tudom, hogyan lehet trukkozni. Bar biztos letezik arra is vmi. A visszateroagasnal meg mindig ugyanannyit szallit es abbol vesz el annyit a benzinhidrol a 4 injektor, ami kell, a tobbi visszafolyik a tankba. Tulkeppen korbe-korbe jar folyamatosan a benzin, alacsony motorfordulatnal szinte 99% visszafolyik, es ahogy no a motorfordulat, ugy csokken a visszafolyo mennyiseg, mert egyre tobbet vesz fel a motor. Egy ilyen allithato benzinnyomas-szabalyzo, ami oran mutatja is mennyi az annyi ~15-17kHUF. Ha visszateros a benzinrendszer, akkor a visszteroagba kell beszerelni ezt, ekkor a szivattyu es a nyomasszabalyzo kozotti szakaszon lesz az azon beallitott nyomas, ezert kell a viszzteroagba rakni, mert akkor a benzinhid is annyin fog mukodni. Azert akarmeddig nem lehet emelni a nyomast persze, mert 4bar-nal mar van, hogy romlik a porlasztasi kép. Ha akkor sem eleg, akkor nincs mese, a nagyobb injektor kell bele (3bar-n).
En is anno lelkesen befaradtam a Fiat-hoz, hogy nekem nagyon kene a Fiat Coupe 2.0 16v Turbo 335cc/min-s injektora, mondta is pult mogott a jomunkasember, hogy 46k... hm, 46k vegulis ezek csak ujak, meg ize, ekkor mondta kiegesziteskeppen, hogy ez per darab 46k. Akkor vettem a 332-s 4db szinten ujat az USA-bol VAM-l mindennel egyutt 38k-ert, olcsobban, es nem 1-t, hanem a 4-t

Az, hogy egy injektor Denso vagy akarmi tokmind1 -bar mondjuk egy Toyotaba csak kiralyi szent Denso mehet-, mert ezeknek szabvanyos a merete, nekem a gyari 240-s az Bosch -mint egyebkent minden az az olasz autoban-, a 332-sek Accel USA gyartamanyuak voltak, a mostani 650-sek meg Siemens-k, 1:1 ugyanazok a meretei mindnek, es a csatlakozojuk is Bosch EV1 rendszeru (bar letezik mas fajta szabvany is, de ez a legelterjedtebb)

http://www.racetronix.biz/itemdesc.asp?ic=D3183xx&eq=&Tp=   15.9ohm 19.8lb/hr ~218cc/min   35USD/db

...nem tudom kinek van itt ilyen 1ZZ-FE motoru Toyota-ja...

Ilyet itthon Avensisbe, Corolla Versóba szereltek. A Corollák vagy 4ZZ-FE (1.4) vagy 3ZZ-FE (1.6) motorosak. Amiről a topik szól, az egy kvázi-1ZZ-FE építés.

Mozso, ahhoz mit szólsz, amit házé korábban írt? 210-220 körüli injektorok beszerzése megoldás lehet a keverékképzési gondokra?
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.26 10:56:18 írta házé »
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #290 Dátum: 2009.11.26 14:04:26 »
Na megneztem, 4db-nal ~55USD lenne a postakoltseg ide, 8db-nal ~60USD, 12db-nal ~66USD. Igy amikor megjon es erre meg raugrik a +VAM+AFA (szumma +28%), ami 8ker-i Orczy téri Nemzetkozi Posta-n kp-ban fizetendo, igy mindennel 46k lenne a 4db (11.5k/db), 80k a 8db (10k/db), 115k a 12db (9.5k/db). Az arakat 185HUF/1USD arfolyamon saccolva szamoltam, de ez naponta valtozik.

Persze lehet van kedvezobb ar is mashol, ez csak egy mennyi lenne kb szeru kalkulacio. Mondjuk 30USD alatt en meg nem nagyon lattam injektort per darab, bar en kicsiket sosem kerestem... lehet van, utana kell nezni.

A Opel C20NE motorjaiknal hasznal 215cc/min injektorokat, de azok 2.5bar-n mennek (allitolag). Ha 3bar-s a Toyota-nal a gyari benzin-nyomasszabalyzo, akkor a nyomast az allithatoval csak akkor lehet ennel lejjebb venni, ha a gyarit valahogy kiiktatjuk a rendszerbol, addig az allithatoval a gyari 3bar-ja ala nem lehet menni, csak feljebb. Esetleg meg kene vhol nezni a C16XE (B Corsa GSi) vagy a X16XE (F Astra 1.6 16v 101LE) mekkorakat hasznal. Ha vki tud Bosch vagy mas alkatresz szamot, abbol mar ki lehet keresni.
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #291 Dátum: 2009.11.26 15:14:53 »
Na mi van, alszotok....? :nono: :D
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

Satriani

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #292 Dátum: 2009.11.26 15:19:36 »
Emésztjük a hozzászólásaid. :D Amúgy ez nem a hwsw vagy a prohardver, kevesebb a látogató, pláne az aktív tag...

Mivel nekem semmi primer tapasztalatom injektor-témában, várom a többiek reakcióját. Meg közben keresgéltem én is injektorokat, elvileg ebayen is ki lehet fogni ilyesmit, csak szándék kérdése a rendelés. Az árak amúgy nem is olyan vészesek, használt 1.8-as Toyota injektorokat mondtak 20 rongy/szett áron, ha jól emlékszem.

Ja, hadd kötözködjek kicsit: a vám benne van az áfa-alapban, szóval a 3%-ra is felszámítják a 25% áfát.  :sorcerer: Meg abból a szállítási díjból biztos lehetne alkudni, ilyen kis méretű szirszarokat 20-30 dodóért el szoktak küldeni...
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.26 15:22:06 írta Satriani »

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #293 Dátum: 2009.11.26 16:14:55 »
Tudom, hogy benne van, azert is irtam +28%-t. De a postazasi koltseg is VAM alap, ez a parasztsag.
3 fele kuldesi lehetoseget ajanl fel ide ezektol, amit elobb irtam, ez az 55USD volt a legolcsobb, a masik ketto mar 100USD feletti.
En anno a Summit Racing-tol vettem, innen 24USD-ert kuldtek 7-21napos hataridovel.
14.4ohm 21lb/hr 222cc/min 274USD+p&p  (+VAM+AFA)   8db
http://www.summitracing.com/parts/ACC-150821/

14.4ohm 19lb/hr 202cc/min 266USD+p&p (+VAM+AFA)   8db
http://www.summitracing.com/parts/ACC-150819/

16.1ohm 19lb/hr 202cc/min 216USD+p&p (+VAM+AFA)   8db
http://www.summitracing.com/parts/VNM-HP-619-8/

15.9ohm 19lb/hr 200cc/min 200USD+p&p   8db
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ACCEL-FORD-GM-1986-1997-19LB-NEW-HP-FUEL-INJECTORS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33554QQitemZ180429691780

A hasznalt 1.8-s hiaba olcso, ha tul nagy es Check Engine-t dob miatta az ECU, 20k-ert adok neked en is 4db 332cc/min-st, amik raadasul csak 15k km-t futottak tavaj majus ota, amit meg vennel meg biztos joval tobbet, hiszen egy Toyota nem all a szervizben soha :D . Csak ezzekkel kb beinditani nem fogod, mert belefullad a motor.
Az Opel C20NE-t nezzetek hasznaltan, bar azert egy ultrahangos tisztitasra csak elvinnem, hiszen tizeniksz ev alatt lerakodhatott benne mar egysmas, ami miatt lehet mar nem idealisan porlaszt, hanem pl csak pisil. Ez 1.5k/db-ba szokott kerulni.

Emésztjük a hozzászólásaid. :D Amúgy ez nem a hwsw vagy a prohardver, kevesebb a látogató, pláne az aktív tag...

Mivel nekem semmi primer tapasztalatom injektor-témában, várom a többiek reakcióját. Meg közben keresgéltem én is injektorokat, elvileg ebayen is ki lehet fogni ilyesmit, csak szándék kérdése a rendelés. Az árak amúgy nem is olyan vészesek, használt 1.8-as Toyota injektorokat mondtak 20 rongy/szett áron, ha jól emlékszem.

Ja, hadd kötözködjek kicsit: a vám benne van az áfa-alapban, szóval a 3%-ra is felszámítják a 25% áfát.  :sorcerer: Meg abból a szállítási díjból biztos lehetne alkudni, ilyen kis méretű szirszarokat 20-30 dodóért el szoktak küldeni...
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.26 16:29:26 írta házé »
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #294 Dátum: 2009.11.26 18:48:45 »

Mozso, ahhoz mit szólsz, amit házé korábban írt? 210-220 körüli injektorok beszerzése megoldás lehet a keverékképzési gondokra?

De minek tennénk az 1.8-as motorba 210 ccm-es injektorokat, amikor gyárilag azokba 260ccm-eseket terveztek a mérnökök ??? A kisebb injektorral csak a duty cycle nő feleslegesen akár el is durrantva az injektort idejekorán.

A 260-assal meg kényelmesen eldolgozik a motor és van bőven tartaléka is az injektoroknak. Ha jól tudom a 2.0-as vagy 2.2-es VVTI motorokba is 260-as injektorokat tették. A zöld színű Densokat.
Ha használtan veszel nem lesz sokkal olcsóbb a 210-es mint a 260-as és ahogy Mozso is említette figyelni kell a kompatibilitásra, csatlakozásra, tömítésre stb.

A check engine-t nem fogod megúszni így sem és ki vagy téve az injektorok túlhasználódásának a magas ciklus miatt. Az Emanage-t sajnos nem lehet megúszni, hogy ez éppen Greddy vagy Apexi vagy AEM F/C az lényegében mindegy a fontos, hogy ezek valamelyike mindenképpen kell.

Mivel itthon a Greddy (Blue és Ultimate)az elterjedt és annak bekötéséhez van szaki is, aki megcsinálja nem is nézek mást. És ezek vannak a legolcsóbban, gondolom ezért terjedtek el nálunk.

Szeptember elején kész volt a motorom most már van kipuff rendszerem hozzá és hátra van még egy Blue megvétele. Nem kell mindent egyszerre megvenni, nem olcsó menet ez ha valaki belevág. És ahol csak lehet , gyári cuccokat használok.


Satriani

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #295 Dátum: 2009.11.26 19:01:32 »
De minek tennénk az 1.8-as motorba 210 ccm-es injektorokat, amikor gyárilag azokba 260ccm-eseket terveztek a mérnökök ???
...Ha jól tudom a 2.0-as vagy 2.2-es VVTI motorokba is 260-as injektorokat tették. A zöld színű Densokat.

Mozso írt ilyet:

Idézet
Kozelito szamitas szerint: ~140-150LE fotengelyen, max 92%-os injektor duty cycle, szivo motor
Ajanlott injektor meret: 180ccm-214ccm

Szóval ahogy az 1.4-esbe is picit túlméretes a gyári injektor (ugyanaz van az 1.6-ban is), úgy az 1.8-asba is túlzás a 260-as, ha jól sejtem.

A check engine-t nem fogod megúszni így sem és ki vagy téve az injektorok túlhasználódásának a magas ciklus miatt. Az Emanage-t sajnos nem lehet megúszni, hogy ez éppen Greddy vagy Apexi vagy AEM F/C az lényegében mindegy a fontos, hogy ezek valamelyike mindenképpen kell.

Nagyon várom, mi lesz az eredmény, ha beteszed.

Tényleg, most - ha csak azt nézed, a motorba mennyit lapátoltál bele - hol tartasz árban?

Satriani

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #296 Dátum: 2009.11.26 19:03:12 »
16.1ohm 19lb/hr 202cc/min 216USD+p&p (+VAM+AFA)   8db
http://www.summitracing.com/parts/VNM-HP-619-8/

Ezt bekedvenceltem.

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #297 Dátum: 2009.11.26 19:22:30 »
Kozelito szamitas szerint: ~140-150LE fotengelyen, max 92%-os injektor duty cycle, szivo motor
Ajanlott injektor meret: 180ccm-214ccm

Elképzelhető, hogy a 210-es is jó, de ha megézünk pl. 1-2 kigyorsítást 6000 körüli felpörgetést nem árt, ha van benya.


A check engine-t nem fogod megúszni így sem és ki vagy téve az injektorok túlhasználódásának a magas ciklus miatt. Az Emanage-t sajnos nem lehet megúszni, hogy ez éppen Greddy vagy Apexi vagy AEM F/C az lényegében mindegy a fontos, hogy ezek valamelyike mindenképpen kell.

Nagyon várom, mi lesz az eredmény, ha beteszed.

Ezt már én is, ha meglesz a log file felteszem majd.


Tényleg, most - ha csak azt nézed, a motorba mennyit lapátoltál bele - hol tartasz árban?

300 felett valamivel de már csak az Emanage hiányzik. Plusz kipuffszerelés, Emanage bekötés és programozás. És a legvégén szeretném majd a Dyno-n is elvégezni a finomhangolást.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.26 19:25:16 írta tutinet »

házé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
  • Punto 1.6GT Turbo + standalone ECU
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #298 Dátum: 2009.11.26 19:23:41 »

Mozso, ahhoz mit szólsz, amit házé korábban írt? 210-220 körüli injektorok beszerzése megoldás lehet a keverékképzési gondokra?

De minek tennénk az 1.8-as motorba 210 ccm-es injektorokat, amikor gyárilag azokba 260ccm-eseket terveztek a mérnökök ??? A kisebb injektorral csak a duty cycle nő feleslegesen akár el is durrantva az injektort idejekorán.

A 260-assal meg kényelmesen eldolgozik a motor és van bőven tartaléka is az injektoroknak. Ha jól tudom a 2.0-as vagy 2.2-es VVTI motorokba is 260-as injektorokat tették. A zöld színű Densokat.
Ha használtan veszel nem lesz sokkal olcsóbb a 210-es mint a 260-as és ahogy Mozso is említette figyelni kell a kompatibilitásra, csatlakozásra, tömítésre stb.

A check engine-t nem fogod megúszni így sem és ki vagy téve az injektorok túlhasználódásának a magas ciklus miatt. Az Emanage-t sajnos nem lehet megúszni, hogy ez éppen Greddy vagy Apexi vagy AEM F/C az lényegében mindegy a fontos, hogy ezek valamelyike mindenképpen kell.

Mivel itthon a Greddy (Blue és Ultimate)az elterjedt és annak bekötéséhez van szaki is, aki megcsinálja nem is nézek mást. És ezek vannak a legolcsóbban, gondolom ezért terjedtek el nálunk.

Szeptember elején kész volt a motorom most már van kipuff rendszerem hozzá és hátra van még egy Blue megvétele. Nem kell mindent egyszerre megvenni, nem olcsó menet ez ha valaki belevág. És ahol csak lehet , gyári cuccokat használok.



Szerintem meg ha a 2.2-sben is ezt az injektort hasznaljak, akkor az 1.8-nel ugyanez nem fut fel akkora duty cycle-be ugyanaz az injektor 100% terhelsenel revlimiten. Tehat valojaban nem is kell hozza akkora, de ha az 5 fele motor ccm-hez csak 2 fele injektort hasznalnak, akkor azokat nagyobb tetelben lehet venni, ami olcsobb db arat jelent a beszallito felol. Az ECU-ben a musor meg free kopizhato. Hasonlo megfontolasbol van ez a 79mm-s loket is 1.4-1.6-1.8 motorokhoz, 1 blokk, 1 dugo, de csak 3 hajtokar-fotengely paros kell hozza, nem pedig mindenbol 3 fele, nem mind1.
Akkor lenne ervenyes amit irsz, ha az 1.8-s ECU-t is hasznalnad hozza, akkor az abba irt musor szerint szegeny lenne keverek a 210-220-s injektorokkal.
Szerintem az 1.6-nak van pont jo injektora, es ugyanezeka 180cc/min-k az 1.4-ben nincsenek annyira kihasznalva a programja miatt, az 1.4-be meg kisebb is eleg lenne ennel. Szerintem az 1.6-s van pont igy 85% duty cycle-n, mert biztos nem az 1.4 van 85%-n es a 1.6 fut ki 100%-ra a 180cc/min injektorokkal. Tehat ha annal a motor ccm-nel aranyosan nagyobbat teszel be (1600cc->1800cc), akkor az ugy valoszinuleg jo lesz, es nem ad Check engine-t az miatt, hogy dusabb, mint kene, mert kifut a 25%-s korrekcios savbol. Egyebkent ha kiszamolod, hogy -25%-t kell korrigalnia a 260cc/min-sbol, akkor az azt jelenti, hogy ~65cc/min-l kisebb injektorkent kell mukodtetnie, tehat ~200-s lenne a pont jo kene legyen bele, minimalis korrekcioval. Ha pedig a 2.2-hoz is ezt hasznaljak, akkor az ~25%-l nagyobb a 1.8-s motornal, ami ezt pont indokolna is.

Szerintem lesz 500k-ban mire minden OK lesz
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.26 19:25:22 írta házé »
powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI + Innovate LC-1 WBO2 system

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #299 Dátum: 2009.11.26 19:41:16 »
kkal. Tehat ha annal a motor ccm-nel aranyosan nagyobbat teszel be (1600cc->1800cc), akkor az ugy valoszinuleg jo lesz, es nem ad Check engine-t az miatt, hogy dusabb, mint kene, mert kifut a 25%-s korrekcios savbol. Egyebkent ha kiszamolod, hogy -25%-t kell korrigalnia a 260cc/min-sbol, akkor az azt jelenti, hogy ~65cc/min-l kisebb injektorkent kell mukodtetnie, tehat ~200-s lenne a pont jo kene legyen bele, minimalis korrekcioval. Ha pedig a 2.2-hoz is ezt hasznaljak, akkor az ~25%-l nagyobb a 1.8-s motornal, ami ezt pont indokolna is.

Szerintem lesz 500k-ban mire minden OK lesz

Igen, ezeket én is számolgattam de nekem már megvoltak az injektoraim a "motorfelújítással" egyidőben így ezzel már nem igazán variáltam.
500k lehet hogy lesz mire kész lesz de ha beleveszed azt, hogy ez egy közel 4-5 hónapos folyamat akkor már nem annyira vészes és a végére egy olyan kocsiba ülhetsz bele, ami hivatalosan nincs is.  :yes: :yes:

Sokan szeretnének ilyen Corollát és valószínűleg jövőre lesz több átépítés is.

« Utoljára szerkesztve: 2009.11.26 19:42:54 írta tutinet »