Ugy is lehet javitani rajta, hogy benzinnyomast megemeled 3->3.5bar-ra, akkor a 180-s injektorok maris 200 korulinek fognak "latszodni' -de azert nem linearisan no az ateresztes-, mert nagyobb nyomason egysegnyi nyitasi idore tobbet fuj be. Persze ehhez tudni kene milyen a benzinredszer megoldasa, mert van ahol nincs visszatero ag, csak nyomo, es ott mindig annyit nyom a szivattyu, ami kell, aztan ott en nem tudom, hogyan lehet trukkozni. Bar biztos letezik arra is vmi. A visszateroagasnal meg mindig ugyanannyit szallit es abbol vesz el annyit a benzinhidrol a 4 injektor, ami kell, a tobbi visszafolyik a tankba. Tulkeppen korbe-korbe jar folyamatosan a benzin, alacsony motorfordulatnal szinte 99% visszafolyik, es ahogy no a motorfordulat, ugy csokken a visszafolyo mennyiseg, mert egyre tobbet vesz fel a motor. Egy ilyen allithato benzinnyomas-szabalyzo, ami oran mutatja is mennyi az annyi ~15-17kHUF. Ha visszateros a benzinrendszer, akkor a visszteroagba kell beszerelni ezt, ekkor a szivattyu es a nyomasszabalyzo kozotti szakaszon lesz az azon beallitott nyomas, ezert kell a viszzteroagba rakni, mert akkor a benzinhid is annyin fog mukodni. Azert akarmeddig nem lehet emelni a nyomast persze, mert 4bar-nal mar van, hogy romlik a porlasztasi kép. Ha akkor sem eleg, akkor nincs mese, a nagyobb injektor kell bele (3bar-n).
En is anno lelkesen befaradtam a Fiat-hoz, hogy nekem nagyon kene a Fiat Coupe 2.0 16v Turbo 335cc/min-s injektora, mondta is pult mogott a jomunkasember, hogy 46k... hm, 46k vegulis ezek csak ujak, meg ize, ekkor mondta kiegesziteskeppen, hogy ez per darab 46k. Akkor vettem a 332-s 4db szinten ujat az USA-bol VAM-l mindennel egyutt 38k-ert, olcsobban, es nem 1-t, hanem a 4-t
Az, hogy egy injektor Denso vagy akarmi tokmind1 -bar mondjuk egy Toyotaba csak kiralyi szent Denso mehet-, mert ezeknek szabvanyos a merete, nekem a gyari 240-s az Bosch -mint egyebkent minden az az olasz autoban-, a 332-sek Accel USA gyartamanyuak voltak, a mostani 650-sek meg Siemens-k, 1:1 ugyanazok a meretei mindnek, es a csatlakozojuk is Bosch EV1 rendszeru (bar letezik mas fajta szabvany is, de ez a legelterjedtebb)
http://www.racetronix.biz/itemdesc.asp?ic=D3183xx&eq=&Tp= 15.9ohm 19.8lb/hr ~218cc/min 35USD/db
...nem tudom kinek van itt ilyen 1ZZ-FE motoru Toyota-ja...
Ilyet itthon Avensisbe, Corolla Versóba szereltek. A Corollák vagy 4ZZ-FE (1.4) vagy 3ZZ-FE (1.6) motorosak. Amiről a topik szól, az egy kvázi-1ZZ-FE építés.
Mozso, ahhoz mit szólsz, amit házé korábban írt? 210-220 körüli injektorok beszerzése megoldás lehet a keverékképzési gondokra?