Nekem elszegenyedett a keverekem 2500 felett reszterhelesen, ezert nem tudtam autopalyazni. Padlogaznal vagy nagy terhelesen viszont mindent be tudtunk allitani tokeletesen az Emanage Blue-val a harmadik motorvezerlo elott is.
Viszont itt szivomotorrol beszelunk. Itt nem fog elszegenyedni a keverek 2500-nal.
Ket lehetseges setup van:
1. 1.8 moci + 1.4/1.6-os injektor, nincs check engine lampa closed loopban, de nem tudjuk padlogazon mennyire vannak terhelve az injektorok, 90-95% felett nem jo, bar a Denso injektorok eleg strapabiroak
2. 1.8 moci + 1.8 injektor 1.4-es ECU-val, check engine closed loopban - mert az 1.8-as injektor tul sok benzint ad es tul sokat kell az 1.4-es ECU-nak korrigalnia, hogy meglegyen a 14.7:1 keverek arany
Mindketto optimalis mukodesehez, foleg eros terhelesnel erosen ajanlott egy piggy back motorvezerlo pl. Emanage Blue, ezzel rogton az injektor kihasznlatsagot is meg lehet mondani es eldol, hogy az 1-es opcio eletkepes-e.
Igyekszem mihamarabb szabadda tenni az en Emanage-met, hogy letisztazodjon a dolog. Viszont - ellentetben az 1.4-1.8 atalakitottakkal - ha nekem nincs bent a Emanage, akkor kb. 100km es kicsinalom a motoromat.
Azt is fontos tisztazni, hogy az 1.4-es (foleg a bowdenes gazpedalos) ECU sokkal tuning baratabb, mint az en elektromos gazpedalos 1.6-os ECU-m. Ez sajna nekem anno extra fejtorest okozott es nem csak nekem.