Megvolt a rendes mérés, szélessávú WBO2 meg az EGT.
A kipufogógáz hőmérséklete kb. 600 fokos nagyobb gázadásra fölmegy 650-670 körülire.
VEMS féle WBO és EGT szenzor volt bene digitális kijlzéssel ami elég gyorsan leköveti a változásokat.
Alapjáraton a keverék : 14.7 hm ez jó sőt jobb nem is lehetne, más kérdés , hogy az ECU szerint -24.9 az LTFT vagyis teljes szegényítést csinál, mert szerinte atomra van dusítva. De az ECU pontosan annyit szegényít, hogy végeredményben 1-es lambdát kapunk. Át van verve, mert nem tudja, hogy 260 ccm-es injektorok vannak benne.
Mentünk egy 2-es 1/3-ad gáz majd egy 3-as 1/3-ad gáz. A keverék 14.9 és 14.5 között változik , lassan nem ugrálva csak pár tizedeket tér el ide oda. Mivel nem forgattam 3000 -3500 fölé ez meg is maradt, tehát még mindig ideális a keverék.
Utána volt padlógáz 2-esben majd 3-asban itt már 4000 felett a keverék elkezdett dúsulni és ahogy forgattam tiltásig már 10.6-ig dúsult de nem lineárisan hanem hirtelen. 4000 felett hirtelen esik a teljesítmény és a nyomaték a dúsítás miatt hiába pörög a motor jobban. Itt van a tartalék Roland szerint, aki bevalotta, hogy nagyon meglepődött a kocsin és az egész dolgon mert ő sokkal rosszabbra számított a keveréket illetően.
Normál közúti és városi forgalomra teljesen alkalmas a kocsi, ideális a keverék. 3800 felet már elkezd dúsúlni és efelett hirtelen bedúsul. Roland szerint úgy, ahogy egy turbós motornak kell. Pont úgy viselkedik. Szerinte ezekkel az injektorokkkal simán rá lehetne a turbót is tenni, elbírná.
Ha már úgyis kell másik leömlő meg egy greddy emanage blue , akkor már érdemes turbósat csináltatni. Vagy az már húzós ?