Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 269469 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #165 Dátum: 2009.09.01 21:37:47 »

Ha kiveszed a masodik katalizatort, akkor valoszinu bye-bye zoldkartya, de emlekeim szerint a masodik lambda szonda a masodik kat elott van, igy az ECU nem fog tudni errol es nem ir hibat. Mondjuk ha tartosan marad a Bank1 system too rich hibakod, akkor az automatikusan bukta a zoldkartyan, mert az ODB rendszer jelzi a vizsgalatkor, hogy nem okes a kornyezetvedelmi rendszer.


"Én" kocsijánál ott voltam, amikor zöldkártya értékeket mértek és be is írtam ide az eredményt oldalakkal előbb. 10-ed értékeket mértek , mint a megengedett pedig "Én"-nek NINCS 2. katalizátora csak gyári leömlő+ gyári szenzor +1. kati + gázgyorsító + Szuti volt kettes kipuffja. Ezt le is írta az elején  látható.

"Én" írta ezt korábban:
"A kipufogó: gyári leömlő-oxigénszenzor-katalizátor-oxigénszenzor-gázgyorsító-hátsódob. Katalizátortól 60-as rendszer.
Zöldkártya: Lemérjük és mondom a választ. De sztem semmi gond. De nemsokára kiderül." És kiderült, hogy lazán túlteljesíti az előírtakat. :clap:
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.01 21:44:39 írta tutinet »

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #166 Dátum: 2009.09.01 21:38:38 »
Ezert irtam, hogy valoszinu.  :cool2:
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Én

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 45
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #167 Dátum: 2009.09.04 11:40:49 »
A kételkedők kedvéért mégegyszer leírom.

Nekem lassan 50 ezer km-t ment az átalakított motorom. Gond nélkül. Megjártam 3 szor Horvátországot, Prágát, Balatont soxor és várost is. Nekem chipes, bár világít a motorlámpa, mert nem a saját légtömegmérője van bent. Nekem is a bank1 system too rich hibakód van bent.
Az autón semmi negatív dolgot nem észlelek, pedig én értek is hozzá sokatokkal ellentétben. Ezzel senkit sem akartam megsérteni. Ha tudod, hogy miért világít a motorlámpa, nem tök mind1?
Az nem 2. katalizátor amúgy, hanem valami tároló baromság, azért van megnagyobbítva. De biztos okkal volt ott, nekem már nincs, semmi gond.
Örülök, hogy tetszik Tutinet. Te vagy a legkirályabb, mert bevállaltad másodiknak. A legtöbben csak irogatnak sosem fogják megcsináltatni, mert félnek a sárga lámpától !!!!! HÚHA, FÉLELMETES !!!!

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #168 Dátum: 2009.09.04 11:56:51 »
A kételkedők kedvéért mégegyszer leírom.

Nekem lassan 50 ezer km-t ment az átalakított motorom. Gond nélkül. Megjártam 3 szor Horvátországot, Prágát, Balatont soxor és várost is. Nekem chipes, bár világít a motorlámpa, mert nem a saját légtömegmérője van bent. Nekem is a bank1 system too rich hibakód van bent.
Az autón semmi negatív dolgot nem észlelek, pedig én értek is hozzá sokatokkal ellentétben. Ezzel senkit sem akartam megsérteni. Ha tudod, hogy miért világít a motorlámpa, nem tök mind1?
Az nem 2. katalizátor amúgy, hanem valami tároló baromság, azért van megnagyobbítva. De biztos okkal volt ott, nekem már nincs, semmi gond.
Örülök, hogy tetszik Tutinet. Te vagy a legkirályabb, mert bevállaltad másodiknak. A legtöbben csak irogatnak sosem fogják megcsináltatni, mert félnek a sárga lámpától !!!!! HÚHA, FÉLELMETES !!!!


Sárga lámpa+10W-s olaj=a motor halála :D

Én

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 45
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #169 Dátum: 2009.09.04 12:04:43 »
Az ényém MÉG működik. DE BIZTOS IGAZAD VAN !!!

Satriani

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #170 Dátum: 2009.09.04 12:10:07 »
A legtöbben csak irogatnak sosem fogják megcsináltatni, mert félnek a sárga lámpától !!!!! HÚHA, FÉLELMETES !!!!

Nem félelmetes, egyszerűen zavaró.

Én

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 45
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #171 Dátum: 2009.09.04 12:20:32 »
Lehet. Nem vagyunk egyformák.
De azért írtuk, ha minden gyári + a mi cuccaink, akkor jó.
Tutuinetnek a nagyobb injektorok miatt világít. Összehangolja a chipes és tuti lesz neki.

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #172 Dátum: 2009.09.04 12:22:59 »
Az nem 2. katalizátor amúgy, hanem valami tároló baromság, azért van megnagyobbítva. De biztos okkal volt ott, nekem már nincs, semmi gond.
Örülök, hogy tetszik Tutinet. Te vagy a legkirályabb, mert bevállaltad másodiknak. A legtöbben csak irogatnak sosem fogják megcsináltatni, mert félnek a sárga lámpától !!!!! HÚHA, FÉLELMETES !!!!


Köszi, nagyon biztató.  :clap: :flowers:
A 2.katalizátor vagy nevezhetjük másnak is nemtom akkor csak valami fojtás lehet mert mögötte nincs szenzor vagyis ami onan kjön azt már semmi nem méri.
Ezért gondoltam kiszedetem és sima 60-as kipuffcső megy a helyére. A végére meg rakok valami szelídebb sportdobot, hogy ott is kisebb folytásom legyen. Utána chipelés és kb. ennyi. Ahhoz viszonyítva ahogy most megy az autó az optimalizált chipes szoftver után még jobb lesz, nekem ennyi elég is.

Csak ezt az 1000 km-t kell lekocsikázni 3000/sec. fordulat alatt......

Én

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 45
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #173 Dátum: 2009.09.04 12:26:04 »
Mehetsz 3000 ford/perc fölé is, csak még ne állandóan. Kilehet próbálni milyen. Csak még finoman.
Délután mész tesómhoz?

Satriani

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #174 Dátum: 2009.09.04 12:27:41 »
Lehet. Nem vagyunk egyformák.
De azért írtuk, ha minden gyári + a mi cuccaink, akkor jó.
Tutuinetnek a nagyobb injektorok miatt világít. Összehangolja a chipes és tuti lesz neki.

Értem én, meg nem is kételkedek a dolog sikerében, egyszerűen nálam most más kiadások vannak napirenden. Tavasszal lesz aktuális az autókérdés, addigra kitalálom, hogy megcsináljuk-e az átalakítást, és még megtartom 1-2 évig a Corit, vagy vegyek valami más típust.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #175 Dátum: 2009.09.04 13:35:30 »
Köszi, nagyon biztató.  :clap: :flowers:
A 2.katalizátor vagy nevezhetjük másnak is nemtom akkor csak valami fojtás lehet mert mögötte nincs szenzor vagyis ami onan kjön azt már semmi nem méri.
Ezért gondoltam kiszedetem és sima 60-as kipuffcső megy a helyére. A végére meg rakok valami szelídebb sportdobot, hogy ott is kisebb folytásom legyen. Utána chipelés és kb. ennyi. Ahhoz viszonyítva ahogy most megy az autó az optimalizált chipes szoftver után még jobb lesz, nekem ennyi elég is.
Csak ezt az 1000 km-t kell lekocsikázni 3000/sec. fordulat alatt......
Mondtam Neked, hogy irány Bécs, vegyél a Ringen egy hambit, oszt uzsgyi visza, máris megvan az 1000 km nagyrésze... :1eye:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #176 Dátum: 2009.09.04 15:02:10 »

Csak ezt az 1000 km-t kell lekocsikázni 3000/sec. fordulat alatt......

Ez ám a pörgés! :devil:  :tt2: :tt2:
Gabe 254.

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #177 Dátum: 2009.09.04 16:13:24 »
kitalálom, hogy megcsináljuk-e az átalakítást, és még megtartom 1-2 évig a Corit, vagy vegyek valami más típust.

Nem tudom, igazából ha más autót veszel az biztosan nagyobb és erősebb is lesz mint a Corolla tehát nem lesz olcsó a csere. Az átalakítás szerintem töredéke árban egy nagyobb autóra való becserélésnek. Főleg, ha ez egy Lexus IS2000 vagy IS250.

Satriani

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #178 Dátum: 2009.09.04 16:48:39 »
Persze, ez egyértelmű. Majd az akkori helyzet adja a megoldást. Lehet, hogy munkahelyet váltok, és nem is lesz szükségem saját autóra, de az is lehet, hogy azzal kell majd melózni járni (-> dízel). Megláttyuk.  :1eye: Szívem szerint Alfa 159-et vennék, de f0s0k az Alfáktól. Nagyon tetszik a BMW 1er és az utolsó két Hármas (E46, E90), de ezekben sem bízom túlzottan. Szívszerelmem a Legacy és az IS200, de tulajdonképp a Corival sincs semmi bajom, sőt, kifejezetten szeretem. Érzelmek nélkül simán vennék Golf VI TSI-t is. Ha most kéne döntenem, akkor 30-30%-ot adnék az átalakításnak ill. egy IS200-nak, 15-15%-ot a 159-nek és a Legacynak, 10-et az Egyesnek.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #179 Dátum: 2009.09.04 18:34:50 »
Ha most kéne döntenem, akkor 30-30%-ot adnék az átalakításnak ill. egy IS200-nak, 15-15%-ot a 159-nek és a Legacynak, 10-et az Egyesnek.[/size]
Mármint 1es Bmw-re gondolsz?