Bocs, hogy igy rakerdeztem, de en szamitottam ra...
Ha tenyleg ovatosan mentel, akkor valoszinulkeg Bank1 system too rich (azaz tul dus keverek) - az ECU ugye azt hiszi 1.4-es mocija van es amikor beallitja a kevereket 14.7:1 levego benzinre (amit mer az elso lambda szondaval) akkor megjegyzi, ha a rovid tavu es hosszu tavu uzemanyag strategia osszege alacsonyabb-e a 30%-nal egyuttesen, mint a beprogramozott ertekek.
Hetkoznapi nyelven: a keverekkepzest rendesen lekezeli az ECU, de a megvaltozott parametereket is rogziti (emiatt en is sokat szivtam) es hibakodot dob, azt mondja, hogy az 1.4-es motor ilyet nem tud, tulsagosan sok levego megy bele. Pedig nem is, hiszen nem 1.4-es a motor...rafinalt joszag a Toyota ECU, irtam mar parszor rola...
Ha kicsit jobban meghajtottad, akkor Bank1 system too lean lehet, - az ECU ugye azt hiszi 1.4-es mocija van es amikor beallitja a kevereket 14.7:1 levego benzinre (amit mer az elso lambda szondaval) akkor megjegyzi, ha a rovid tavu es hosszu tavu uzemanyag strategia osszege konstans tullepi-e a 30%-ot egyuttesen.
Hetkoznapi nyelven: a keverekkepzest VALOSZINULEG rendesen lekezeli az ECU, de a megvaltozott parametereket is rogziti, ez a neccesebb dolog, mert itt csoroghet a motor, csak WBO-val derul ki tenyleg gond van-e.
Harmadik lehetoseg: P0420, catalyst below efficiency, azaz a katalizatorod az ECU szerint nem mukodik rendesen, az a francos ECU megint csak tudja (elore betarolt ertekek), hogy mas jon ki a katalizatorod vegen (masodik lambda szonda meri), mint korabban jott ki, illetve ami normalis az 1.4-es mocinal.
Meg kellene nezni igazabol.