Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 269500 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #60 Dátum: 2009.07.10 13:01:01 »
Egy gázgyorsítós dob van benne középen és az én hátsó dobom dupla véggel.Katalizátor sztem van benne.

Akkor elvben a Zk nem akadály.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #61 Dátum: 2009.07.10 13:12:12 »
Agyarországon vagyunk, egy zöldkártyát bármire adnak (van ahová a kocsit se kell elvinni, elég a forgalmi, és ad matricát)... Vizsgadíj, plusz egy csoki. De még műszakit is. Aztán a vizsgáztató ártatlan arccal mondja, hogy amikor ott járt az autó, akkor megfelelt... Fuj.
kisa
born to ride

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #62 Dátum: 2009.07.10 13:23:27 »
Agyarországon vagyunk, egy zöldkártyát bármire adnak (van ahová a kocsit se kell elvinni, elég a forgalmi, és ad matricát)... Vizsgadíj, plusz egy csoki. De még műszakit is. Aztán a vizsgáztató ártatlan arccal mondja, hogy amikor ott járt az autó, akkor megfelelt... Fuj.

Egyszerűen vicc ami itt zöldkártya címén folyik. Elvittem egymás után 2 kocsit zöldkártyáztatni: Corolla 1,4 vvt-i 5éves: kb 15percig csesztették, pörgették, rádugtak stekkert stb. Aztán evittem a 17éves 1,6-os Fastrát: 3perc és megvolt rá a zöld.
Ma megyek a városban, főleg Hungária krt és környéke. Szinte folyamatosan be kellett kapcsolni a külső levegő beszívás stop gombot, mert minden autó seggéből orbitális füst tódult, persze 80%-ban dízelekből, egyszerűen kaotikus állapotban van az itthoni autópark........szerintem be is lehetne szüntetni a zöldkártya rendszert. Mai unikum: XIker egérút-nál a KelendöldiPU metró építkezésről egy földet szállító Kamaz kifordult......akkora kék füstoszlopot alkotott, hogy kb mögötte 100m-en, 15m magasságig orbitális füstoszlopot hozott létre...... :cool2:

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #63 Dátum: 2009.07.10 13:28:54 »
A pénzszedésen túl más egyéb hozadéka nincsen az biztos.

TSityu

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #64 Dátum: 2009.07.10 16:38:13 »
A pénzszedésen túl más egyéb hozadéka nincsen az biztos.

És bármennyire is tagadják ez  főcél.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #65 Dátum: 2009.07.10 18:10:26 »
sztem a dizelek,a teherautok 90%a kamu a személyek olyan 60%a kamu Zkval jár
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #66 Dátum: 2009.07.10 18:17:33 »
En ma nezettem meg az enyemet es orommel jelentem 100% gyari adataim vannak, mindenfele okossag nelkul. Az atalakitottat is tuti be lehet ugy hangolni, hogy gyari legyen.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #67 Dátum: 2009.07.10 18:19:24 »
A dizelnél a zöldkártyavizsgálat metódusa, hogy 2 perc padlógáz, üresjáratban -  ezek után jobbérzésű autós nem csináltat legál ZK-t az újról azért, mert nincs kedve széttúrni a motort, a régiről meg azért, mert gyűrűtörés, vízhűtő eldurranás... bármi lehet belőle. - én sem álltam be, hogy 4250rpm -terhelés nélkül felrobbantsák a gépet . - Zk+Forgalmi fénymásolatát odaadtam, meg a számlázott összeget + 1 üveg Colát -  mert full antialkesz a gyerek, aki csinálta nekem.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Én

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 45
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #68 Dátum: 2009.07.10 18:41:25 »
Szevasztok !!!

Én vagyok az 1,8as Corolla tulajdonosa. Este megyek a talira. Írok 1-2 dolgot az autóról a kérdéseket nézegetve.
Tehát !
Fogyasztás: átlagban 550-570 km-t megyek 36-37 liter benzinből. Ez vegyes, hol taposom hol nem. 95-ös benzinnel járok.
A kipufogó: gyári leömlő-oxigénszenzor-katalizátor-oxigénszenzor-gázgyorsító-hátsódob. Katalizátortól 60-as rendszer.
Zöldkártya: Lemérjük és mondom a választ. De sztem semmi gond. De nemsokára kiderül.
Chip: Az 1,4-es injektoraival lett megcsinálva. Ezért világít a check lámpácska. Sztem összehangolva mégjobb lesz .
Injektor: Az elég 1értelmű, hogy az 1,8-as fejekkel jobb, de amit csináltunk, abban maradt a gyári és chip nélkül sem ment rosszul. Ja, kombi volt !!!
              Gyári fejekkel NEM világít a motorlámpa !!!!!!!!!!!
Kuplung: gyári. Igazából semmi csúszást sem érzek rajta. Ha vége lesz, azért teszek rá erősebbet.

Ami kell mindenképp: főtengely a csapágysorával, hajtókar szintén csapágyaival, hengerfejtömítés, hátsó főtengelyszimering, olaj, olajszűrő, némi fagyálló(pótlásra).

Hamarosan elviszem leméretni, mit tud padon. Majd azt is megosztom veletek.
Volt olyan kérdés, hogy megbontani 1 jól működő motort? Ez miért is gond? Az enyémnek semmi baja. Egész pontosan 45 ezer km-t mentem az 1,8-sal.
1-2 cucc van cserélve és azért kell az a pár tömítés, hogy továbbra se legyen folyás sehol. De ha szivárog bármi, úgyis szólunk, mikor szétszedjük.
Fék : gyári. Lehet, hogy elférne nagyobb is rajta, de most még elég. :)  
Akkor este!!!





 

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #69 Dátum: 2009.07.10 18:57:29 »
sztem a dizelek,a teherautok 90%a kamu a személyek olyan 60%a kamu Zkval jár
Ha valóban számítana a környezetvédelem, akkor üzembehelyeznének x db mobil berendezést, ami az út mellet megállva mér. Szerintem 10ből 2autót az út mellett kellene hagyni a gazdájának. Legdurvább esetek: Golf2 dízel, Kadett dízel. Ezekből kizárt, hogy 1db is megfeleljen az előírásoknak. De gázadásra rengeteg újabb 2-3-8éves turbó dízel is elvérezne.....

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #70 Dátum: 2009.07.10 20:16:54 »
Szevasztok !!!

Én vagyok az 1,8as Corolla tulajdonosa. Este megyek a talira. Írok 1-2 dolgot az autóról a kérdéseket nézegetve.
Tehát !


Szia! Üdv a fórumon.
Végre mindenre konkrét választ kapunk a legjobb helyről.
Vagyis pl. addig amíg nincs benne nagyobb injektor nem érdemes chipeltetni az ECU-t. De klehet, hogy a nagyobb injektorokkal nem is nagyon kell, ez majd kiderül.
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.10 20:22:41 írta tutinet »

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #71 Dátum: 2009.07.10 20:36:06 »
Tudom, nem ide való téma, csak látom írjátok...engem is rettentően idegesítenek, főleg a dízelek, akár régi, akár új. És azért, mert a zöldkártya sok helyről hallani így működik. A rendes ember a jó autóját meg odaadja, hogy megcsinálják rá, meg is lesz, csak rossz nézni, hogy nyektetik. Akiét meg tényleg be kéne mérni, az meg a vizsgaállomás közelébe se megy... De annak örülök hogy ez egyre többünknek feltűnik, és remélem sikerül valamit kitalálni, vagy az okosabbaknak tenni ellene...
                                                                                                                                                   

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #72 Dátum: 2009.07.10 23:33:26 »
Persze hogy lesz valami, és megint azok fognak szívni, akik normálisak. A redszám nélküli roma lada továbbra is gond nélkül fog közlekedni.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #73 Dátum: 2009.07.11 09:50:15 »
Néhány kérdés:
Ez megcsinálható a nem vvti mocikkal is? Úgyértve, azokat donorként felhasználva. Azok is kompatibilisek? Másik: 2 lityós motor is jó donornak? Vagy az már másmilyen?

Satriani

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #74 Dátum: 2009.07.11 10:00:40 »
Tudtommal a ZZ motorcsaládra alkalmazható csak az átalakítás, ezeknél azonos a blokk, a hengerfej.

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZZ_engine