Szerző Téma: 1.4 - 1.8 átalakítás  (Megtekintve 269538 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

TSityu

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #30 Dátum: 2009.07.06 22:36:26 »
Abban igaza van Szutinak hogy, min is elmélkedünk most?  :?: Ott volt a mintadarab ment is, jól is ment, nem szárnyas anyákkal volt összerakva, szóval valószínűleg nem kell mindennap szerelni, az átalakítás ára is megvan sacc/kb. :yes: Amondó vagyok hogy Tutinet vágjon bele a lecsóba, ha valami mégsem úgy sülne el mint a prototípuson akkor a fórum az autóját saját halottjának tekinti.  :cry: Tuti a népszerűség ennyit megér, vagy nem?  :hmmmm:
Én veled vagyok.  :clap:

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #31 Dátum: 2009.07.06 22:40:01 »
Most már tudjuk hogyan megy a Ts ellen. Nekem 1.6 VVTI E11-em van és nyitott vagyok egy próbára Ts ellen (6200-ig).  ::)

Az hány kiló?

Forgalmi szerint 1050Kg.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #32 Dátum: 2009.07.06 22:43:33 »
Azt gondolom ha valami lenne a motorral és arról a srácok tehetnek akkor azt a fiúk biztosan megcsinálnák gariban ha az Ő saruk lenne.

lymphater az nem lenne igazságos,mert ez e12 1130 kg,de egy próbát megérhetne plusz 1 személlyel.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #33 Dátum: 2009.07.06 22:45:17 »
Az 1.4-rol 1.8-ra alakitasnal ennel tobb kell, jo lenne tudni pontosan mit takar a chippelt gyari ECU, pontosan mit modositottak.

Szerintem is ez a lényeg és a "gyenge pont".
Valóban azt kellene csinálni, hogy a mechanikai konveziót megcsinálni, majd WBO és EGT méréssel megnézni részterhelésen és padlógázon, hogy mit tud a gyári ECU. Aztán vagy chip vagy valami piggy-back.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

tutinet

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #34 Dátum: 2009.07.06 23:10:48 »
Én veled vagyok.  :clap:

köszi a biztatást !

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #35 Dátum: 2009.07.07 06:38:40 »
Azt gondolom ha valami lenne a motorral és arról a srácok tehetnek akkor azt a fiúk biztosan megcsinálnák gariban ha az Ő saruk lenne.

lymphater az nem lenne igazságos,mert ez e12 1130 kg,de egy próbát megérhetne plusz 1 személlyel.

És ha beülne 2 szqvass edző ?  [rohog]

Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #36 Dátum: 2009.07.07 08:08:30 »
Remek nehezék vagyok:-)

Satriani

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #37 Dátum: 2009.07.07 12:02:53 »
Felhívtam Tomit (Szutinak ezúton is köszönöm a számát), csütörtökön munka után visznek egy kört az autóval.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #38 Dátum: 2009.07.07 12:26:24 »
Felhívtam Tomit (Szutinak ezúton is köszönöm a számát), csütörtökön munka után visznek egy kört az autóval.

Nincs mit,remélem meggyőző lesz a próba:-)

Peti

  • Vendég
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #39 Dátum: 2009.07.07 17:08:19 »
Én tuti megcsináltatnám :clap: baxxus a kezdetektől fogva egy ilyen E12-őt hiányoltam :no:

És az hogy papíron marad 1.4 :devil: Így különösképp felizgat(ott volna) a dolog :innocent:

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #40 Dátum: 2009.07.09 00:09:31 »
^^^
Gratula, elkezdtel licitalni egy 2000-2005-ig gyartott csak Japanban forgalmazott Toyota MR-S ECU-ra. Ember legyen a talpan aki ezt neked kompatibilissa teszi a Corolladban, talan meg a Toyota sem - igy utolag. Szerinted pl. ez hogy fogja a hatso ablakemelo motorokat kezelni?

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_MR2
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #41 Dátum: 2009.07.09 08:45:34 »
^^^
Gratula, elkezdtel licitalni egy 2000-2005-ig gyartott csak Japanban forgalmazott Toyota MR-S ECU-ra. Ember legyen a talpan aki ezt neked kompatibilissa teszi a Corolladban, talan meg a Toyota sem - igy utolag. Szerinted pl. ez hogy fogja a hatso ablakemelo motorokat kezelni?



-most miért veszed el az örömét? -Neki így jó, hogy előbb próbálkozik, szív, szidja a felmenőit a tervezőnek, és csak utána kérdez  :devil:
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #42 Dátum: 2009.07.09 09:45:55 »
Akkor márinkább vedd meg az enyémet és programoztasd azt :tt2: :devil:.Amúgy nem értem miért nem a sajéátodal programoztatod fel.Nem kellene új ecut venned és még azt is progiztatnod...Mekkora szívás.Gondolj bele.MOndjuk 40ezerért találsz egy 1.8-as ecut aztán veszel egy e-managét 70-100 eft-ért majd azt bekötteted 40ezerért és felprogiztatod 10ezerért.A saját ecudat meg megcsinálják 60-100ezerért.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #43 Dátum: 2009.07.09 11:04:57 »
Nem veszem meg. Szerencsére más is licitált rá. Amugy 1 EUR volt az induló ára. :clap:

Láttam rögtön ráizgultatok a dologra. :D :D

Csak próbálunk megvédeni az ebayrendőrségtől :tt2:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: 1.4 - 1.8 átalakítás
« Válasz #44 Dátum: 2009.07.09 11:15:54 »
Nyugi, hátul kurblis az ablakemelőm. ;)

Fapad...  :devil:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.