Azert a kuplungban nem remenykednek, hogy nem kell kicserelni a gyarit. Nekem a gyari kuplung 100km-t birt (akkor volt benne 45.000km), ugy hogy atomra volt dusitva a keverek es joval gyengebben ment, mint most (legalabb 40% gyengebben). Egyszeruen megcsuszott sima kigyorsitasnal. Igaz siman eljartam meg vele 5.000km-t amig megjott az uj, annak ellenere, hogy padlogaznal 3-4-5-ben 3000-es fordulattol total csuszott.
Megneztem es sajna az 1.4 es az 1.6 sem azonos cikkszam szinten, az 1.8 meg foleg nem, az utobbi inkabb az 1.6-ra hasonlit. Azt tudom, hogy nagy valoszinuseggel fizikailag belemegy az erosebb kuplung, nem hiszem, hogy az 1.4-nel mas lenne a merete es csak a "szokasos azonos meret, de erosebb komponensek" miatt mas a cikkszam. Viszont a kuplung kinyomo villa nem azonos (1.6-nal es 1.8-nal, illetve TS-nel igen), ez meg lehet gond.
Mindenesetre a 95 lovas kuplungja ~140 pacinal mar lehet picit karcsu lesz. En ugy emlekszem, mintha Tomiek azt mondtak a kuplung is cserelve volt, de ez nem tuti. Mondjuk amugy is kopo alkatresz, illetve mas a nyomatek karakterisztika is a ket esetben.