Szerző Téma: Celica (A2, A4, A6)  (Megtekintve 193172 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #210 Dátum: 2013.04.07 15:24:50 »
Sziasztok!

1973-as Celicahoz kellenének alkatrészek, tud valaki segíteni ebben??? :helpsmilie:

Tyűha, az nem lesz egyszerű. Tschangowt keresd meg, Ő talán tud segíteni.
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #211 Dátum: 2013.05.10 08:57:09 »
Haccázé':D :lol: [rohog] Vajon a feléből mennyit lehet lealkudni?  :D
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #212 Dátum: 2013.05.15 19:11:08 »
Haccázé':D :lol: [rohog] Vajon a feléből mennyit lehet lealkudni?  :D
Már csak öccáz  :D ... Így már kb. megéri a felét  :lol: - ha friss műszakival adja  :devil:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Danger

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #213 Dátum: 2013.07.30 13:25:16 »
Sziasztok!
Van egy 21R-C blokkos 83as celicám olyan problémával hogy az alapjárat 2800 nem megy lejjebb vákum csövezésre gyanakszom mert szét volt szedve a motor és szerintem rosszul tették össze de egyedül nem merem szétszedni ha valaki tudna segíteni pár ötlettel vagy személyesen is akár megköszönném  üdv

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #214 Dátum: 2013.08.12 21:04:31 »
Sziasztok!
Van egy 21R-C blokkos 83as celicám olyan problémával hogy az alapjárat 2800 nem megy lejjebb vákum csövezésre gyanakszom mert szét volt szedve a motor és szerintem rosszul tették össze de egyedül nem merem szétszedni ha valaki tudna segíteni pár ötlettel vagy személyesen is akár megköszönném  üdv
Szia! Szerintem tedd fel a kérdést az Általános fórumrész Hibakeresés topikjában is, hogy többen lássák. Valaki a minap be is írt oda valami jó, és egyszerű módszert a vákuumcsövek ellenőrzésére, de nem emlékszem pontosan, mi volt az  :wacko: ... talán valami olyasmi, hogy járó motor mellett be kell fújkodni a csöveket féktisztító sprayvel, és ha valahol lyuk van, akkor amikor arra ráfújsz, felpörög a motor  :hmmmm:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

domi007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #215 Dátum: 2013.09.10 23:56:43 »
Sziasztok,

Ma lettem boldog tulajdonosa egy jó állapotban lévő '83-as Celica-nak, 1.6-os 2T motorral (T60 ha jól tudom) :):clap:

Tud-e valaki bármit mondani vagy tanácsolni, esetleg valamilyen szakirodalmat mutatni vele kapcsolatban?
A wiki oldalakat már végigbújtam, nézegettem Vaterán meg eBay-en egy két javítási könyvet, de nem volt pontosan az 1.6-os motorhoz semmit. Alapvetően nincs vele baj (megy, megáll, kanyarodik, főleg szépen megy :)), csak szeretnék rajta finoman javítgatni apróságokat, később talán nagyobb dolgokat is, viszont még erősen zöldfülű vagyok a témában  ::).

köszi szépen előre is,
Domi

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #216 Dátum: 2013.09.12 07:45:56 »
dobjál képeket, és itt is kérdezhetsz:

http://corolla-club.hu/forum/index.php

most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #217 Dátum: 2013.09.12 22:52:00 »
Ma lettem boldog tulajdonosa egy jó állapotban lévő '83-as Celica-nak, 1.6-os 2T motorral...
Kétütemű  :eek: :ph34r: ?!

... csak viccelek  ;) :D !

Gratula az autóhoz  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

domi007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #218 Dátum: 2013.09.13 21:16:45 »
Köszönöm szépen  :yes: :yes:
Pár kép az autóról:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1231200_666903269988336_102029707_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/557511_666903363321660_728119114_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1235250_666903459988317_1231660112_n.jpg

Van benne egy pár nem eredeti alkatrész (pl. az első ülések - megvan az eredeti csak fel kell erősen újítani, illetve a tükrök sem eredetiek az biztos :)). Viszont menni nagyon szépen megy, köszönhetően a megerősített felfüggesztésnek  :yes:

Egyelőre ez az oldal az alapom, mindent átböngészek hogy lehetőleg valóban eredeti alkatrészeket tudjak hozzá venni eBay-en (pl. már a hátsó matricakészletből is van többféle, és valahogy mindegyik gyanús :D)
Sajnos nagyon kevés anyagot találtam egyelőre az autóhoz, vaterán van egy-két könyv de azok nem ehhez a motorhoz valók. Amerikai eBay-en nem is nagyon érdemes próbálkozni, ott 2.4-es motorral forgalmazták csak.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #219 Dátum: 2013.09.13 22:11:08 »
Pár kép az autóról:
Pofás  :yes: ... jó, hogy nincs szénné "tuningolva" :) !

Azokat a tükröket viszont dobnám le róla, de rögtön  :D

Ebben a típusban az a jó, hogy a technikája halhatatlan. Lehet rá építkezni  :cool2:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

AdMiRaL

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #220 Dátum: 2013.09.14 12:41:26 »
Pofás  :yes: ... jó, hogy nincs szénné "tuningolva" :) !

Azokat a tükröket viszont dobnám le róla, de rögtön  :D

Ebben a típusban az a jó, hogy a technikája halhatatlan. Lehet rá építkezni  :cool2:


Halhatatlan? Jó ezt hallani. Remélem, így van. :) Üdv itt domi, és remélhetőleg így, hogy te is idetaláltál, és már ketten vagyunk, felpöröghetnek az infómorzsák a gen3-as Celicák körül!   ;)

domi007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #221 Dátum: 2013.09.14 17:27:39 »

Halhatatlan? Jó ezt hallani. Remélem, így van. :) Üdv itt domi, és remélhetőleg így, hogy te is idetaláltál, és már ketten vagyunk, felpöröghetnek az infómorzsák a gen3-as Celicák körül!   ;)

Hát a te motorod más mondjuk, de szerintem is ezek eléggé elnyűhetetlenek :)
A tied is karburátoros igaz? Az enyém az utolsó nem befecskendezős Toyota motor :) van hangulata  :clap:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #222 Dátum: 2013.09.14 23:04:07 »
Az enyém az utolsó nem befecskendezős Toyota motor :)
Ezt mondjuk nem hinném, mert még a 90-es években is javában gyártott a Toyota karburátoros motorokkal autókat :) ... ha nem is az európai piacra. De a 80-as évek végéig még Európába is (pl. az E9-es Corollában, meg a P8-as Starletben is volt még ilyen).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

domi007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #223 Dátum: 2013.09.15 16:26:53 »

Ezt mondjuk nem hinném, mert még a 90-es években is javában gyártott a Toyota karburátoros motorokkal autókat :) ... ha nem is az európai piacra. De a 80-as évek végéig még Európába is (pl. az E9-es Corollában, meg a P8-as Starletben is volt még ilyen).

Jogos valóban, pontatlanul fogalmaztam, a Celicaba nem került tudtommal ezután karburátoros motor. Ráadásul pont valahol az enyém körül (83 augusztus) volt a váltás (de lehet, hogy wikipedias emlékeim megcsalnak) :).

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Celica (A2, A4, A6)
« Válasz #224 Dátum: 2013.09.15 17:42:05 »
Jogos valóban, pontatlanul fogalmaztam, a Celicaba nem került tudtommal ezután karburátoros motor. Ráadásul pont valahol az enyém körül (83 augusztus) volt a váltás (de lehet, hogy wikipedias emlékeim megcsalnak) :).
'81 augusztustól '85 augusztusig gyártották a tiédet. Hogy a későbbiben volt-e még karburátoros motor? Szerintem, legalábbis bizonyos piacokon, az 1.6-os alapváltozaton (4A-F motor) még igen.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )