Jó ok ez így rendben is van, de én még mindíg a kiszámolási taktika után érdeklődöm, főleg a keveset fogyasztó kollégáktól. Az is benne van a pakliban hogy 1 kisebb motor mint az enyém is nehezebben "pörög" fel hogy meglódítsa a kasztnit és igazából nem lesz nagy különbség fogyasztásban 1 1.8-ashoz képest. De itt már néha termeli a benzint némely autó :shock: Én is így akarok vezetni , oktassatok :twisted:
Ami a leginkább eszi a benyát, a kocsi megmozítása, és a lendulet megszerzése.
Tehát próbálj - az adott korulmenyek kozott - minél kevesebbszer lassítani/megállni, de ha már muszáj, akkor lassíts annyit motorfékkel, amennyit csak tudsz - a fék is meghálálja az élettartamával. Ha van módod, akkor pedig változtasd meg az
adott korulményeket, például a dugó helyett egy olyan útvonal, ahol folyamatosabb a forgalom. Ha megteheted, akkor pedig érdemes úgy sebességet váltani, hogy ne huzasd 3000 folé és felkapcsolásnál ne essen 1200-1500 alá a fordulatod. Ennél sokkal tobbet nem tehetsz. Egyesek szerint fél perc feletti várakozásnál érdemes leállítani a motort is - ez talán túlzás, de ha biztosan tobb percig kell ácsorogni, akkor nem hulyeség.