Na, a gyújtáskapcsoló betegség elérte az én autómat is.
![cry :cry:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/20_sir.gif)
Három-néegy hete egyszer mar csinált olyat hogy meg se nyikkant a kulcs elfordításara. Aztán egy motorháztető nyitással-zárassal "orvosoltam" a problémát.
Azt hittem a két héttel előtte beszerelt Sartez tuningbox rosszalkodik, kicsit megigazítottam, majd indult mint a zsír. Tegnapig.
Két munkatársam
![nono :nono:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/nono.gif)
betolta
![nono :nono:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/nono.gif)
a kocsit és csak a Toyota szerviz előtt állítottam le. => ~30e + a munka + két napig kölcsönautó. Agila 1.0
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)
A következő invesztíció pedig úgy hallom hogy a lendkerék lesz. Kicsit kezd zörögni alacsony fordulaton.
Hogy mégis happy end legyen a vége: A Saretz Boxtol sokkal használhatóbb lett 1000-1800 között, felette pedig letépi a fejemet padlógázon, és tényleg kevesebbet fogyaszt (pedig nem nagyon hittem előtte). Így mar talán tartósan 5 liter alá tudok kerülni.
Meg került bele 1 K&N szűrő is -> sokkal szebben fütyül a turbo
![clap :clap:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/clap.gif)