Szerző Téma: Ráncfelvarrott Avensis I  (Megtekintve 515239 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #660 Dátum: 2006.05.05 17:35:31 »
Idézetet írta: "v-sly-"

Nekem pont az ilyen dolgok miatt vannak kicsit ellenézéseim a Toyotával szemben....
Sztem tök nevetséges,hogy már Off S.Octaviába is lehet olyan kartámaszt rendelni,ami:
-igényesen néz ki.
-plüss borítású(az autóbelsõhöz illõ színben)
-elöre-hátra irányban is állítható(aki közel ül a kormányhoz,az is tudja használni).
-a tárolórekesze hûthetõ(ha van klíma).


....és van benne alapáron használhatatlanul kényelmetlen ülés, a világ legunalmasabb mûszerfala, borzalmas anyagok stb. Igen, pénzért mindezt fel lehet javítani, na de annyi pénzért, amit a Skoda kér akár pofátlanságról is beszélhetnénk....

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #661 Dátum: 2006.05.05 20:43:46 »
Idézetet írta: "Ear"
Idézetet írta: "v-sly-"

Nekem pont az ilyen dolgok miatt vannak kicsit ellenézéseim a Toyotával szemben....
Sztem tök nevetséges,hogy már Off S.Octaviába is lehet olyan kartámaszt rendelni,ami:
-igényesen néz ki.
-plüss borítású(az autóbelsõhöz illõ színben)
-elöre-hátra irányban is állítható(aki közel ül a kormányhoz,az is tudja használni).
-a tárolórekesze hûthetõ(ha van klíma).


....és van benne alapáron használhatatlanul kényelmetlen ülés, a világ legunalmasabb mûszerfala, borzalmas anyagok stb. Igen, pénzért mindezt fel lehet javítani, na de annyi pénzért, amit a Skoda kér akár pofátlanságról is beszélhetnénk....


Kényelmetlen ülés??? Nekem most egy Tour 1.6-os van a fenekem alatt, hosszabb úton sem vettem észre, hogy kényelmetlen lenne. Az már igaz, hogy van benne ülõlap-magasságállító kurbli.... (létezik a Tour-nál még alapabb-Octavia???)   Sokkal-sokkal xarabb az F Astra ülése...... Na az katasztrofális.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #662 Dátum: 2006.05.06 11:06:54 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Idézetet írta: "Ear"
....és van benne alapáron használhatatlanul kényelmetlen ülés, a világ legunalmasabb mûszerfala, borzalmas anyagok stb. Igen, pénzért mindezt fel lehet javítani, na de annyi pénzért, amit a Skoda kér akár pofátlanságról is beszélhetnénk....
Kényelmetlen ülés??? Nekem most egy Tour 1.6-os van a fenekem alatt, hosszabb úton sem vettem észre, hogy kényelmetlen lenne. Az már igaz, hogy van benne ülõlap-magasságállító kurbli.... (létezik a Tour-nál még alapabb-Octavia???)   Sokkal-sokkal xarabb az F Astra ülése...... Na az katasztrofális.

Szerintem nem érdemes általánosítani, mert a testalkati különbségek miatt mindenkinek más az ideális üléshelyzete. Nekem semmi bajom sincs az Astra ülésével, pedig én sem vagyok átlag alatti méretû, és vezettem már benne 18 órát is anélkül, hogy megfájdult volna bármely testrészem. (Ha már, akkor a Corolla ülése volt egy kissé alacsony, de egyáltalán nem zavaró mértékben, csak magas járdáknál nehéz volt belõle kiszállni...)
S hogy fokozzam a dolgokat: a múltkoriban beleültem egy kombi Avensis I-be, és egyáltalán nem tûnt fel, amit itt sokan emlegetnek, hogy túl közel lenne egymáshoz a gáz-, és fékpedál.
music     

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #663 Dátum: 2006.05.06 13:03:42 »
Idézetet írta: "music"
Szerintem nem érdemes általánosítani, mert a testalkati különbségek miatt mindenkinek más az ideális üléshelyzete. Nekem semmi bajom sincs az Astra ülésével, pedig én sem vagyok átlag alatti méretû, és vezettem már benne 18 órát is anélkül, hogy megfájdult volna bármely testrészem. (Ha már, akkor a Corolla ülése volt egy kissé alacsony, de egyáltalán nem zavaró mértékben, csak magas járdáknál nehéz volt belõle kiszállni...)
S hogy fokozzam a dolgokat: a múltkoriban beleültem egy kombi Avensis I-be, és egyáltalán nem tûnt fel, amit itt sokan emlegetnek, hogy túl közel lenne egymáshoz a gáz-, és fékpedál.


Kombi!!!!! Én a közeli pedálok közelségét csak az ötajtósnál tapasztaltam, a szedáné már jó.... Hogy miért ne kérdezd.....
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #664 Dátum: 2006.05.06 18:23:09 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Kombi!!!!! Én a közeli pedálok közelségét csak az ötajtósnál tapasztaltam, a szedáné már jó.... Hogy miért ne kérdezd.....

Ilyen hülyeséget! Ezek szerint egy liftbacket is ki kell próbálnom...
Még a végén kombit fogok venni :hmm:  :kacsint:
music     

Csapo-G

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 192
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #665 Dátum: 2006.05.07 01:39:42 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Idézetet írta: "music"

S hogy fokozzam a dolgokat: a múltkoriban beleültem egy kombi Avensis I-be, és egyáltalán nem tûnt fel, amit itt sokan emlegetnek, hogy túl közel lenne egymáshoz a gáz-, és fékpedál.

Kombi!!!!! Én a közeli pedálok közelségét csak az ötajtósnál tapasztaltam, a szedáné már jó.... Hogy miért ne kérdezd.....

Azt mondjátok, hogy azonos évjárat, azonos típus esetén különbség lenne a kombi, sedan és 5-ajtós között? Ezt nagyon furcsának találom.  :hmm: Itt valami más ok lehet a háttérben. Egyébként az Avensisben (sedan) néha én is elakadok a gáz és a fék között, amikor szélesebb talpú cipõ van rajtam, de nem tartom számottevõ kényelmetlenségnek.
sapo-G - Avensis 1.6 Sol LSE 2000

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #666 Dátum: 2006.05.07 07:27:46 »
Idézetet írta: "Trotter66"

Kényelmetlen ülés??? Nekem most egy Tour 1.6-os van a fenekem alatt, hosszabb úton sem vettem észre, hogy kényelmetlen lenne. Az már igaz, hogy van benne ülõlap-magasságállító kurbli.... (létezik a Tour-nál még alapabb-Octavia???)   Sokkal-sokkal xarabb az F Astra ülése...... Na az katasztrofális.


Nem tudom, hogy a Tour-ban milyen ülés van, de nálunk a szerkesztõségben mindenki panaszkodott rá, pedig 155 centi 52 kilótól több mint két méter 130 kilós emberig elég széles a méretválaszték.

henry

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Gáz és fékpedál
« Válasz #667 Dátum: 2006.05.07 10:43:20 »
Szerintem ez nem (csak) kényelmi szempont, hanem balesetveszéles lehet.
Ha pont akkor akad bele a lábad a pedálba, amikor fékezni kellene, akkor ezen
nagyon is sok múlhat :(

Az AVE I sedanban rosszabb a helyzet, mint a '94-es Civicemben volt, de szerintem
még pont nem veszélyes. '97-es Galant pl. már sokkal rosszabb ebben a tekintetben (is).

A többi Toyotával nem tudom összehasonlítani, '88-as Starletem volt anno 2 napig, de a pedálokra
nem emlékszem.

Csapo-G

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 192
Re: Gáz és fékpedál
« Válasz #668 Dátum: 2006.05.08 09:41:21 »
Idézetet írta: "henry"
'88-as Starletem volt anno 2 napig, de a pedálokra
nem emlékszem.

Ez aztán a futó kapcsolat!  :kacsint: És mi okozta a hirtelen szakítást?
sapo-G - Avensis 1.6 Sol LSE 2000

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #669 Dátum: 2006.05.08 10:27:57 »
Idézetet írta: "Csapo-G"
Idézetet írta: "Trotter66"
Idézetet írta: "music"

S hogy fokozzam a dolgokat: a múltkoriban beleültem egy kombi Avensis I-be, és egyáltalán nem tûnt fel, amit itt sokan emlegetnek, hogy túl közel lenne egymáshoz a gáz-, és fékpedál.

Kombi!!!!! Én a közeli pedálok közelségét csak az ötajtósnál tapasztaltam, a szedáné már jó.... Hogy miért ne kérdezd.....

Azt mondjátok, hogy azonos évjárat, azonos típus esetén különbség lenne a kombi, sedan és 5-ajtós között? Ezt nagyon furcsának találom.  :hmm: Itt valami más ok lehet a háttérben. Egyébként az Avensisben (sedan) néha én is elakadok a gáz és a fék között, amikor szélesebb talpú cipõ van rajtam, de nem tartom számottevõ kényelmetlenségnek.


Hi :)

Nos nekem nincs nagyon gondom a pedalokkal, pedig eleg nagy labon elek ( 45-46 kozott vhol :) Nos en ugy vettem eszre inkabb a cipovel van gond ha beakad. Ha a talp szelesebb mint a cipo maga akkor joeselyed van hogy beakad a fekpedalba ha a gazrol leveszed a labad. Ilyen katasztrofalis hellyel idaig a Opel corsa comboval talakoztam. Nos ott rettegtem hogy ne ugorjon senki elem hirtelen. Szerintem itt az Aveban nem roszabb a helyzet mint mashol de a cipo talpara ugyelni szoktam amikor veszek 1 ujat  :kacsint: ui: az asszony ki is volt ettol akadva mert nekem nehezebben lehetett talalni cipot mint neki  :nagymosoly:

viziborz
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #670 Dátum: 2006.05.13 21:14:21 »
Sajnos, ha már ennyien mondjátok, akkor csak van valami bibi azokkal a padálokkal, vagyis inkább az elhelyezésével.....  Nekem speciel ezért nem lett Ave I-em annó. Surranóban is jó legyen a pedál, meg nyári vászoncipiben is. Ennyit el lehet várni bármilye autótól nemhogy egy Toyotától. Szerintem. Érdekes, hogy a Carinában ilyen probléma egyáltalán fel sem merült.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Csapo-G

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 192
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #671 Dátum: 2006.05.16 11:19:42 »
Idézetet írta: "viziborz"
Hi :)

Nos nekem nincs nagyon gondom a pedalokkal, pedig eleg nagy labon elek ( 45-46 kozott vhol :) Nos en ugy vettem eszre inkabb a cipovel van gond ha beakad. Ha a talp szelesebb mint a cipo maga akkor joeselyed van hogy beakad a fekpedalba ha a gazrol leveszed a labad. Ilyen katasztrofalis hellyel idaig a Opel corsa comboval talakoztam. Nos ott rettegtem hogy ne ugorjon senki elem hirtelen. Szerintem itt az Aveban nem roszabb a helyzet mint mashol de a cipo talpara ugyelni szoktam amikor veszek 1 ujat  :kacsint: ui: az asszony ki is volt ettol akadva mert nekem nehezebben lehetett talalni cipot mint neki  :nagymosoly:
viziborz

Be kell készíteni állandóra egy balettcipõt a vezetõülés alá... Csak nem szabad elfelejteni kiszállás elõtt.  :nagymosoly:
Más: valami nekem is zörög hátul, de csak ma kezdett igazán zavarni. Tippem szerint talán kalaptartó. Igaz, nem 5ajtós a jármû.
sapo-G - Avensis 1.6 Sol LSE 2000

henry

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #672 Dátum: 2006.05.17 00:36:30 »
Nekem a bal elsõ ajtónál recseg-ropog valami és a B oszlopnál úgyszintén.
Ha a b.e. ablakot teljesen leengedem még kb. 1-2 percig kattogni szokott valami
az ajtóban. Nem folyamatosan, de néha-néha kattan. Nem is mindig uolyan hangon.

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #673 Dátum: 2006.05.17 10:59:57 »
Idézetet írta: "henry"
Nekem a bal elsõ ajtónál recseg-ropog valami és a B oszlopnál úgyszintén.
Ha a b.e. ablakot teljesen leengedem még kb. 1-2 percig kattogni szokott valami
az ajtóban. Nem folyamatosan, de néha-néha kattan. Nem is mindig uolyan hangon.


Hi :)

En csak azt tudom ha kisse leengedem az ablakot akkor az a levezeto sinben nem teljesen fuggolegesen megy le hanem kisse ferden ( ez termeszetes folyamat nem hiba ! ) es ilyenkor kisse le kell nyomnom az ablak veget az ujjammal hogy ne ropogjon minden kockakovon amikor megyek vele.
Talan ez lehet. Persze nekem ha teljesen lent van akkor nem csinalja.

viziborz
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


Csapo-G

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 192
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #674 Dátum: 2006.05.17 13:14:26 »
Idézetet írta: "henry"
Nekem a bal elsõ ajtónál recseg-ropog valami és a B oszlopnál úgyszintén.
Ha a b.e. ablakot teljesen leengedem még kb. 1-2 percig kattogni szokott valami
az ajtóban. Nem folyamatosan, de néha-néha kattan. Nem is mindig uolyan hangon.

A pattogást én is észleltem, de szerintem csak akkor van, amikor automata módban megy le/fel az ablak. Olyan, mintha a motor egy darabig még végállásban feszítené az ablakot, ami meg próbálna helyezkedni. Legalábbis én erre bírtam gondolni, lehet, hogy tévedek.
sapo-G - Avensis 1.6 Sol LSE 2000