Szerző Téma: Ráncfelvarrott Avensis I  (Megtekintve 516403 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Fifi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 464
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #390 Dátum: 2005.10.11 18:46:57 »
Idézetet írta: "Fifi"
Idézetet írta: "JuliuS"

3. 200 feletti végsebesség megvan a benzinesnél is

Gépkönyv szerint az 1,6-os végsebessége 195 km/h. A nagyobb motorokét fejből nem tudom, majd este.i

Na most koppantam. A Kezelési útmutatóban nem találtam sebességadatokat  :shock:
A már linkelt prospektusban viszont fel van tüntetve :)
Benzines 1.6-os VVT-i: 195
Benzines 1.8-as VVT-i: 205
Benzines 2.0-es VVT-i: 210 (automata váltóval 205)
Diesel 2.0 D4D: 195

Szóval a 200 feletti végsebességet ne, csak körülit várjunk a dieseltől  :lol:

Bye, Fifi
02 Toyota Avensis 1.6 Liftback Sol (No. 28)

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #391 Dátum: 2005.10.11 21:11:52 »
Idézetet írta: "JuliuS"
Most még csak így "látatlanba", személyes tapasztalatok híján reagálnék:
1. egy benzines Ave is tud annyit fogyasztani, sőt
2. Igen, ez valóban több, bár ennek érzékelhető különbségéről valóban nehéz próba híján véleményt alkotni
3. 200 feletti végsebesség megvan a benzinesnél is
4. nekem bőven elég lenne már a bármilyen Avemra irányuló elismerő pillantás :kacsint:

1. Bicskei stílusa nem éppen kocsikímélő. Igencsak tapossa neki. És úgy 6-7 liter. A benzines tuti enne 8-9-et. A benzines Ave-vel nem igazán lehet 5 liter alá menni. A dízel 100-nál 5 alatt eszik, kb. 4.7   De nem ilyenkor érezhető az igazi különbség, hanem hajtós-előzgetős-pörgetős stílusnál. Olyankor soksok liter a különbség.
2. előzéskor nem kell kapcsolgatni. Mert ugye előzéshez a benzinest pörgetni kell, ergo igencsak megdobja a fogyit.
3. a végsebesség tökmind1, úgysem fogsz annyin menni. Amúgy a benzines végsebességen eszik vagy 13-16 litert, míg a dízel kb. 8-9-et. Na EZ nagyon nemmind1.
4. ebben egyetértünk :D
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Fifi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 464
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #392 Dátum: 2005.10.11 21:56:51 »
Sziasztok!

Keresgéltem a neten, de sehol nem találok kiegészítőkre vonatkozó információkat :(
Amire gondolok: szőnyeg, csomagtér tálca, alufelni stb.

Van erről valahol valami prospektus, netán árlista?
Ha valami kellene, akkor megtekintés nélkül a márkakareskedőtől lehet csak megrendelni?
Nem hiszem, hogy ehhez az autóhoz még készleten tartanának ilyesmiket, hogy élőben szemügyre vegyem ...

Bye, Fifi
02 Toyota Avensis 1.6 Liftback Sol (No. 28)

JuliuS

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #393 Dátum: 2005.10.11 22:39:00 »
Idézetet írta: "Fifi"
Na most koppantam. A Kezelési útmutatóban nem találtam sebességadatokat  :shock:
A már linkelt prospektusban viszont fel van tüntetve :)
Benzines 1.6-os VVT-i: 195
Benzines 1.8-as VVT-i: 205
Benzines 2.0-es VVT-i: 210 (automata váltóval 205)
Diesel 2.0 D4D: 195

Szóval a 200 feletti végsebességet ne, csak körülit várjunk a dieseltől  :lol:

Bye, Fifi


Én is abból néztem :lol:
Na ugye, az 1.8-as (amiben gondolkodom :kacsint: ), az 200 felett van, mondtam én...

JuliuS

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #394 Dátum: 2005.10.11 22:43:30 »
Idézetet írta: "Szeke"
1. Bicskei stílusa nem éppen kocsikímélő. Igencsak tapossa neki. És úgy 6-7 liter. A benzines tuti enne 8-9-et. A benzines Ave-vel nem igazán lehet 5 liter alá menni. A dízel 100-nál 5 alatt eszik, kb. 4.7   De nem ilyenkor érezhető az igazi különbség, hanem hajtós-előzgetős-pörgetős stílusnál. Olyankor soksok liter a különbség.

Jó, hát vagy spórolósan kell vezetni, vagy sportosan... legalább megvan a választás lehetősége :)
Idézetet írta: "Szeke"
2. előzéskor nem kell kapcsolgatni. Mert ugye előzéshez a benzinest pörgetni kell, ergo igencsak megdobja a fogyit.

Az előzés fílingjéhez hozzátartozik a visszakapcsolás is :lol: hiányozna :kacsint:
Idézetet írta: "Szeke"
3. a végsebesség tökmind1, úgysem fogsz annyin menni. Amúgy a benzines végsebességen eszik vagy 13-16 litert, míg a dízel kb. 8-9-et. Na EZ nagyon nemmind1.

Igen, ez valóban nagyon nem mindegy, illetve mégis, hiszen - mint írtad - úgysem fogok annyin menni :nagymosoly:
Idézetet írta: "Szeke"
4. ebben egyetértünk :D

De még mennyire.. segíthetnél is kicsit, de ezt már privi.. :)

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #395 Dátum: 2005.10.12 01:03:35 »
Figyusszatok:

1. Tolom neki_nagyon_gyakran és így sem igen meg 7l fölé az átlagfogy....
2. Visszakapcsolás - elég egy sebességi fokozatot visszatenni és 2200 ford fölött a kocsit seggberúgják,  benzines legyen a talpán (és 4000 ford felett :)) ami lenyomja a verdát.
3. Nagy sebességnél (Horvátországba menet 170-180 utazótempó) az átlagfogyi 7.2 lett. A másik kocsi egy Mazda6 2.0 benzines 10.5 átlagfogyi.

Egyébként én szívesen állok a "hitetlenek" rendelkezésére, szinte minden hétfőn Pestet járom, talizhatunk és megyünk egy kört a Váci úton.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #396 Dátum: 2005.10.12 01:25:39 »
Muszály ide is megírnom:

Off, de mindenkinek kötelező, ahogy egy barátom mondaná:
"Ez b+!"

www.versenyezz.hu/bmw.wmv
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

JuliuS

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #397 Dátum: 2005.10.12 02:20:29 »
Idézetet írta: "Bicskei"
1. Tolom neki_nagyon_gyakran és így sem igen meg 7l fölé az átlagfogy....
2. Visszakapcsolás - elég egy sebességi fokozatot visszatenni és 2200 ford fölött a kocsit seggberúgják,  benzines legyen a talpán (és 4000 ford felett :)) ami lenyomja a verdát.
3. Nagy sebességnél (Horvátországba menet 170-180 utazótempó) az átlagfogyi 7.2 lett. A másik kocsi egy Mazda6 2.0 benzines 10.5 átlagfogyi.

Egyébként én szívesen állok a "hitetlenek" rendelkezésére, szinte minden hétfőn Pestet járom, talizhatunk és megyünk egy kört a Váci úton.


Jólvan, jólvan.. mondjuk, hogy a fogyasztása jobb... de az érzés... a hangulat... a tudat :kacsint: különben is, hány seggberugva gyorsuló dízel elfogó rendőrautót ismersz? :nagymosoly: szóval velem nehéz dolgod lesz :nagymosoly: Jólvan, valamelyik hétfőn engem érdekelne, már csak a miheztartás végett is... hogy ne csak látatlanba merjek "halkan" magyarázni... :lol:

JuliuS

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #398 Dátum: 2005.10.12 02:24:36 »
Idézetet írta: "Bicskei"
Muszály ide is megírnom:

Off, de mindenkinek kötelező, ahogy egy barátom mondaná:
"Ez b+!"

www.versenyezz.hu/bmw.wmv

Uhhhh...  :shocked: ez aztán ott van... tényleg muszáj megnézni párszor :kacsint:

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #399 Dátum: 2005.10.12 10:32:29 »
Idézetet írta: "JuliuS"
Jólvan, jólvan.. mondjuk, hogy a fogyasztása jobb... de az érzés... a hangulat... a tudat :kacsint: különben is, hány seggberugva gyorsuló dízel elfogó rendőrautót ismersz? :nagymosoly: szóval velem nehéz dolgod lesz :nagymosoly: Jólvan, valamelyik hétfőn engem érdekelne, már csak a miheztartás végett is... hogy ne csak látatlanba merjek "halkan" magyarázni... :lol:


Azon már gondolkodtam, hogy miért nincs dízel rendőrautó és mentőautó? :roll:
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #400 Dátum: 2005.10.12 12:18:24 »
Idézetet írta: "Bicskei"
Azon már gondolkodtam, hogy miért nincs dízel rendőrautó és mentőautó? :roll:

Dízel hátrányai: nehezebben melegszik fel, általában sűrűbb a szervízperiódusa, általában kisebb a végsebessége, hidegen gyorsítva jobban kopik, ha TD akkor nem szabad nagy sebesség után leállítani. De az újabb D4D-kből van ám dízel Hiaceük a mentősöknek! Majd figyeljétek meg. No meg a 4x4-es Hiace mentőautók is dízelek.

Szóval van nekik, csak nem annyira kultiválják, csak az utóbbi időben.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

JuliuS

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #401 Dátum: 2005.10.13 03:00:49 »
Egyébként furcsa, hogy többen is magyaráztátok, hogy az 1.8-as nem fogyaszt többet, és sokkal jobban megy, mégsem agitált senki a 2.0-es mellett (változatlanul benzinesről van szó :pofa:)... 'vajh miért nem? :kerdojel:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26346
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #402 Dátum: 2005.10.13 09:27:25 »
Idézetet írta: "JuliuS"
Egyébként furcsa, hogy többen is magyaráztátok, hogy az 1.8-as nem fogyaszt többet, és sokkal jobban megy, mégsem agitált senki a 2.0-es mellett (változatlanul benzinesről van szó :pofa:)... 'vajh miért nem? :kerdojel:

Na, ez nem teljesen igaz, mert egyvalaki azért rábeszélne a kétliteresre: Palaczk.
Egyébként két oka van. Az egyik, hogy a kétliteres még használtan is érezhetoen drágább, mint a kisebb motorral szereltek, tehát a bekerulési koltsége magsabb, és a fenntartása is drágább: a 1.6 és az 1.8 fogyasztása kozt nincs kulonbség (legfeljebb 1-2 deci, de ez is általánosságban), míg a kétliteresek átlagban egy literrel tobbet esznek.
A másik ok, hogy a 2 literesek zommel cégautók voltak, - ki tudja, milyen korulmények kozott - az 1.8, de kulonosen az 1.6-ok kozott nagyobb arányú a magántulajdonú kocsi. (Ez persze nem garancia semmire.)
music     

JuliuS

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #403 Dátum: 2005.10.13 10:47:35 »
Idézetet írta: "music"
Egyébként két oka van. Az egyik, hogy a kétliteres még használtan is érezhetoen drágább, mint a kisebb motorral szereltek, tehát a bekerulési koltsége magsabb, és a fenntartása is drágább: a 1.6 és az 1.8 fogyasztása kozt nincs kulonbség (legfeljebb 1-2 deci, de ez is általánosságban), míg a kétliteresek átlagban egy literrel tobbet esznek.
A másik ok, hogy a 2 literesek zommel cégautók voltak, - ki tudja, milyen korulmények kozott - az 1.8, de kulonosen az 1.6-ok kozott nagyobb arányú a magántulajdonú kocsi. (Ez persze nem garancia semmire.)

Erre először azt akartam írni, hogy jól menő cégnek kell lennie, aki már 3-4 év után lecseréli az autókat, és hogy szerintem inkább a hatévestől felfelé kell szembesülni ezzel a problémával - de aztán megnéztem a hirdetéseket, és láttam, hogy valóban a 3-4 éves 2000-esek zömmel 140-170 ezer km-t futottak már :shocked: Szóval tényleg erről lehet szó, mindemellett árban nem volt olyan nagy különbség, igaz nem láttam reális (nemcéges) óraállásokat, mert a másik véglet, a 60 ezer km kissé kevésnek tűnt egy 2002-es autóhoz képest :sunyi: :nene:

[Szerk.:] bááááár, ha jobban belegondolok, azért nem elképzelhetetlen :nagymosoly: na mindegy, ha elhisszük, hogy tényleg 60.000 km van benne, akkor nagyjából annyival kerül többe (kb kétszázezer), amennyivel többet tud/ér.

JuliuS

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #404 Dátum: 2005.10.13 10:55:27 »
Emberek! Feltenném a nagy kérdést...  (talán nem is ebben a topicban kéne, de ezt már olyan jól belaktam, remélem kis csapatunkból is tudja valaki a választ :kacsint:):
Szóval mit gondoltok, érdemes tavaszig várni a használtautó-vásárlással? A jelen tendenciák és ismeretek mellett milyen irányban várható árváltozás?