Itt a nyári talis problémára gondoltál? Mesélj mi volt a gond, mennyiből úsztad meg? Méltányossággal tudtál operálni? (ha valahol leírtad már bocsi, de nem találtam, pedig figyeltem a topicocat)
Arra bizony. Mégegyszer köszönet mindenkinek, aki a reptéren ellátott sok hasznos infóval, és ott tanakodtak velem együtt, hogy akkor most hogyan tovább. Meg persze köszönet az ingyen tréleres fuvarért Halásztelekre, és azután pedig a kiskőrösi gárdának a gyors és igen korrekt segítségnyújtásért.
Igazándiból végső árat még mindig nem lehet tudni, de a TMH elfogadta a garanciaigényt, szóval sok alkatrészért nem nekünk kell fizetnünk. Szeke tudja a pontos adatokat, külön köszönet neki is.
Pár dolog a cserélt tételek közül: dugattyúk, olajlehúzó gyűrűk és nívópálca.
A hajtókarcsapágyat pedig nekünk kell állni, mert arra nem terjed ki az olajgondok miatti garancia, vagy mi a szösz.
Szóval az autóért még nem fizettünk semmit, de kb Aug 10.-e óta újra használjuk (Szekéék a saját kontójukra megcsinálták az autót, mert ott 20.-a körül már nagy szükségünk volt rá, a TMH-nál és a Brüsszeli központnál akkoriban meg gondolom szabadságon volt a gárda nagy része, mert csak nem intéződött a garanciás dolog).
A Corolla használatáért fizettünk egy igen-igen baráti összeget, meg majd ehhez jön a hajtókarcsapágy, aminek nem ismerem még az árát. Szóval végülis szerintem jól jöttünk ki a dologból, persze jobb lett volna elkerülni ezt a problémát.
De ahogy mondani szokták, a legjobb helyen jött elő ez a gond, a Toyotások környezetében.
Amúgy még erről sehol. :wink: