Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 1526359 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Corolla Verso
« Válasz #6345 Dátum: 2019.01.10 23:14:11 »
Kényelmes nem lesz (főleg egy Sharan után), de el lehet benne férni, és mindent meg lehet szokni. (Ha belegondolunk, hogy az 50-es évek Olaszországában sokaknak a Cinquecento volt A CSALÁDI autó...). A csomagtartó okosan pakolva sokat el tud nyelni, de nem végtelen.
Szerintem az 1,6-os motor egy kicsit kevés (ha a Sharan nem a 2,0/115LE motorú volt, akkor mindenképpen érezhetően kevesebb), de nem jelent guruló forgalmi akadályt, csak tisztában kell lenni a korlátaival. Szerintem a konkrét autó nem linea terra, hanem sol felszereltségű, ami egyfelől jópont, hiszen az egy magasabb felszereltségi szint, másfelől nem jó, mert a hirdető nincs vele tisztában, hogy mit árul.
music     

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #6346 Dátum: 2019.01.11 08:15:28 »
Kényelmes nem lesz (főleg egy Sharan után), de el lehet benne férni, és mindent meg lehet szokni. (Ha belegondolunk, hogy az 50-es évek Olaszországában sokaknak a Cinquecento volt A CSALÁDI autó...). A csomagtartó okosan pakolva sokat el tud nyelni, de nem végtelen.
Szerintem az 1,6-os motor egy kicsit kevés (ha a Sharan nem a 2,0/115LE motorú volt, akkor mindenképpen érezhetően kevesebb), de nem jelent guruló forgalmi akadályt, csak tisztában kell lenni a korlátaival. Szerintem a konkrét autó nem linea terra, hanem sol felszereltségű, ami egyfelől jópont, hiszen az egy magasabb felszereltségi szint, másfelől nem jó, mert a hirdető nincs vele tisztában, hogy mit árul.
Azért küldtem a tipusbeazonosító linket... :-)
Nem is kell mini autóhoz hasonlítani, eleve, ha le kell ülni akár mondjuk egy BMW-be a padlóra, már szokatlan egy egyterühöz képest.  :clap:

Gergő33

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
Re:Corolla Verso
« Válasz #6347 Dátum: 2019.01.11 08:21:00 »
Nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólást. Hát, pont a 2.0 115 lovas Sharant váltaná.. Mondtam tesómnak, menjen el harmadmagával, nézze meg, hogy három felnőttel hogy megy.

A másik kiszemelt ez lenne:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/corolla_verso/toyota_corolla_verso_1_8_luna_digitklima_tempomat_7szemelyes-13778701

Fiatalabb, 1.8-as, elvileg kevesebb futás (bár nyilván ki tudja...). A jobb első légzsák felett az a téglalap alakú valami az mi lehet? Felpúposodás?

Gergő33

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
Re:Corolla Verso
« Válasz #6348 Dátum: 2019.01.11 08:30:58 »
Sharan után kicsinek fogják érezni. Az egy guruló hangár, hamar hozzászokik az ember. Nagyon menthetetlen?

Egy éve vette, azóta volt már turbócsere is meg 3-4 olyan hiba ami sokba fájt... nyilván a bizalom egy kicsit megingott.. de valójában inkább az az oka, hogy jellemzően rövid távokat megy, városon belül, csak ritkán megy hosszabb utakra, erre meg inkább jobb lenne benzines.

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #6349 Dátum: 2019.01.11 10:50:44 »

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/corolla_verso/toyota_corolla_verso_1_8_luna_digitklima_tempomat_7szemelyes-13778701

Fiatalabb, 1.8-as, elvileg kevesebb futás (bár nyilván ki tudja...). A jobb első légzsák felett az a téglalap alakú valami az mi lehet? Felpúposodás?

A légzsák maga...

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Corolla Verso
« Válasz #6350 Dátum: 2019.01.11 11:25:29 »
Egy éve vette, azóta volt már turbócsere is meg 3-4 olyan hiba ami sokba fájt... nyilván a bizalom egy kicsit megingott.. de valójában inkább az az oka, hogy jellemzően rövid távokat megy, városon belül, csak ritkán megy hosszabb utakra, erre meg inkább jobb lenne benzines.
Akkor tényleg mennie kell, Sharanból sajnos nincs jó benzines. Arra kell figyelni még az elején, ha városban van használva, hogy németektől legyen behozva, mert ott benne van a Webasto, utólag beletenni nem rentábilis. Webastoval reggel kávézás közben az ablakból megnyomod a távirányítót és az állófűtés melegre hozza a rendszert mire indulsz. Mindenképpen nepperrel kell az ilyeneket megvetetni, mert olyankor érdekelt benne, hogy jót hozzon. Egyéni vásárlásnál, szerelői segítség nélkül könnyen betegágyat vesz az ember. Mikor az Avensist kerestük, akkor is volt pár csillogó rom ami nem lett elhozva, mert a nepper megnézte és kiszűrte. Nekem nem lett volna se időm, se szakértelmem végignézni a kínálatot, örültem hogy valaki megcsinálta helyettem ezt a stresszes melót.
Ha CoV kell, akkor váltócsapágyra füleljetek(mondjuk CoV esetében csak egy esetet láttam eddig itt, nem biztos hogy típushiba), bal féltengelyt nézzétek meg, a jobb első ülés utaslégzsák visszahívást nézzétek meg, hogy megtörtént-e. Ha gyerekeket raktok bele, akkor ne három felnőttet próbáljatok bele, hanem a három gyerekülést. A gyerekülések szélesebbek lehetnek mint akár egy testes felnőtt.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Corolla Verso
« Válasz #6351 Dátum: 2019.01.12 23:02:17 »
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Corolla Verso
« Válasz #6352 Dátum: 2019.01.12 23:05:57 »
Egy éve vette, azóta volt már turbócsere is meg 3-4 olyan hiba ami sokba fájt... nyilván a bizalom egy kicsit megingott.. de valójában inkább az az oka, hogy jellemzően rövid távokat megy, városon belül, csak ritkán megy hosszabb utakra, erre meg inkább jobb lenne benzines.
Milyen turbó van a 2,0 benzinesben? Vagy ez dízel, mert egy 2,0 dízel után az 1,6 benzines - mégha könnyebb autót is hajt - mindenképpen visszalépés erőben.
music     

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10227
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Corolla Verso
« Válasz #6353 Dátum: 2019.01.20 14:25:43 »
Sziasztok!

Mostanában nézem a CoV kínálatot, leginkább az 1.8 benzines kéziváltós Sol-okat.
Egy-két hirdetésben 2xx ezer km futásteljesítmények mellett kihangsúlyozzák, hogy a vezérléscsere megtörtént. Úgy tudom, hogy láncos motoroknál megfelelő motorolajat használva és rendszeresen cserélve is azt, ennyinél közel sem kell még vezérlést cserélni. Ha meg nem megfelelő olajjal használták, akkor az más részeknek sem tehetett jót. Van esetleg valami, amiért mégis cserés lehet  ennyinél?

TtkRN2...


Viraghimi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Corolla Verso
« Válasz #6354 Dátum: 2019.01.20 17:37:24 »
Üdv Nekem is hasonló problémám van néha, az Öné megoldódott?? Mi volt a baj?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Corolla Verso
« Válasz #6355 Dátum: 2019.01.20 20:19:39 »
Sziasztok!

Mostanában nézem a CoV kínálatot, leginkább az 1.8 benzines kéziváltós Sol-okat.
Egy-két hirdetésben 2xx ezer km futásteljesítmények mellett kihangsúlyozzák, hogy a vezérléscsere megtörtént. Úgy tudom, hogy láncos motoroknál megfelelő motorolajat használva és rendszeresen cserélve is azt, ennyinél közel sem kell még vezérlést cserélni. Ha meg nem megfelelő olajjal használták, akkor az más részeknek sem tehetett jót. Van esetleg valami, amiért mégis cserés lehet  ennyinél?
Jaj, ne idegelj... :wacko:
Azt tudom még elképzelni, hogy megszokták a kicsit hozzáértőbb emberek, ha használt autót vesznek, azonnal vezérléscsere, így itt is inkább cserélik, hiába nem kell. Különösen, hogy bizonyos Yaris motoroknál előfordulhat a lánccsörgés.
music     

Gbak972

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
Re:Corolla Verso
« Válasz #6356 Dátum: 2019.01.21 15:48:09 »
Szervusztok,
régi tagként, visszatérő újoncként lenne kérdésem. A sebváltó alatti TRC gomb alapértelmezésben megvilágított? Próbálkozzak izzócserével, vagy ez is sötétben bújkáló kapcsoló (a fényszóró magasságállítóval és a tükörállítóval együtt)?
Előre is köszönöm.
Üdv.
Gbak

KP_

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:Corolla Verso
« Válasz #6357 Dátum: 2019.01.22 12:49:35 »
Sziasztok,

A következő problémával szembesülök mostanában: Néhány hónapja egyik napról a másikra nagyon nehezen tudtam visszaváltani hármasba ötösből vagy négyesből. Fölfelé simán ment, tehát gyorsításnál nem volt semmilyen gond, viszont visszaváltásnál nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem tudtam visszaváltani. A váltókar üres környékén megakadt. Aztán ez a probléma hirtelen megszűnt, majd mostanában ismét jelentkezik néha. Semmilyen rendszert nem sikerült felfedezni. Nem függ az időjárástól, illetve az sem számít, hogy éppen párszáz métert haladtam-e vagy akár egy órája vezetek. Ha a rudazat lenne a gond, akkor gondolom fölfelé váltásnál is probléma lenne, illetve álló helyzetben is simán végig tudok váltani minden fokozatot. A kuplung kiemel rendesen. Nem hiszem, hogy van összefüggés, de mostanában kezdett csúszni a kuplung.
Nem örülnék neki, ha a váltóval lenne gond (bár másra nem tudok gondolni), ráadásul nem is hallottam arról, hogy probléma lenne ezekkel (próbáltam külföldi fórumokon is utánakeresni, de nem találtam bejegyzéseket ilyesmiről).
Amennyiben bárkinek volt hasonló tapasztalata, akkor kérem ossza meg.

Köszönöm.

Ha esetleg másnak is lenne ilyen problémája, akkor leírom, hogy mi volt a gond. Kuplung szett csere megoldott mindent. Pedál vajpuha lett, az összes fokozat sokkal könnyebben kapcsolható. Nem is vettem észre, hogy mennyire nehezen ment már a váltás, a pedál keménységét is normálisnak gondoltam. Utána vettem észre, hogy igazából minden fokozatot nehezebben tudtam már betenni, de mivel nem volt referencia, ezt tekintettem normálisnak.

Győző

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 94
Re:Corolla Verso
« Válasz #6358 Dátum: 2019.01.22 14:20:24 »
Ha esetleg másnak is lenne ilyen problémája, akkor leírom, hogy mi volt a gond. Kuplung szett csere megoldott mindent. Pedál vajpuha lett, az összes fokozat sokkal könnyebben kapcsolható. Nem is vettem észre, hogy mennyire nehezen ment már a váltás, a pedál keménységét is normálisnak gondoltam. Utána vettem észre, hogy igazából minden fokozatot nehezebben tudtam már betenni, de mivel nem volt referencia, ezt tekintettem normálisnak.

Nekem sem teljesen sima a váltás, nem az a finom japán technika érzés. A váltóolaj csere sokat javított a dolgon, de nem az álom kategória.
Működik rendesen, csak néha keresni kell a pontos irányt, illetve tökig kell nyomni a kuplungot, akkor sokkal kevesebb az akadás..
Neked mennyibe fájt a művelet?

KP_

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:Corolla Verso
« Válasz #6359 Dátum: 2019.01.22 16:30:05 »

Neked mennyibe fájt a művelet?

Kuplung szett + váltóolaj + munkadíj + futómű állítás: 130.000, de mivel volt még rendszeres szervíz is, valamivel olcsóbb volt. Mindenesetre nekem most tényleg nagyon bársonyos lett az egész feeling, mintha más autóban ülnék, bár a hármas kivételével addig sem volt különösebb bajom a váltással