Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 673620 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

torokpeti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Autó: 2007 Avensis 2.0 D4D; 2004 Corolla Verso 2.0 D4D
Re:Corolla Verso
« Válasz #6090 Dátum: 2018.07.12 12:42:00 »
Üdv!

Én a helyedben csináltatnék egy hűtőfolyadék vizsgálatot valahol:

http://www.metker.hu/category/hengerfej-teszter/

Biztosan nem filléres tétel, de legalább megtudod hogy nagy-e a baj vagy nem.

Az a gond, hogy elég nyomasztó így is a dolog, és valóben segítségért jöttem ide, amit meg is kaptam és meg is köszöntem, de tényleg nincs szükségem még ennek fejébe cinikus hozzászólásokra.
Elég nagy a baj így is
Egy hete vettük az autót.
Németből behozott, végig szervízkönyvelt gyönyörű állapotban, és most ez vár ránk.
Nem vagyunk úgy elengedve pénzzel sajnos, hogy egy ilyen kaliberű dolog beleférjen, szóval fogalmam sincs kinek higyjek meg mihez kezdjek vele.
2006-os az autó, és még nagyobb balszerencse lenne ha 12 év után pont most kezdené el ezt az egész kálváriát.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16563
  • Autó: 2005.12. Mazda5 CD TX 2005.02. Toyota Yaris Sol 1.3vvti
Re:Corolla Verso
« Válasz #6091 Dátum: 2018.07.12 15:50:12 »
Az a tied, cuncimókus! :D  ;)

Tapatalkkal küldve
hopsz....olvastam is,h érd környékén extra melegedést jósoltak ama jósok....
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
  • Autó: Toyota corolla verso
Re:Corolla Verso
« Válasz #6092 Dátum: 2018.07.12 19:51:24 »
Én ugyan nem vagyok sem szerelő, sem szakértő, de ez nagyon sokszor volt már itt téma. A problémát a túl kemény gyári hengerfej tömítés okozza, ami miatt a hengerfej és a blokk is sérül. Az "időben kezelni a problémát" itt azt jelenti, hogy a túl kemény gyári tömítést cserélik, majd a síkba hozzák ha még lehet. Ha ez nem történik meg és marad az eredeti tömítés, akkor nem az a kérdés hogy le fog-e térdelni, mhanem hogy mikor. Ezen nem segít az sem ha nézegeted a vízszintet naponta, meg ha simogatod és kap esti mesét.

Ez nagy probléma, de ne marakodjon senki. Nem tehetünk róla és sodródunk az árral, vagy lesz v nem és vagy mostanában vagy soká.
Figyelni kell és a jelek alapján "orvoshoz" menni. Ha szükséges. Sok km után sajnos várható és a drága szétbontás megint sokáig jó autót csinál belőle, de ha nem törődünk vele, blokk csere szükséges, ami rengeteg pénz.

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 377
  • Autó: RX/Prius
Re:Corolla Verso
« Válasz #6093 Dátum: 2018.07.12 21:07:20 »
Az EGR tisztítása előtt néztem a km órára, hogy a mi D-CAT-ünk(Avensis) még problémamentes 266e km-el. Maradjon is így. Kopp-kopp.
'08 RX400h
'09 Prius 3

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3408
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Corolla Verso
« Válasz #6094 Dátum: 2018.07.12 22:43:31 »
Ez nagy probléma, de ne marakodjon senki. Nem tehetünk róla és sodródunk az árral, vagy lesz v nem és vagy mostanában vagy soká.
Figyelni kell és a jelek alapján "orvoshoz" menni. Ha szükséges. Sok km után sajnos várható és a drága szétbontás megint sokáig jó autót csinál belőle, de ha nem törődünk vele, blokk csere szükséges, ami rengeteg pénz.
Nem akart marakodni senki, a márkatárs érzékenyen vette a kapott információt. ;) Segíteni akartunk, hogy ne fusson bele egy drága történetbe később, de a döntés az övé.
Az itt a gond, hogy mire "orvoshoz" kell vele menni, addigra menthetetlen stádiumba kerül a motor. Míg időben szétkapni mennyi? 15k HUF a tömítés? Ha még nem fogy a víz, de már bemaródott és gépmunkázni is kell, akkor mondjuk 100k HUF? Amikor a szerelő közli, hogy motorcsere, mert már nem javítható, az nem fog 400k alatt megállni és az egy ismeretlen előéletű jó eséllyel UK eredetű bontott motor lesz ami lehet hogy még nincs javítva. És olyankor már nem mondja a szerelő, hogy helytáll a korábbi véleményéért hogy "jól működő motorhoz nem kell hozzányúlni", úgyhogy felesben ő fizeti az új motor árát. ;)
Én őszintén szurkolok neki, hogy minden oké lesz és remélem nem ijesztettük el se a kocsitól se a fórumról.

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
  • Autó: Toyota corolla verso
Re:Corolla Verso
« Válasz #6095 Dátum: 2018.07.13 07:24:19 »
Nem akart marakodni senki, a márkatárs érzékenyen vette a kapott információt. ;) Segíteni akartunk, hogy ne fusson bele egy drága történetbe később, de a döntés az övé.
Az itt a gond, hogy mire "orvoshoz" kell vele menni, addigra menthetetlen stádiumba kerül a motor. Míg időben szétkapni mennyi? 15k HUF a tömítés? Ha még nem fogy a víz, de már bemaródott és gépmunkázni is kell, akkor mondjuk 100k HUF? Amikor a szerelő közli, hogy motorcsere, mert már nem javítható, az nem fog 400k alatt megállni és az egy ismeretlen előéletű jó eséllyel UK eredetű bontott motor lesz ami lehet hogy még nincs javítva. És olyankor már nem mondja a szerelő, hogy helytáll a korábbi véleményéért hogy "jól működő motorhoz nem kell hozzányúlni", úgyhogy felesben ő fizeti az új motor árát. ;)
Én őszintén szurkolok neki, hogy minden oké lesz és remélem nem ijesztettük el se a kocsitól se a fórumról.

Butaság lenne egy autó(motor) hibája miatt a fórumra vagy akár a szerelőre "haragudni". Abszolut nem tuti, hogy ez a motor mindenképp tönkre fog menni. Azt tudjuk, hogy ezek közül sokkal több lesz hengerfejes, mint más tipusoknál. A mai korszerűnek mondott benzinesek meg kokszosodnak, egyesek legalábbis és még a BMW csodamárka motorjai is. Sőt a német prémium képes volt vékonyka lánccal "megújulni", ami viszont inkább elszakad(hat), és sok el is szakad. Aki ezt olvassa, utánajár, érdeklődik, az tudja, hogy figyeljen és esetleg mi következhet be. Tehát bizonyos jeleknek utána kell járni, hacsak lehet. Főleg 2-3-x százezer km után. Aki itt megszólal az infoit akarja megosztani, és senkit sem kioktatni. Egy hajóban utazunk, a technika elfogy, elhasználódik, kisebb nagyobb bajainkkal ugyis nekünk kell megbírkózni. Amíg el nem jön a kánaán, hogy 3 évente garis autó lehessen a seggünk alatt, mint a halódó-nyomorúságos német polgárnak:-) 

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3408
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Corolla Verso
« Válasz #6096 Dátum: 2018.07.13 07:58:06 »
Amíg el nem jön a kánaán, hogy 3 évente garis autó lehessen a seggünk alatt, mint a halódó-nyomorúságos német polgárnak:-)
Lef, ébresztő, reggel van, iskolába kell menni! :D

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
  • Autó: Toyota corolla verso
Re:Corolla Verso
« Válasz #6097 Dátum: 2018.07.13 08:17:48 »
Lef, ébresztő, reggel van, iskolába kell menni! :D
Basszus, úgy tudtam szünidő van?!  :no:

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
  • Autó: Toyota corolla verso
Re:Corolla Verso
« Válasz #6098 Dátum: 2018.07.13 08:22:45 »
Komolyra fordítva... azért itthon is rengetegen cserélnek kb. 3 évente, különben hogy tudnánk mi itt x százezret futott autókkal és szarságokkal is foglalkozni? :-) :szemez:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3408
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Corolla Verso
« Válasz #6099 Dátum: 2018.07.16 12:32:24 »
Kb kiröhögött hogy miért akarjuk mi meghengefejezetetni a tökéletesen működő autót.
Ahogy ezt a cikket olvastam, rögtön az eseted ugrott be: https://totalcar.hu/belsoseg/2018/07/16/megmentettem_egy_csapagyas_golf_pd_tdi-t
Vannak motorok amik időben beavatkozva még menthetőek.

hungoliat

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Autó: Toyota corolla verso
Re:Corolla Verso
« Válasz #6100 Dátum: 2018.07.25 14:50:37 »
Sziasztok,

Érdeklődni szeretnék, mennyire bonyolult (corolla verso 2006 évjárat) az ajtókárpitok leszedése/cseréje? (nagyon csúnyán lóg a szövetkárpit)

Győző

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
  • Autó: Toyota Corolla Verso 1.8 SOL
Re:Corolla Verso
« Válasz #6101 Dátum: 2018.07.25 16:08:06 »
Sziasztok,

Érdeklődni szeretnék, mennyire bonyolult (corolla verso 2006 évjárat) az ajtókárpitok leszedése/cseréje? (nagyon csúnyán lóg a szövetkárpit)

Egyáltalán nem gáz, a csavarokat kell megtalálni,  (pattintós burkolat, kapcsolótábla) aztán az alsó bolhákat kipattintani, majd az egészet felfele emelve le lehet akasztani. Ajtónyitó bowden kiakaszt, s már a kezedben is van:



javítottam. h t t p  s nélkül!!!
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.25 17:46:31 írta Nagycitrom »

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3408
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Corolla Verso
« Válasz #6102 Dátum: 2018.07.25 16:32:37 »
https-s=http=megjelenő videó ;)

Nagyapo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
  • Autó: Toyota Corolla verso 1.8 vvt-i
Re:Corolla Verso
« Válasz #6103 Dátum: 2018.07.27 14:57:15 »
Sziasztok !

Hát sajnos engem is elért a féltengelytörés  :-(((
Montenegróba utaztunk volna a párommal, amikor dél Szerbiában egy kereszteződésben  az elindulás pillanatában ,egy csattanás-kattanás  és   "elment"  a meghajtás! Minden sebességet vett, de se kép se hang. Egyből a fórum jutott eszembe, amikor valamelyik klubbtárs feleségének az ovinál történt ilyen. 1.5 óra után megjött az Assistans segélykocsi majd elvitt az éppen abban a városban levő Toyota  szervízbe.Másnap derült ki a tény:  IGY JÁRTUNK ! 2 nap várakozás után,tréleren hazakerült az autó.
 A  toyota ,  "megszerezte"  nekünk a közel egy év tervezgetés,útra készülés örömét, az indulás estélyén.Mindent buktunk, "jót nyaraltunk". Igaz, ez minden autóval ( műszaki meghibásodás) megtörténhet, de ilyen szájízzel úgy gondolom, hogy ha megjavíttatom akkor megy a háztól ( sajnos ez az autó bevonzza a bajt mindig, ez volt a  negyedik incidens). / 2009 Toyota Corolla verso 1.8  Sol  131.000 km./

Még egy, ha jót akartok magatoknak, akkor a POSTA BIZTOSÍTÓT ne válasszátok!!!!

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 622
Re:Corolla Verso
« Válasz #6104 Dátum: 2018.07.28 19:55:18 »
Sziasztok !

Hát sajnos engem is elért a féltengelytörés  :-(((

Bakker... Gondolom bal oldali,ahogy szokott. Mondjuk ilyen fiatal és kevesett futott autónál meglepő. Lehet hülye a kérdés, de miért nem csinaltattátok meg ott? Akár saját pénzen?
Egyébként ez a tipushiba nagyon gáz, főleg hogy nem lehet előre jelezni (gondolom a gumiharangnál tört el).
Nekünk szerencsénk volt, a nagy túra előtt adta meg magát - 13 évesen, 270.000-nél
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.28 19:58:28 írta big_mafa »