Köszönöm a hozzászólásokat, tanácsokat!
Ma ültem 1.6osban és 1.8asban is, bár utóbbit nem én vezettem, de érezhetően dinamikusabb volt.
Lehet, h az esetek többségében elégséges a kisebb, de ha nem akarom szívni a fogam a maradék esetben,
akkor a nagyobbat kell vennem. A fogyasztási adatokat is köszönöm, hasonlóra számítottam.. Nem nehéz a lábam, szóval a nyugodt tempókkal szerintem hozza azt, amire számítok, bár örülnék kevesebbnek, de nyilván nagyobb az önsúlya is egy régi corollánál.... Klmía használat mennyire befolyásolja a fogyasztást egyébként?
Ami a középső fedelet illeti, jó irányadó, a 2 elő megtekintett COVnál nem is bírtam kinyitni, a korrekteknél meg rendben működött, bár minegyikben volt ferdeség:) Kárpitlógást csak egy 260e km-t futottban láttam,amire véletlenül akadtunk rá autópiacon.
A tanácsokat szintén köszönöm, állapotra gyúrok, az évjárat nagyjából adott, a futásteljesítmény meg ... ami adódik... A megtekintettek többsége olasz volt, a maradék meg német-osztrák, de mindkét csoportban volt nagyon rozsdás alulról, s nagyon szép is. A motorterek hasonlóak, a blokk kifehéredett, a kaszni csilli villi, s az egyéb vas konzolok vagy nagyon rozsdásak, vagy kicsit, vagy korrektek. A közepesnél rosszabbat nem szeretnék, azzal gondolom elmegy.
A hátsó futómű is vagy-vagy, a kipufogórendszer viszont azért mindegyiknél rozsdás kicsit.
A pótkerék viszont a legtöbbnél elg katasztrófa... Oda nem talált ki még valaki egy normális burkolatot? Mert gondolom itthon is eszi a só...
Belül általában mindegyik korrektül ki van takarítva, hol több,hol kevesebb karc látszik, a valóság meg gondolom a szilikon eltűnése után tárul fel..
Még egy hülye kérdés a végére: A fenntartási költséget (biztosítás) befolyásolja a plusz 2 ülés?