Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 662810 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Corolla Verso
« Válasz #75 Dátum: 2004.06.07 14:57:49 »
És hogy mennyire meg lehet szokni az MMT-t:
visszaadtam a Versot, beültem a sajátomba. A kéziváltással nem volt gond. Egészen az első lámpáig.  Mivel megállás után a kocsi üresben volt, a lámpa zöld lett és nyomtam a gázt, de nem mentem sehova. Elfelejtettem egyesbe tenni, mert úgy megszoktam, hogy csak lelépek a fékről és már indulok is  :wink:  :wink:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24865
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Corolla Verso
« Válasz #76 Dátum: 2004.08.05 22:46:13 »
music      

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corolla Verso
« Válasz #77 Dátum: 2004.08.22 11:11:00 »
Idézetet írta: "Vektorigo"
Idézetet írta: "whis"

- a pótkerék elég érdekes módon szedhető elő - alulról van felfogatva, a csomagtéren kívül van a kocsi alján.


..és feltételezem, hogy belülről, a csomagtérből kell leereszteni egy csavarral.
Ennek azért van előnye, amit a sharannál már tapasztaltunk:
Utazás, csomagtartó telipakolva csomagokkal, defekt! A csomagok kipakolása helyett, csak annyi helyet kellett kitúrni, hogy a csavarkulccsal hozzáférjünk a pótkerék leeresztő csavarhoz. Így megúszható, hogy mondjuk a hóba kipakold a táskákat, amíg kereket cserélsz... :)


Ja , ez a francia standard-megoldás . A legtöbb francia autón így van megoldva . Legnagyobb hátrány , hogy koszos/nedves/havas stb időben eléggé kínlódás a kocsi alól kivakarni a vastagon mocskos pótkereket  :roll:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corolla Verso
« Válasz #78 Dátum: 2004.08.22 11:19:57 »
Idézetet írta: "whis"
És hogy mennyire meg lehet szokni az MMT-t:
visszaadtam a Versot, beültem a sajátomba. A kéziváltással nem volt gond. Egészen az első lámpáig.  Mivel megállás után a kocsi üresben volt, a lámpa zöld lett és nyomtam a gázt, de nem mentem sehova. Elfelejtettem egyesbe tenni, mert úgy megszoktam, hogy csak lelépek a fékről és már indulok is  :wink:  :wink:


Bizony-bizony , nagy-nagy királyság az automata , és nagyon könnyű megszokni  :D  !

A bontásra vett Camryvel (automata) nem akaródzott abbahagynom a próbautat - csak kocsikáztam összevissza a bömbölő kipufogójú , szétesőfélben lévő futóművű , összevissza imbolygó szekérrel , annyira élveztem az automatát , hogy az Istennek sem akartam kiszállni belőle  :lol:  ...

Remélem , mihamarabb sikerül összegyűjtenem a pénzt az átépítésre  :!:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corolla Verso
« Válasz #79 Dátum: 2004.08.22 12:08:56 »
Idézetet írta: "whis"
Automata üzemmódban néha furcsán viselkedett, főleg a rázósabb helyzetekben: nehezen tudja eldönteni, hogy hanyadikba is kapcsoljon vissza. Ugye 50-nél már ötödikben van. A reggel elég nagy forgalom volt már az M3 bevezetőn, nekem ott 3 sávot kell váltanom. Láttam egy kis helyet, hogy be tudok ugrani a szomszédos sávba, de a váltó ezt nem tudta. Lenyomtam a gázt, kihúztam a kormányt balra, de nem történt semmi: 0 gyorsulás. Az idő meg telik, a mögöttem jövő már egyre közelebb és meg keresztben a két sáv között. Még nagyobb gázt adok. A váltó pont ekkor akart visszaugrani háromba, de a még nagyobb gáz hatására újabb gondolkodás, majd vissza kettő és elemi erővel meglődult előre. Mindez kb 2-3 mp-ig tartott, de egy örökkévalóságnak tűnt. Ugyanez játszódik le országúton, ha előzni akar az ember. Nem tudja eldönteni, hogy 3.-ba vagy 4.-be kapcsoljon. Mire vált, már lehet, hogy nem férek be a szembejövőtől.


Na , ez egy olyan eset , amikor a primitívebb megoldás a jobb . A régi , "buta" , hagyományos automata váltók még nem gondolkodnak - a gázpedál/sebesség/fordulatszám függvényében mindig ugyanakkor , tehát kiszámíthatóan váltanak - és azonnal  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corolla Verso
« Válasz #80 Dátum: 2004.08.22 15:03:38 »
Idézetet írta: "whis"
A TRC (kipörgésgátló)príma, jól teszi dolgát. Kivétel: szűk fordulóban erős induláskor az ívbelső kerék azért egy kicsit megpörög, illetve laza talajon is, de ott akár egyenes haladásnál is.


Ilyennek kell lennie , különben mély hóban , sárban stb. nagyon nehéz/lehetetlen lenne elindulni a kocsival . Ilyen szitukban muszáj egy kicsit pörögnie a keréknek az induláshoz , és aki beprogramozta ezt a cuccot , nagyon okos volt , hogy ezt figyelembe vette  :idea:  ... Láttam tavalyelőtt télen a tizenöt centis hóban állni egy pár éves 3-as BMW-t - a vezető hiába nyomta a gázt , az autó képtelen volt elindulni , mert a kipörgésgátló csak egy-egy lassú , fáradt negyed-fordulatot engedélyezett a kerekeknek . Mögötte parkoltam , minden gond nélkül kiálltam a helyemről .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Corolla Verso
« Válasz #81 Dátum: 2004.08.23 09:50:22 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Láttam tavalyelőtt télen a tizenöt centis hóban állni egy pár éves 3-as BMW-t - a vezető hiába nyomta a gázt , az autó képtelen volt elindulni , mert a kipörgésgátló csak egy-egy lassú , fáradt negyed-fordulatot engedélyezett a kerekeknek .

Erre találták ki a "TRC Off" feliratú gombot  :wink:
 8)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corolla Verso
« Válasz #82 Dátum: 2004.08.25 11:12:06 »
Idézetet írta: "whis"
Idézetet írta: "Palaczk"
Láttam tavalyelőtt télen a tizenöt centis hóban állni egy pár éves 3-as BMW-t - a vezető hiába nyomta a gázt , az autó képtelen volt elindulni , mert a kipörgésgátló csak egy-egy lassú , fáradt negyed-fordulatot engedélyezett a kerekeknek .

Erre találták ki a "TRC Off" feliratú gombot  :wink:
 8)


A vezetőnek hosszú szőke haja volt , és -gyaníthatóan- két szép nagy cicije  :wink:  [smilie=sm39.gif]  [smilie=sm55.gif]
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24865
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Corolla Verso
« Válasz #83 Dátum: 2004.08.25 11:19:35 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A vezetőnek hosszú szőke haja volt , és -gyaníthatóan- két szép nagy cicije  :wink:  [smilie=sm39.gif]  [smilie=sm55.gif]

Ez utóbbit inkább szilikonpárnának nevezném... :lol:
music      

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Corolla Verso
« Válasz #84 Dátum: 2004.08.25 14:41:45 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A vezetőnek hosszú szőke haja volt , és -gyaníthatóan- két szép nagy cicije  :wink:  [smilie=sm39.gif]  [smilie=sm55.gif]

Vannak olyan sofőrök, akik a kormányon és az indexen kívül máshoz nem nyúlnak a műszerfalon  :wink:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24865
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Corolla Verso
« Válasz #85 Dátum: 2004.08.25 19:30:16 »
Idézetet írta: "whis"
 Vannak olyan sofőrök, akik a kormányon és az indexen kívül máshoz nem nyúlnak a műszerfalon  :wink:

Bár nyúlnának az indexhez, de sokan még ezt is felesleges luxusnak tartják :evil:
music      

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24865
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Corolla Verso
« Válasz #86 Dátum: 2004.08.30 15:47:11 »
Az augusztusi autóteszt újságban van egy teszt a versoval, 1.8-as és 2.0D motorral. Bizonyos adatokat meg is mértek, és érdekes dolgok jöttek ki!
Nyomatékot, és lóerőt csak a dízelnél nézték; eszerint a gyári 116 LE 118,8 volt, a gyári 280 Nm viszont csak 252 (!!), és nem 2000-nél, hanem 2900-nál. Ez meglepő. Ugyanis a japánoknál inkább pesszimistán szokták megadni a katalógusadatokat. Ennél még érdekesebb, hogy mindezek dacára a gyorsulás adatai jobbak voltak a gyárinál (11,5 és 11,7 ha jól emlékszem), és a tesztfogyasztás is jobb volt a "kelleténél" (5.9 illetve 7 liter). Azt hiszem, hogy ez utóbbi részben annak is köszönhető, hogy ennél az újságnál kicsit finomabban tesztelhetnek, mert az összes autó +/- pár deci eltéréssel hozta a katalógusadatokat, ami nem szokott jellemző lenni.
music      

zmolnar

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Corolla Verso
« Válasz #87 Dátum: 2004.09.01 08:49:54 »
//
      ..
_oo( )oo____MoZo_____

HITMAN

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 145
Corolla Verso
« Válasz #88 Dátum: 2004.10.29 10:21:08 »
ÚJ teszt a TOTALCAR-on!!

Les0130

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 352
Corolla Verso
« Válasz #89 Dátum: 2004.11.03 09:08:19 »
Én folyamatosan tesztelem már több, mint 2 hónapja. Egy percig sem volt kételyem, hogy kategóriájában a legjobb!  :lol: Bár nekem a manuál 1.8 Sol van, nem D-4D.