Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 1527065 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Corolla Verso
« Válasz #6315 Dátum: 2019.01.03 21:17:32 »
Szia!
Lehet nem jól tudom, de én az M-MT-s példányokat nem nézem meg, mert úgy emlékszem, hogy problémásak ezek a váltók.

TtkRN2...


ujjobbagya

  • Vendég
Re:Corolla Verso
« Válasz #6316 Dátum: 2019.01.03 21:38:51 »
Esetleg vannak itt tapasztalatok az mmt-ről?
Régóta szeretnék már automatát, de ha nagyon problémás inkább lemondok róla.
Garantált 120ezer km-es első tulajos a gép amit néztem.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Corolla Verso
« Válasz #6317 Dátum: 2019.01.03 22:08:26 »
Jaj, ha jót akarsz, ne vegyél MMT-s autót!
(Ez csak magánvélemény az automatához: az egyterű karosszéria miatt amúgy is többet fogyaszt, mint egy hasonlóan motorizált középkategóriás autó, ha ezt még automatával is megfejeled... van egyébként az újabb Versohoz CVT-váltó is, egy ismerősömnek ilyenje van, de azt mondja, hogy 10 litert eszik százon a verda, igaz, hegytetőn laknak.)
music     

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9381
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Corolla Verso
« Válasz #6318 Dátum: 2019.01.03 23:47:16 »
Esetleg vannak itt tapasztalatok az mmt-ről?
Régóta szeretnék már automatát, de ha nagyon problémás inkább lemondok róla.
Garantált 120ezer km-es első tulajos a gép amit néztem.
Az MMT nem automata váltó, csak egy robotizált kuplungos hagyományos váltó.
De legalább egy nagyon problémás szerkezet. Hatszámjegyű javítási költség simán lehetséges és még akkor sem nyugodhatsz meg évekre, hogy rendben van.
Igen, voltak itt is sajnos ilyen szomorú történetek

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Corolla Verso
« Válasz #6319 Dátum: 2019.01.04 02:01:13 »
Esetleg vannak itt tapasztalatok az mmt-ről?
Régóta szeretnék már automatát, de ha nagyon problémás inkább lemondok róla.
Garantált 120ezer km-es első tulajos a gép amit néztem.
MMT-t akkor vegyél ha neked fizetnek érte. Jót eddig nem olvastam róla(najó, egyszer pozitívan írt róla valaki aki bírta a bólogatását). Volt itt egyszer egy srác akinek újkorától volt meg és a harmadik MMT váltó volt benne 10 éves kora előtt. Vagy itt ez a másik. A leírásban szereplő angol cartárs esete akinek nyolcszor cserélték, igazán finom lehet...
A váltót csak egyben cserélik, maszek javítási mód nincs, csak a márkaszervízen keresztül érhető el, de az legalább ~600.000 forint/alkalom és az is be fog krepálni. A kocsi márkaismerőknek eladhatatlan, ráadásul nem is rendes automata váltó van benne.

ujjobbagya

  • Vendég
Re:Corolla Verso
« Válasz #6320 Dátum: 2019.01.04 08:02:22 »
Köszi srácok, akkor ezt nem erőltetem.
Kár, már kicsit beleéltem magam hogy végre nem kell majd váltogatnom.
Keresek kézi váltós modellt.

Apropó, ha a hirdetésben egy autón nincs rendszám, vagy nagyon új (mondjuk Pvel kezdődik) akkor az külföldről behozott, ugye? Ahol a futásteljesítmény lutri, igaz?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Corolla Verso
« Válasz #6321 Dátum: 2019.01.04 09:25:07 »
A futásteljesítmény minden esetben lutri. Állapotot vegyél, ne kilométert. Egy hozzáértő szerelő vagy autófelmérő szolgáltatás igénybevétele jobb eredményt fog hozni. ;)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Corolla Verso
« Válasz #6322 Dátum: 2019.01.04 10:01:35 »
Azt viszont érdemes kideríteni, hogy a féltengelytörésen túl van-e már. Ez 10 éves kora körül szokott bekövetkezni, nem km-függő. Túl lehet élni, ha épp nálad következik be, csak kellemetlen, amikor épp történik. Minden előjel nélkül jön, a javítása 50-150e között van plusz az autó szállíttatása, (az előbbi magánúton, utángyártott alkatrésszel nem garantálva az utóéletet, az utóbbi a legdrágább márkaszervizes ajánlat, gyári és a hibát újra nem produkáló alkatrésszel). Nekem nyáron történt, 135e volt, de úgy, hogy a törés bekövetkeztétől számított 5 óra múlva már nálam volt a megjavított autó.
music     

ujjobbagya

  • Vendég
Re:Corolla Verso
« Válasz #6323 Dátum: 2019.01.04 12:30:43 »
Köszi a tippeket.
Néztem most egyet, holland származás 210ezer km, szerviz számlák vannak hozzá, hollandul nyilván, Toyota szervizesek.
Alapvetően jól néz ki, bár a képeken nem látszik van pár mélyebb karc mindkét oldalán a hátsó ajtón.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/corolla_verso/toyota_corolla_verso_1_8_linea_sol_7szemelyes_digitklima_tempomat-13797236#adatlapContainer

ujjobbagya

  • Vendég
Re:Corolla Verso
« Válasz #6324 Dátum: 2019.01.04 16:19:21 »
Honda Frv-t ismeritek?
Nem is tudtam hogy létezik ilyen autó, első sorban három ülés és a középső isofix-es.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Corolla Verso
« Válasz #6325 Dátum: 2019.01.04 17:04:24 »
Arról azt olvastam, hogy egy rosszabb Honda sorozat. A Multipla meg például egy jobb Fiat sorozat :) Típushiba pl. utóbbinál a rohadó hátsó híd, a szilentek, gázost nem ajánlják venni, stb., szóval ezek is kiestek...mármint nálam. Az a helyzet, hogy én is hétszemélyest keresek, ha valamikor tudunk esetleg újat venni.
Átnéztem az egész kínálatot, ameddig csak ér a takaró, más márkák autóit is (Fiat, Honda, Peugeot, Citroën, Opel, Nissan, Kia, Hyundai, VW, Ford, Mazda..., ami a használtautón 6-8 személyesig van) vélemények fórumok, stb. Mondjuk én benzinesben gondolkodok a használati mód miatt. Hibridre meg valószínűleg még nem tud sor kerülni, de ha mégis, akkor nagyon tetszik a Higlander :D
 Lehetne sokáig ragozni, de úgy néz ki, hogy még mindig Toyota lesz a befutó, ha lesz. Ne legyen alacsony, mert öregszik az ember... Agyaltam, hogy Avensis Verso, vagy CoV, de maradt az utóbbi: 1.8 benzines, kéziváltóval, lehetőleg Sol.
Bele kell kalkulálnom a gyűrűzést, a féltengelycserét, és nekem a legfontosabb a minél inkább ép kaszni. Van pár darab, de 230 km-nél egy sincs közelebb :)

TtkRN2...


ujjobbagya

  • Vendég
Re:Corolla Verso
« Válasz #6326 Dátum: 2019.01.04 17:14:14 »
Most találtam egy 2008as Frv-t, 150ezer km első tulaj, végig Honda szervizbe hordott példány, 1.8 benzin 140 ló, ismerős ismerőse árulja.
Úgy tudom az 1.7-es a beteges, ennél a rohadás ami problémás lehet, na majd alánézünk, meg kap egy alváz védelmet ha ő lesz a befutó.
A multipla úgy látom jóval olcsóbb ráadásul dicséri mindenki, meglesem azt is azért.
De alapvetően japán párti vagyok, az avensis-em 320ezer km után is ***a 18 évesen. Ha nem jönne a harmadik gyerek nem is válnék meg tőle.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Corolla Verso
« Válasz #6327 Dátum: 2019.01.04 21:25:01 »
Annak idején végigrágtam én is ezt a témát. Akkor (még) az 5+ személyesség nem is volt feltétel, így emlékeim szerint a Citroen Picasso, a COV, a Renault Scenic és a Multipla maradt fenn nálam a rostán az első kör után. A második után pedig egyedül a COV.
A Hondáról sok rosszat írtak, abban a műfajban a Multipla jobb, de kicsit alulmotorizált. Meg hát azóta eltelt 8 év, ennyivel öregebb lett az összes típus, és a megbízhatóságot tekintve ez a japánoknak kedvez. Tizenévesen már csak japán egyterűt mernék megvenni. Avensis Versot nem ajánlom. Fél mérettel nagyobb, mint a COV, de egyrészt belül ne szélesebb, másrészt a motorkínálatának egyike sem örök darab, harmadrészt, kb. 3-4 évvel régebbi konstrukció, mint a COV, és már az sem mai csirke.
music     

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Corolla Verso
« Válasz #6328 Dátum: 2019.01.04 22:28:29 »
1.8 Zafira miért esett ki nálad?

TtkRN2...


ujjobbagya

  • Vendég
Corolla Verso
« Válasz #6329 Dátum: 2019.01.05 11:03:17 »
1.8 Zafira miért esett ki nálad?

TtkRN2...

Nem esett még ki, bár őszintén szólva nem nagyon szeretnék ekkora dobozt.
De ha már ekkora, igazán lehetne három isofix a középső sorban, de nincs.
Tudom a CoV-ban sincs három, de legalább az nem olyan bálna.
Az FR-V tűnik ebből a szempontból a legjobbnak, három isofix van benne mégsem egy busz, de hely is van azért.
Vagy az újabb Multipla, de az asszonynak nem tetszik, mondjuk a belseje műszerfal stb nekem sem, olyan mint egy játék műanyag űrhajó az óvodában.

Ja és a Zafira rengeteg taxi volt, bár lehet ez inkább a Diesel-re vonatkozik.

Különben már az újabb Dacia-kat is néztem, állítólag ezek már nem olyan szarok, szög egyszerű gépek, megbízhatóak.
A Lodgy például (bazinagy doboz) vagy a Dokker.
Egyszerű 1.5dci motor, bizonyított már több típusban, 90-110 ló közötti teljesítménnyel.
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.05 11:07:54 írta ujjobbagya »