Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 1542796 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Győző

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 94
Re:Corolla Verso
« Válasz #6300 Dátum: 2018.12.10 08:47:06 »
Köszi a tippet, nem pont ezt a modellt vettem, de az elv ugyanaz, és egy használat után nagyon jók a benyomások: ideális helye van, mert a szélvédőből semmit, a középkonzolból minimálisat takar ki, viszont közel van, minden látszik a telefonon, kézre esik, és stabil. A közelség amiatt is fontos, mert bluetooth híján a telefon saját kihangosítóját használom, ami nem maga a tökély.

Autóban telefonálásra nekem teljesen bevállt, pláne hogy cirka 10e Ft:
https://www.emea.jabra.com/in-car/jabra-drive

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Corolla Verso
« Válasz #6301 Dátum: 2018.12.10 09:39:57 »
Én 50 GBP-t látok, az testvérek közt is 18e  ;)
music     

Győző

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 94
Re:Corolla Verso
« Válasz #6302 Dátum: 2018.12.10 10:32:42 »
Én 50 GBP-t látok, az testvérek közt is 18e  ;)

Nem akartam reklámozni, ezért a gyári oldalt dobtam be. Van Mediamarktban is, meg számos helyen, én az Aquát preferálom:
https://www.aqua.hu/jabra-drive-bluetooth-kihangosito-fekete-multipont-100-49000000-60-324311.html&searchType=product

Győző

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 94
Re:Corolla Verso
« Válasz #6303 Dátum: 2018.12.17 12:23:08 »
Nem találtam a keresővel megoldást az alábbi problémára:
Fater E11-es corollájának műszerfala akkucsere után meggajdult, gyújtáson már mutat 1000es fordulatszámot,
illetve kb 10 km/h sebességet. Indítás után a fordszámmérő már 2000et mutat, s értelemszerűen menet közben
is siet az óra úgy 20 km/h-t.
Van erre gyógymód?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Corolla Verso
« Válasz #6304 Dátum: 2018.12.17 21:34:48 »
Elsőre kutyaharapást szőrivel: vedd le az akksisarut egy percre, majd tedd vissza ("indítsd újra"), hátha attól meggyógyul.
music     

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Corolla Verso
« Válasz #6305 Dátum: 2018.12.18 08:20:50 »
Gondolom előtte már haldoklott az akku, és a nagy feszültségingások hatására össze-vissza táncoltak a mutatók pl indítózás alatt. Sajnos ez E11 műszeregység típushiba, ilyenkor a léptetőmotor tengelyén elfordulnak a mutatók, és ezért változik meg a nyugalmi helyzetük.

Megoldás:
Kiveszed, plexit le, és gyújtáson beállítod a mutatókat az eredeti pozíciójukba.

Győző

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 94
Re:Corolla Verso
« Válasz #6306 Dátum: 2018.12.18 16:18:54 »
Gondolom előtte már haldoklott az akku, és a nagy feszültségingások hatására össze-vissza táncoltak a mutatók pl indítózás alatt. Sajnos ez E11 műszeregység típushiba, ilyenkor a léptetőmotor tengelyén elfordulnak a mutatók, és ezért változik meg a nyugalmi helyzetük.

Megoldás:
Kiveszed, plexit le, és gyújtáson beállítod a mutatókat az eredeti pozíciójukba.

Köszönöm a tippet, eszembe jutott ez is...
Évekkel ezelőtt új akkuval vette, s azóta eleve csalt a km óra, lehet már akor kezdődött a baj.
A mostani csere után meg elment még jobban, s a fordszámmérő is.

Sajna a sarulevétel nem oldotta meg,azzal már próbálkozott. Így akkor marad ez, gyújtáson bepróbálom őket nullázni, aztán meglátjuk...

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Corolla Verso
« Válasz #6307 Dátum: 2018.12.26 09:10:34 »
...mikor máskor hagyjon cserben mint Karácsony előtt 1 nappal.  :censored:
Már hetek óta csinálta hogy bemelegedés után alig gyorsult - aztán 2600-as fordulat körül nagy füstpamacs és megindul. Hibakód semmi. Visszaolvasva többeknél hasonló problémát EGR/légtömegmérő pucolás oldotta meg - be is jelentkeztem a szervizbe, 4-ére kaptam időpontot. Aztán vasárnap félúton hazafelé Pesten megálltam egy bevásárlóközpontnál, és onnan nem indult - valami morgás a motortérből, de nem forgat az önindító. Assistance kijött, behúzással beindult, így hazajutottam - de beindítani továbbra sem lehet.
Viszont most már legalább égnek a hibajelzők a műszerfalon, ha már karácsony van...  :cry:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Corolla Verso
« Válasz #6308 Dátum: 2018.12.26 11:08:49 »
Szerintem ketté kellene szedni a hibákat.

A nem indulás szerintem generátor probléma.

A nem megy rendesen - füstpamacs - már megy dolog meg egy másik. Milyen felhasználással megy az autó? Esetleg sok város?

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Corolla Verso
« Válasz #6309 Dátum: 2018.12.26 11:50:21 »
...mikor máskor hagyjon cserben mint Karácsony előtt 1 nappal.  :censored: 
Egyetértek, két különböző a gond. Nagy eséllyel alapból el volt tömődve a dpf, ezért miután hosszabb időt és utat mentél vele, bemelegedett, végre tudott regenerálni, ezért indult meg a pamacs után és előtte azért fulladt a kocsi. Sok a város és rövid út? Nem bírja.
Az akksid lemerült a sok indítózástól, azt valszeg elég feltölteni, amúgy a generátorodat kell felújítani, 90%, hogy az ment tönkre.
         

dgh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
  • '03 Yaris D4D, '15 Honda HR-V 1,6D
Re:Corolla Verso
« Válasz #6310 Dátum: 2018.12.26 12:27:28 »
...mikor máskor hagyjon cserben mint Karácsony előtt 1 nappal.
Akku nem lehet hogy haldoklik? Rövidtávos járgány akkuját időnként érdemes tölteni.
Ha sikerül valahogy beindítani, meg kellene mérni a töltőfeszt, így a generárort ellenőrizheted!
Kontakthiba?
volt:'84 Corolla 1.8D,  '89 Corolla 1.3, '93 Carina E 2.0 D

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Corolla Verso
« Válasz #6311 Dátum: 2018.12.26 18:15:07 »
igen, azt én is úgy gondolom hogy 2 különböző dologról van szó és véletlen egybeesés - de az akku szerintem rendben, nem is volt sok indítózás: reggel (meg mindig máskor) elsőre beindult, megállás után meg már nem forgatott az önindító. A behúzatás után meg még volt 2 óra menet, benne 1 óra autópálya, feltöltődött volna ha az a gond. Szóval inkább generátor. DPF tudtommal ebben még nincs, 2005ben még csak a 2.2esekbe tettek.

Városi menet? Hát nem a klasszikus belvárosi araszolós, de igen: 2*15-20 perc menet minden nap (Pákozd-Székesfehérvár vonalon), de abban van 3-4 lámpa összesen, ha elkapod a zöldhullámot ( = nem ragadsz be valami fogalmatlan mögé) akkor akár megállás nélkül is. Plusz a hétvégi családos hosszabb menetek. Nyilván nem a "dízelideális" felhasználás, de nem is egy körzetiorvos üzem. (anno még közösen tanakodtunk is itt, amikor befejeztem a Pestre ingázást hogy megtartsam-e vagy cseréljem benzinesre. Akkor a többségi "határozat" az volt hogy kár lenne egy jól karbantartott, ismert autót lecserélni egy kitudjamilyen előéletűre  ::) )

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Corolla Verso
« Válasz #6312 Dátum: 2018.12.28 12:50:20 »
Pedig ez tipikus szulfátosodásból adódó cellazárlatnak tűnik... Nagy áramigénytől (önindító) összeesik 1-2 cellád, és máris nincs meg az indítózáshoz szükséges feszültség. Ettől még a lámpák, visszajelzők világíthatnak, mivel azok kis áramigényűek.

Szerintem mérd/méresd ki az akkudat, ha nem az a baj, akkor lehet önindító is. Ha nem világít a töltésvisszajelző, akkor a generátoroddal 99%, hogy minden rendben.

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Corolla Verso
« Válasz #6313 Dátum: 2018.12.29 19:51:42 »
köszi, de amikor hazaértem, azzal kezdtem hogy bemértem az akkut, 100%-os (amúgy 1 éves). A töltésellenőrzést nem tudtam ugyan lefuttatni mivel beindítani ugye nem lehet, de ha nem töltene a generátor, szerintem nem világítottak volna a lámpák 2*2 órán át, amennyit azóta betolással még ment az autó  ::) De nem akartam ezzel többször gyilkolni a katalizátort, kettőstömegűt, stb., csak a karácsonyi mamataxizást nem tudtam elhalasztani. Letettem már a szervizben, meglátjuk mit mondanak.


ujjobbagya

  • Vendég
Re:Corolla Verso
« Válasz #6314 Dátum: 2019.01.03 20:55:01 »
Udv! Van itt valaki esetleg Dunakesziről?
Kinéztem itt egy autot de jo lenne par tanacs tulajoktol.
2006-os 1.8 mmt.