Amit tudok, hogy 105e-nél volt gyertyacsere, olajcsere, hosszbordásszíj csere.
Utóbbi xar volt, volt rajta egy dudor, azt cseréltettem 118e körül.
Váltólajcsere időpontjáról nem tudok, így azt cseréltetem, a kuplung meg jó,azt hagyom.
Gyertya:
a gyári BKR5EYA11, ehelyett BKR5E-11 van benne, gondolom csereszabatos, és normál, így az mégy elmegy 2 olajcserényit. vagy tévedek a gyertyákkal kapcsolatban?
A fékek csak néha sírnak egy picit, ránézetek, s kiderül. Ha még bírja, hagyom, akkor dobnám ki,ha tényleg kell. Tárcsa még elvileg OK.
Ezeken felül pedig ránézetnék a bal féltengelyre. Ugye ez gyenge pont, talán látszik, hogy mennyire gáz, eredeti, látható gyengüléssel, vagy esetleg cserélték, így rendben lesz.
Ez hol szokott törni? A 2 gumiharang között, vagy a kerék felöli oldalon? Érdemes ezt szakszervízzel megnézetni, vagy egy mezei szervizes is meg tudja nézni/mondani a tutit?
Azért is kérdezem, mert nekem még mindig dilemma, mikor érdemes drágább márkaszervízbe vinni, s mikor elég csak egy jó autószervízbe.
Kértem ajánlatot Mayertől, visszahívtak, s csakorlatilag elmondták a honlapon is megtalálható csomagok árát, tehát ez alapján dolgoznak, nekem meg nem kell minden...
https://www.toyota.hu/szervizakcio/szervizcsomag_kedvezmeny.json