Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 1540141 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Corolla Verso
« Válasz #6000 Dátum: 2018.06.06 20:46:09 »
Ma volt a kocsi szervizen (240.000 km) és műszakin. Márkaszervizben oldom meg, ha csak szervizre vinném, sem tudnám hamarabb elhozni, így legalább egy füst alatt elintézem mindkettőt. Két dolog derült ma ki. Egyik, amin meglepődtem nagyon, hogy a műszaki vizsgát nem lehet kártyával fizetni, csak kp. A másiknak annál jobban örültem, mert a bizonyos "három sárga lámpa" kérdést alaposan kiveséztük a szervizessel, szerinte az esetemben arra kell visszavezetni, hogy sokat jár az autó városban, keveset országúton/autópályán, és a sok lerakódás kiégése miatt jelez a szenzor, szóval nem kell egyelőre katalizátorcserét tervezni.
Azért örülök ennek, mert bár a típus kiemelkedően jól tartja az árát a használtpiacon, de ennek az autónak a forgalmi értéke pl. a jégverés miatt jóval kisebb, mint egyrészt a többi COV-é, másrészt mint amennyit nekünk ér. Tehát egy esetleges fiatalításnál többet kell ráfizetni, meg egy többszázezres kiadás relatíve nagyobb részét teszi ki az autó értékének, nehezebben veszi rá magát az ember.
music     

mj620

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 23
Re:Corolla Verso
« Válasz #6001 Dátum: 2018.06.07 14:19:06 »
Sziasztok!

2004 es, 116 lovas d4d corolla verso nak van valami tipushibája amire az álltalános dolgokon kívül érdemes odafigyelni vásárláskor? Illetve mennyire jók ezek a motorok?  A d-cat ről olvastam hogy nem olyan jók.
Ebben elvileg még nincs dpf, csak kettőstömegű.
Köszönöm!

sityu84

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Corolla Verso
« Válasz #6002 Dátum: 2018.06.09 12:30:25 »
Üdv.!
Segítséget kérnék. Adott egy 2004.10. COV 1.8 VVTi 1zz-fe motorkóddal. Állandóan P0420 hibakódot jelez pár száz km után. A kipufugó gáz méretve teljesen rendben vannak az értéket. Lambdaszondák cserélve (Denso) már. 3500 feletti fordulat után 4-5 ös fokozatban az erő szinte teljesen elszáll. Fogyasztás normálisnak mondható városban 8 L. Esetleg valakinek tippje még? Légtömegmérő esetleg? Vízhőmérséklet jeladó? Ezeket hogy tudnám ellenőrizni, hogy normálisan működnek-e? Szondakiemelőt teszteltem már azzal 1500km-ig rendben is volt, de az erőtlen motor a magasabb fordulaton ekkor is jellemző volt.   

andrew82

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 410
Re:Corolla Verso
« Válasz #6003 Dátum: 2018.06.09 20:48:40 »
Ma volt a kocsi szervizen (240.000 km) és műszakin. Márkaszervizben oldom meg, ha csak szervizre vinném, sem tudnám hamarabb elhozni, így legalább egy füst alatt elintézem mindkettőt. Két dolog derült ma ki. Egyik, amin meglepődtem nagyon, hogy a műszaki vizsgát nem lehet kártyával fizetni, csak kp. A másiknak annál jobban örültem, mert a bizonyos "három sárga lámpa" kérdést alaposan kiveséztük a szervizessel, szerinte az esetemben arra kell visszavezetni, hogy sokat jár az autó városban, keveset országúton/autópályán, és a sok lerakódás kiégése miatt jelez a szenzor, szóval nem kell egyelőre katalizátorcserét tervezni.
Azért örülök ennek, mert bár a típus kiemelkedően jól tartja az árát a használtpiacon, de ennek az autónak a forgalmi értéke pl. a jégverés miatt jóval kisebb, mint egyrészt a többi COV-é, másrészt mint amennyit nekünk ér. Tehát egy esetleges fiatalításnál többet kell ráfizetni, meg egy többszázezres kiadás relatíve nagyobb részét teszi ki az autó értékének, nehezebben veszi rá magát az ember.

240 van a tiedben? Én most fogom elérni lassan a 200-at.
Most voltam klímásnál, elromlott a kompresszor meg minden ami vele jár... Nem 2 ft... Na de most úgy hűt, ahogy eddig soha.
Én kerülöm a márkaszervizeket, nagyon sok rosszat olvastam róluk, nem rég asszem egy toyotás emberke írta le hogy mennek ott a dolgok, na abból nem kérek. Nem mondom hogy mindenki ilyen, de jobban bízom a saját szerelőmben, akinek én viszem az olajat, meg amiket kell, ott előttem csinálja, nincsenek titkok. Gyors, olcsó, más nem is kell :)
Bár most a klímásnál nem voltam ott nyilván, de reménykedek, hogy minden a helyén maradt...

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re:Corolla Verso
« Válasz #6004 Dátum: 2018.06.09 22:00:11 »
A 2005 májusi COV-ot 2016 szeptemberig csak márkaszervizbe hordtam, pedig belgiumban qwa drága, otthon se olcsó, de nekem mindig jó tapasztalatom volt Budakeszin is és Veszprémben is. Talán ennek is köszönhető, hogy 5ezer €-ért beszámították 12 évesen 176 ezer km-el. 

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Corolla Verso
« Válasz #6005 Dátum: 2018.06.10 23:10:07 »
music     

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Corolla Verso
« Válasz #6006 Dátum: 2018.06.11 15:24:10 »
Szinte ingyen...
uh,ezt vagy elirta vagy nem igazán akarja eladni,csak a madarat várja...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Corolla Verso
« Válasz #6007 Dátum: 2018.06.11 19:22:51 »
uh,ezt vagy elirta vagy nem igazán akarja eladni,csak a madarat várja...
Nem elírás. Csodavárás. Megvette újonnan, keveset használta, kímélte és most azt hiszi, hogy lesz aki megfizeti. Ennyiből benzines Versót lehet venni. Lehet hogy több km van benne, de van benne panorámatető, navi, vagy sok extra. Vagy csak tetszetősebb az évjárat. Aki ennyit rászán az nem ebben gondolkozik. Aki mostanság CoV-t néz az általában másfél milliót szán rá.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Corolla Verso
« Válasz #6008 Dátum: 2018.06.11 21:51:24 »
Aki ennyit rászán az nem ebben gondolkozik. Aki mostanság CoV-t néz az általában másfél milliót szán rá.
Annyiért viszont csak olajevős generációt kaphat. A ráncfelvarrottakat már kétmillió fölött kínálják.
music     

Jzolika

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Corolla Verso
« Válasz #6009 Dátum: 2018.06.15 10:25:15 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. 2005-ös corolla verson jelenleg gyári auris alufelni van (6,5x16" et 45),kinéztem egy másik auris felnit (7x17" et 50).
A kérdésem az lenne, hogy a kalkulátor szerint 11 mm-rel beljebb lenne a felni belseje, ez jelent-e valami problémát, bele ér-e valamibe?
Segítséget előre is köszönöm!

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re:Corolla Verso
« Válasz #6010 Dátum: 2018.06.15 20:58:59 »
a bizonyos "három sárga lámpa" kérdést alaposan kiveséztük a szervizessel, szerinte az esetemben arra kell visszavezetni, hogy sokat jár az autó városban, keveset országúton/autópályán, és a sok lerakódás kiégése miatt jelez a szenzor, szóval nem kell egyelőre katalizátorcserét tervezni.

Milyen "három sárga lámpa"-ra gondolsz? Nekem mostanában volt olyan, hogy három hibajelző lámpa kigyulladt a műszerfalon (VSC, meg még két másik), erről lenne szó? Én azt hittem a tankolással (gőz-visszanyeréssel) kapcsolatos, bár kétségtelen, hogy ezek autópályás használatkor jelentkeztek ha jól emlékszem. Erről van szó?

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re:Corolla Verso
« Válasz #6011 Dátum: 2018.06.15 21:00:41 »
A 2005 májusi COV-ot 2016 szeptemberig csak márkaszervizbe hordtam, pedig belgiumban qwa drága, otthon se olcsó, de nekem mindig jó tapasztalatom volt Budakeszin is és Veszprémben is. Talán ennek is köszönhető, hogy 5ezer €-ért beszámították 12 évesen 176 ezer km-el.

Huuu, annyiért én is beszámítottam volna, szerintem a jó állapotban levő kocsik ennél azért drágábban mennek.

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #6012 Dátum: 2018.06.16 11:40:37 »
Milyen "három sárga lámpa"-ra gondolsz? Nekem mostanában volt olyan, hogy három hibajelző lámpa kigyulladt a műszerfalon (VSC, meg még két másik), erről lenne szó? Én azt hittem a tankolással (gőz-visszanyeréssel) kapcsolatos, bár kétségtelen, hogy ezek autópályás használatkor jelentkeztek ha jól emlékszem. Erről van szó?

Mivel ismerős a jelenség, elmondom, hogy az első lépés a 3 lámpánál, közte a VSC-nél, a műszeres diagnosztika! A VSC eleve sokféle bajnál világít, azt mondták az E.Freynél, ezeket mindenképpen letltja akkor is ha részecskeszűrő v katalizátor v injektor betegséget lát stb.
Üzemmeleg motoron megcsinálják a műszerest, lesz egy hibakódod. De nem tuti akkor sem, hogy az a szar, ha pl. mint nekem injektor hibát írt a kódszám, célirányosan kell tovább vizsgálni.  Aztán van, ami mint pl. az injektort stb. amelyek beszerelt állapotban nem hitelesen tesztelhetők. Akkor lesz tuti ha célpadon vizsgálják.
A 3 lámpa képes elaludni? Merthogy a hibajelzés bevésődik, magától nem múlik el, hanem ki kell ütni. És ha ki is ütötted 3 full ciklusnál, bemelegedés, üzemmeleg állapot, kihülés VISSZAJÖN a hiba. Maga a kód pedig 94 cikluson át tárolódik. Láttam a rendszerben, tényleg. (Sőt túláramos bikázásnak is nyoma van x évre visszamenőleg. )
Szóval ez már nem sufnituning.

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re:Corolla Verso
« Válasz #6013 Dátum: 2018.06.16 20:37:41 »
A 3 lámpa képes elaludni?
Bizony, nekem pár indítás után megszűnt. Ezt eddig kétszer játszotta el. Egyszer levettem az akku sarut is egy napra. Már nem emlékszem az törölte-e, de többet ilyet nem csinálok. Vagy egy hétig nem volt normális alapjarat utana, mert elfelejtette az alapjarati folytoszelep állást. Elég szar volt kanyarodaskor, váltás közben lefulladni...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Corolla Verso
« Válasz #6014 Dátum: 2018.06.16 21:18:05 »
Nálunk a 3 sárga (vsc, trc, általános motorhiba) mindig tartósabb autópályánál jön elő, akksisaru levételével szoktam nullázni, mert magától nem múlik el. Az autónak és/vagy a motornak amúgy semmi egyéb tünete nincs. Tavaly megnézték a hibakódot a márkaszervizben, és katalizátor hibát jelzett. Idén - mivel műszakizott is rákérdeztem, és ekkor történt a korábban leírt tartalmú beszélgetés.
Az alapjárat nekem kb. két piros lámpa alatt beáll.
music