Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 603576 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

hillar

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 738
    • http://www.realszisztema.hu
Corolla Verso
« Válasz #60 Dátum: 2004.05.19 00:04:43 »
Idézetet írta: "DATMAN"
Köszi, majd én is kipróbálnám!

DATMAN

Idézetet írta: "hillar"
Idézetet írta: "DATMAN"
Kedves hillar!

Azt szeretném megkérdezni, hogy D4D tesztautótok lesz valamikor a közeljövőben? Persze az új Versoba szerelve....:)

Dm


DATMAN! Engem is érdekelne ám!!  :D  :D  De a D4-D-s COV még vagy három hónap, mire elérhető darabszámban lesz az országban ... :cry: Már próbáltam (kb. öt km-t vezettem - ahhhhh )[smilie=sm23.gif] , de az a darabocska a TMH-nál maradt, brühühü... :cry: De nyugi, megpróbálom megyszerezni egy hétre és arról Ti is tudni fogtok!!  :D  :D
ÁÁ  :D


Oké! Ebbe a topicba írok, ha nálunk lesz!! Hawwwwwwai!
ÁÁ  :D  :D
illerárpi
Corolla Sedan 2.0 D-4D
most Lexus - 23

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9082
Corolla Verso
« Válasz #61 Dátum: 2004.05.21 00:09:47 »
5 csillagos a Verso biztonsága,94 százalékos eredménnyel zárta az Euro NCAP szabványosított frontális töréstesztjét! :)
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
  • Autó: Toyota Prius Executive, 2005, Toyota Avensis Liftback Sol Elegant 1.8, 2005
Corolla Verso
« Válasz #62 Dátum: 2004.05.24 15:06:56 »
Digitális képalkotás - a fontos pillanatokért
www.hazizsolt.hu
39  

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Corolla Verso
« Válasz #63 Dátum: 2004.06.05 21:38:13 »
Átvettük a Verso-t egy hétvégi 'tesztre'  :D
1.8 Sol MMT
Majd írunk róla pár sort az első, korábbi teszt kiegészítéseként.
Előzetesként:
hatalmas belső tér, kényelem. A váltót még szokni kéne, de nagyon baba.
Sportfokozotaban hamar felmegy 175-re majd ott vált ötödikbe. Az óra szerinti 200-at simán viszi
Eddig 426 km-t mentünk vele, comp szerint 8,3 az átlagfogyi.
...

Többet majd később
 8)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Hardy

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 398
  • Autó: Corolla Verso 1.8 SOL
Corolla Verso
« Válasz #64 Dátum: 2004.06.06 13:01:56 »
Idézetet írta: "whis"
Átvettük a Verso-t egy hétvégi 'tesztre'  :D
1.8 Sol MMT
Majd írunk róla pár sort az első, korábbi teszt kiegészítéseként.
Előzetesként:
hatalmas belső tér, kényelem. A váltót még szokni kéne, de nagyon baba.
Sportfokozotaban hamar felmegy 175-re majd ott vált ötödikbe. Az óra szerinti 200-at simán viszi
Eddig 426 km-t mentünk vele, comp szerint 8,3 az átlagfogyi.
...

Többet majd később
 8)


Whis,had megyek veletek :!:  :lol:  :supz:
'06 Corolla Verso 1.8 Linea SOL

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Corolla Verso
« Válasz #65 Dátum: 2004.06.07 08:18:42 »
Nemsokára meg kell válnom a Versotól  :cry:  De legalább egy hétvégére boldog 'tulajdonosnak' érezhettem magam.  :lol:
Tapasztalatok később...
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Corolla Verso
« Válasz #66 Dátum: 2004.06.07 09:29:43 »
Beszámoló előtt a fogyasztási adatok:
A teljes túra (1088,5 km) átlaga: 8,5
Első szakasz (666,4 km) átlaga , ezen volt próbálgatva, hogy mit is tud a kocsi és a váltó: 8,6
Második szakasz (422 km) átlaga, ez 'nyugisabban': 8,2
Ezek mind számolt értékek, nem fedcompos.
Viszont azt vettem észre, hogy leállítás után kinullázódik az átlagfogyi a comp-ból.  ??? :shock:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Corolla Verso
« Válasz #67 Dátum: 2004.06.07 11:16:32 »
No, akkor a beszámoló. Kicsit rendhagyó lesz, inkább csak a negatív dolgokat írnám le, mert a többi az NAGYON-NAGYON JÓ volt a kocsiban, meg az exkluzív tesztben amúgy is megtalálható.

Tér: pazar, már-már kisbuszos érzet van az utastérben. Olyasmi, mint egy Transitban vagy Transporterben, csak ez sokkal kényelmesebb, csendesebb, igényesebb, barátságosabb és otthonosabb.  Meg ez olyan autós. Az előbbiek meg egyáltalán nem. Az ember jó magasan ül, a fejtér óriási. A kocsi elejét és hátulját nem látni, de ez az új autóknál már lassan megszokott dolog. Az ülések kényelmesek, a lábtér bőséges. Még a hátsó sorban is. Magam mögött (191cm) azért már nem olyan hatalmas a tér a lábaimnak, de egy 180 cm körüli vagy alacsonyabb ember mögöttem is pazarul elfért (Még keresztbetett lábbal is!). A csomagtartó hatalmas, padlója sík.
Ami nem jött be: a vezetőülésből nekem a ajtókönyöklő nagyon kényelmetlen, kicsit alacsony és messze van. Végig csak a könyökbúbom ért hozzá, ami egy idő után már sajgott egy kicsit. A jobb oldali könyöklő meg túl magas, keskegy és a vége kicsit kellemetlenül hegyesre sikeredett. A rakodóterekből nekem hiányzott a középkonzoli rakadóhely, illetve a vezető előtt balra valami kis műszerfali fiók jól jönne.

Kezelőszervek: finom működésűek, kellemes tapitásúak.
Az indexkar szokatlanul messze esik a kormánytól, nem elég kinyújtani hozzá a kormányt markoló kéz mutató vagy középső ujját, mert így nem lehet elérni. Kicsit előrébb kell mozdítani a vállat és az alkart. Meg kell szokni. Aztán rájöttem, hogy miért került ilyen messze: a tempomat bajuszkapcsolója a kormánykerékhez van applikálva és együtt forog a kormánnyal, így el kell férnie az index és az ablaktörlő kapcsolója előtt.
A klíma gombjain vannak visszajelző lámpák, hogy épp működésbe van-e a gomb. Egyetlen probléma, hogy nappal nem látszanak ezek a kis visszajelző ledek.
Kár, hogy a műszerfal megvilágítása nem olyan lépésekben állítható, mint a Corollában, a legvilágosabb és a közepesen világos között nincs átmenet (pedig a kijelzőn még lenne egy fokozat, de ott pont kettőt ugrik).

HiFi: Bár ezt csak idézőjelben szabad írni, mert a hangja hosszú úton kellemetlen. Városban és kis sebességnél a rádió elég jól szól, a hangerő nagyon kis lépésekben szabályozható. Örömmel tapasztaltam, hogy változtattak a kormányvezérlő programozáson: a fel-le gomb itt nem a frekikeresést aktiválja, hanem a beállított csatornák között léptet. (Viszont én megcseréletem volna a a hangerőszabályzó gomb és a programválasztó helyét). A CD lejátszó nagyon fémesen szól. Autópályán 140-et tartva 5 perc után idegesítő volt a hangja. Bass 0 és Tre 0 állásban csak a cintányérok csörömpölése hallható. Levettem a magasakat és felnyomtam a mélyet, de 15 perc után ismét idegesítő volt.  A hangerő magasabbra állításával persze kicsit javul a helyzet, de akkor nem lehet egymáshoz szólni az utastérben. Ráfér egy hangtuning a kocsira.

Motor: Az 1,8-as moci nagyon jól teljesített, barátságos és elég erős is (nekem 1.4 van, ahhoz mérem). Iszonyat jól húz, 180-ig bármit tud. Emelett takarékos (lásd a korábbi számított adatokat). Előzni álom vele, autópályán meg lehet szégyeníteni szinte bárkit. Kipróbáltuk hegyen is: nagyon jól viselkedett (majd a váltónál még dícsérem kicsit). Egyszer feltoltuk 200-ra egy rövid szakaszon, néztek is a külső sávban, hogy egy "busz" elhúz mellettük. Amúgy ennél a sebességnél 5500 volt a fordulatszám. Egy újabb szakaszon felengedtem 180-ig (5000-es fordulat), ezt minden hangoskodás nélkül teljesítette is, elég hamar. Csak az autóban ülő 3 "menetdinamikai kontroll" kezdett állandóan sipítozni. Ebben a kocsiban a 140 lassúnak tűnik. Olyan, mintha a sajátommal 120 körül mennék. A kellemes tempó olyan 160 körül van, de mivel nem akartam rohanni (meg mértek is), így 140-re állítottam a tempomatot és villanyautóként haladtam előre, csak a kormány kellett tekergetni (így is szépen megelőztem egy radaros Octaviát).

Tempomat: nagyon jó kis ketyere. Mivel kezelési könyv nem volt az autóhoz, így a gyenge forgalmú vasárnapi autópályán volt időm rájönni a logikájára. A működtetés kulcsa: aktiváláskor a lábnak a gázon kell lennie, különben nem történik semmi. Sebességre beáll az ember, megnyomja a gombot és már megy is. Fékezéskor automatikusan lekapcsol, de utána ha a láb a gázon van és megnyomjuk a Res(tore?) gombot, visszagyorsít a kiindulási pontra. Ha viszont ki kell gyorsítani az adott sebességről, akkor egyszerűen elvégezzük az előzést, majd lelépünk a gázról és magától visszaáll az eredeti sebességre. Még egy plusz funkció, ami nagyon király benne: adott sebességet tartva elég a tempomat +/- gomját nyomogatni, ha kicsit gyorsítani/lassítani akarunk a beállított sebességen, minden egyes gombnyomás kb 2 km/h változást jelent.

Váltó: MMT a neve, kézi kapcsolhatósági funkcióval. Kényelmes darab, érezni rajta, hogy fogyasztásra van optomalizálva. Nagyon hamar felteszi ötödikbe (már olyan 45 körül). Sokan esküsznek az automatára és mit nem adnának érne, de nekem megmaradt az a véleményem, hogy jobb szeretek én váltani. Automata üzemmódban néha furcsán viselkedett, főleg a rázósabb helyzetekben: nehezen tudja eldönteni, hogy hanyadikba is kapcsoljon vissza. Ugye 50-nél már ötödikben van. A reggel elég nagy forgalom volt már az M3 bevezetőn, nekem ott 3 sávot kell váltanom. Láttam egy kis helyet, hogy be tudok ugrani a szomszédos sávba, de a váltó ezt nem tudta. Lenyomtam a gázt, kihúztam a kormányt balra, de nem történt semmi: 0 gyorsulás. Az idő meg telik, a mögöttem jövő már egyre közelebb és meg keresztben a két sáv között. Még nagyobb gázt adok. A váltó pont ekkor akart visszaugrani háromba, de a még nagyobb gáz hatására újabb gondolkodás, majd vissza kettő és elemi erővel meglődult előre. Mindez kb 2-3 mp-ig tartott, de egy örökkévalóságnak tűnt. Ugyanez játszódik le országúton, ha előzni akar az ember. Nem tudja eldönteni, hogy 3.-ba vagy 4.-be kapcsoljon. Mire vált, már lehet, hogy nem férek be a szembejövőtől.
De van ám megoldása a dolognak: átteni kézi üzemmódba, majd amikor úgy látom, hogy lehet előzni, visszakapcs és beletaposni a gázba, elvégezni az előzést majd egy kattintással vissza autó módba.
Amúgy van, hogy a váltó fölfelé is kettőt ugrik, pl ha erőteljesebben kilövünk valahonnan, akkor egyesben jól kihúzza, majd hármasba vált és aztán mindjárt ötödikbe. Probléma akkor van ismét, ha mégsem akarok olyan erősen gyorsítani és kicsit visszaveszek a gázból. Na ezt a váltó "bünteti", mert felugrik 3.-ba, de aztán rájön, hogy nem elég a nyomaték, gondolkodik, majd visszaugrik 2.-ba és megint húz. Kicsit vicces lehet a kocsi ilyenkor kívülről, mert úgy mutathat, mint a tanulóvezető, aki alatt rángat a kocsi.
És ahogy ígértem: a hegyi menet. Pazarul lehet közlekedni a hegyen, valahogy észreveszi a kocsi, hogy lefelé megyek motorfékkel és nem kezd el gyorsulni, hanem valahogy megtartja a sebességet. Alacsonyabb sebességben ezt úgy teszi, hogy visszakapcsol 4.-be, majd ha ez sem elég, akkor 3.-ba. És ehhez ssemmit nem kell tenni, csak láb le a gázról és gurulni lefelé. Azt viszont nem tudom, hogy autópályán hogy csinálja ugyanezt. Mert ott 140-nél nem vált vissza 4.-be de mégsem kezdett el felgyorsulni a kocsi egy komolyabb lejtőn sem (ugyanott a saját kocsim motorféküzemben is gyorsul). Lehet, hogy fékez egy kicsit???

... folyt köv...
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Corolla Verso
« Válasz #68 Dátum: 2004.06.07 13:14:48 »
Beszámoló 2. rész:

Elektromos kütyük
Esőszenzoros ablaktörlő: az ablaktörlő kapcsolójának van egy Auto állása is, amivel az esőszenzor árgus szemei 'kinyilnak'. Nagyon jó szolgálatot tesz folyamatos esőben, mert annak intenzitásától függően változik a törlés sebessége. Hátrányai: amikor elkezd esni az eső és épp a szenzor által figyelt területre nem pöttyen esőcsepp, akkor az emberfia győzze kivárni, mire töröl egyet. De ha elég türelmes az ember és még kilát a vízcseppes ablakon, akkor érdemes ezt megtenni. Onnantól kezdve jól teszi a dolgát. Ezt volt alkalmam tesztelni, mivel a hétvégén 5 felhőszakadás és több kisebb eső is tarkította a tesztet. További kellemetlen tulajdonsága, hogy ha verőfényes napsütésben halad az ember az úton és egy bogár pont oda csapódik, akkor szorgalmasan töröl egyet a száraz ablakon (ez megtörtént a hétvégén, úgyhogy nem csak feltételezés).
Ami nagyon király, hogy az ablakmosó fúvókák már 3-3 sugárban spriccelik a löttyöt a szélvédőre.

Kp zár és riasztó: A kapott modellen mind a négy ablak villanyos volt, volt benne riasztó és természetesen villanyzár is. A sajátomon megszokott módon lehúztam mind a négy ablakot egy kicsit, hogy a napon ne melegedjen fel az utastér, amíg áll a ház előtt a kocsi (vidéken ezt még meg lehet tenni, nem nyúlnak bele). Ekkor ért a meglepetés: a távkapcsoló gombjának megnyomására mind a négy ablak szépen bezáródott. Sebaj, gondoltam, majd nem riasztóval, hanem kulccsal zárom be az ajtót és akkor nem megy fel az ablak. Tévedtem. Kulccsal lezáráskor is bezárkózott a kocsi.

TRC, VSC, ABS, BA és egyebek: A VSC (menetstabilizátor) működését nem sikerült kipróbálni, mivel a kocsiban ülő "élő menetstabilizátorok" már jóval korábban jeleztek. A TRC (kipörgésgátló)príma, jól teszi dolgát. Kivétel: szűk fordulóban erős induláskor az ívbelső kerék azért egy kicsit megpörög, illetve laza talajon is, de ott akár egyenes haladásnál is. Egyébként ma reggel ugyanott, ahol a sajátommal mindig sikerül nyikorgatni a kereket, ott a Bridgestone gumi csak egy pillanatra "füttyentett", majd húzott rendesen. Az ABS kicsit hamar bekapcsol itt is, ha kicsit nagyobb lendülettel érkezem az utcasarokhoz és erősebben fékezem befordulás közben, azonnal érezni a racsnit a pedálban. Egyenetlen úton fékezve is igen hamar elkezd pulzálni a pedál (pl. olyan régi kereszteződésnél, ahol még megmaradt a hullámosra mart felület).

Váltó sport módban: kicsit barátságosabban működik így, mint sima automatán, tovább húz és talán egy kicsit kevesebbet "gondolkodik".

Digitklíma: nagyon könnyű kezelni, a hőmérsékletszabályzás tekerőgombos megoldása pedig egyszerűen remek.

Benzinóra: Sajnos ez is ugyanolyan rátartásos működésű, mint a Corollában. A range teljesen fals értéket ad, vagy csak iszonyatos mértékű biztonsági tartalékot képez (?). Vasárnap a range 109 km-t mutatott, de nekem 300 km-t kellett mennem. Az átlagfogyi, az addig megtett út és a tank méretei alapján kiszámoltam, hogy legrosszabb esetben is 250-270 km-t ki kell bírnia a benne lévő benyának. Szépen haladtam, amikor kigyulladt a figyelmeztető lámpa, gondoltam innen még általában egy százas van a tankban, de mivel idegen autó volt és nem tapasztaltam ki, és a csomagtartóban sem volt benzineskanna, gondoltam a következő kúthoz bemegyek. Mentem még vagy 40 km-t, amikor a range már lenullázott, ekkor láttam egy kutat. Telenyomtam és kiderült, hogy még 13 lityi lötyögött a tankban. Ha ezt tudom, nem állok meg, mert egyébként onnan már csak 75 km volt a célállomásig.
Amúgy még a benzinóránál megemlíthető, hogy országúti nyugodt haladáskor (90-110) az átlagfogyi szépen lement 6,8-ra, amit az autópályás 140-180 felvitt 8,2-re.
________________________

Ennyi lenne, ami eszembe jutott a kocsiról. Mostmár megértettem, hogy ezekkel az egyterűekkel miért mennek gyorsan az emberek: nem lehet bennük észrevenni a sebességet. Ha faluban nem figyeltem az órát, csak a szemere támaszkodtam, akkor a sebesség kerek 70 volt. Ebben a kocsiban nekem ez a sebesség tűnt olyannak, mit az alacsonyabb Corollámban az 50. A Versoban az 50 épphogy gurulásnak hat. Ugyanez érvényes autópályára is. Egy kisebb kocsiból átülve az ember úgy érzi, hogy lassan megy és nyomja neki érzés szerint. Nálam a normál tempó 160-nál volt (lett volna, de szerencsére a tempomat megóvott ettől). Meg is jegyezték a bent ülők hogy a "CirtomPikasszók miért előznek le minket sorozatban? Azok ennyire jó kocsik?" Na ekkor kaptak egy 180-at és már senki nem akart minket megelőzni  :wink:

Ha valakinek kérdése lenne, tegye fel, megpróbálok válaszolni rá.  8)
Az is jó lenne, ha EAR és Mickey kolléga is megosztaná ilyen terű élményeit itt, hátha ők másképp láttak dolgokat a kocsiban a teszteléskor.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4349
  • Autó: Avensis 1.6 Linea Terra LB '02, Prius 3 '15
Corolla Verso
« Válasz #69 Dátum: 2004.06.07 13:44:20 »
Én is jelentkeztem egy Verso tesztvezetésre, de elég rövidre sikerült.
A lényeget már leírtátok. Ami nekem nem teteszett:
Az essőérzékelős ablaktörlő nekem is bekapcsolt csont száraz időben.
A tempomat csak 90 felett működik. (???)
A leghátsó két ülés csak vicc - de akkor minek foglalja a helyet?
És ami nagyon szubjektív: Én nem tudtam megszeretni az mmt váltót. Autómatához képest rángat, ha meg kézzel kapcsolom, akkor nekem jobban esett a kuplungos változat. Persze lehet, hogy csak meg kéne szokni - elvégre a forma1-ben is bevált.
És én továbbra sem szerettem meg a Verso-kat. Ennyi pénzért már Avensis-t is lehet venni.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Corolla Verso
« Válasz #70 Dátum: 2004.06.07 14:10:49 »
Idézetet írta: "afekete"
A tempomat csak 90 felett működik. (???)

Én próbáltam, 70-nél is működött.

Idézetet írta: "afekete"
A leghátsó két ülés csak vicc - de akkor minek foglalja a helyet?

Felnőttnek vicc, viszont ha négy felnőtt és mondjuk 3 gyerkőc akar beszállni, akkor már nem vicc. 8-) Másrészt manapság egy ilyen autótól elvárják, hogy legyen benne még két pótülés. És van is. Ha nem kell, akkor van 5-személyes Verso is. A sportkocsikban is csak vicc a hátsó üléssor, de mégis ott van  :wink:
Idézetet írta: "afekete"
És ami nagyon szubjektív: Én nem tudtam megszeretni az mmt váltót. Autómatához képest rángat, ha meg kézzel kapcsolom, akkor nekem jobban esett a kuplungos változat. Persze lehet, hogy csak meg kéne szokni - elvégre a forma1-ben is bevált.

Ahogy mondod, meg kell szokni. Én az elmúlt 2,5 napban már majdnem megtanultam, hogyan működik, lásd lentebb. El kell találni a szája ízát és akkor nagyon kellemes útitárs.  8)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Corolla Verso
« Válasz #71 Dátum: 2004.06.07 14:12:25 »
Tempomat: 35 felett lehet használni (próbáltam városban 50-el, ment.)
2 pótülés: lányomnak még tetszett is, hogy ott utazhat.
Ablaktörlő: hahó !!! :) ki is lehet kapcsolni mint általában az ablaktörlőket. (a szakaszos működés helyett van az automata)

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4349
  • Autó: Avensis 1.6 Linea Terra LB '02, Prius 3 '15
Corolla Verso
« Válasz #72 Dátum: 2004.06.07 14:23:53 »
Idézetet írta: "MiCKEY"
Tempomat: 35 felett lehet használni (próbáltam városban 50-el, ment.)

Nekem nem sikerült 70 körül és a kisérőm azt mondta 80 alatt nem megy, ezért nem is erölködtem vele. (Eddig nem használtam ilyet.)
Idézetet írta: "MiCKEY"
2 pótülés: lányomnak még tetszett is, hogy ott utazhat.

Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy valaki 30cm-nél hosszabb alsó lábszárral kényelmesnek találná akár csak egy órára is.
De Whis írta, hogy lehet 5 személyest is kapni - ha már, akkor én inkább azt választanám. De nálunk csak az alapkivitelbe, mert a Sol már csak 7 üléssel jön hozzánk - hála TMH.
Idézetet írta: "MiCKEY"
Ablaktörlő: hahó !!! :) ki is lehet kapcsolni mint általában az ablaktörlőket. (a szakaszos működés helyett van az automata)

De ha én kapcsolom, akkor minek? (Egyébként eszembe se jutott, hogy valaki bekapcsolta, egyszer csak törölt egyet az ablakon.) Szerintem akkor lehet hasznos, ha már esik és nem nekem kell a sebességét kapcsolgatni. De ezért biztos nem fizetnék pluszba.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Corolla Verso
« Válasz #73 Dátum: 2004.06.07 14:25:34 »
Ablaktörlő: Ez igaz, de az ember nem nézegeti állandóan, hogy holl áll a kapcsoló, pláne hogy ebben a változatban 6 állása van (egyet töröl, Off, Auto, Int, Low, Hi). És mennyire király dolog, amikor mész kifelé az esőből, és egyre ritkábban kell törölni az ablakot, akkor nem kell állítgatni az intervalum-kapcsolót, mert automatán megy, majd egyszercsak megszűnik törölni.  :wink:

Kimaradt a leírásból a duda: mivel a kormányra kerültek a rádió és a fedcomp gombjai, így ezek teljesen elfoglalják a két felső küllőt. Emiatt a duda billenőrésze sokkal bentebb került a kormányra. Hüvelykujjal (mint a sajátomban) már nem érem el, kell hozzá a másik kéz, hogy működtesse az ember. A teszt alatt kétszer kellett volna hirtelen megnyomni, egyik esetben sem sikerült, mert megszokásból csak a hüvelykujjammal próbáltam, de így csak a rádiót állítottam el. :roll:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

kapesz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Corolla Verso
« Válasz #74 Dátum: 2004.06.07 14:26:08 »
Idézetet írta: "hillar"
Idézetet írta: "DATMAN"
Kedves hillar!

Azt szeretném megkérdezni, hogy D4D tesztautótok lesz valamikor a közeljövőben? Persze az új Versoba szerelve....:)

Dm


DATMAN! Engem is érdekelne ám!!  :D  :D  De a D4-D-s COV még vagy három hónap, mire elérhető darabszámban lesz az országban ... :cry: Már próbáltam (kb. öt km-t vezettem - ahhhhh )[smilie=sm23.gif] , de az a darabocska a TMH-nál maradt, brühühü... :cry: De nyugi, megpróbálom megyszerezni egy hétre és arról Ti is tudni fogtok!!  :D  :D
ÁÁ  :D


Kedves Árpi!
Ha megkapjátok a D4D -t verziót, midenféleképp szólj, én nagyon kiváncsi vagyok rá!
Kapesz