Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 1539665 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Verso 1.8 vvti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Corolla Verso
« Válasz #5880 Dátum: 2018.03.04 20:14:19 »
Sziasztok!
Az normális,ha 2004. 1.8 vvti Verso pillanatnyi fogyasztási mutatója helyben 99.9 L-ert mutat álló helyben.elindulása után normális értéket mutat.alapjárat teljesen jó. Köszi a válaszokat!

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Corolla Verso
« Válasz #5881 Dátum: 2018.03.04 20:24:11 »
Sziasztok!
Az normális,ha 2004. 1.8 vvti Verso pillanatnyi fogyasztási mutatója helyben 99.9 L-ert mutat álló helyben.elindulása után normális értéket mutat.alapjárat teljesen jó. Köszi a válaszokat!
Nem, mert -- kellene, de azért megbocsájtható ;)
Mert gondolkodjunk egy kicsit, mint is jelent a "fogyasztás". Mértékegysége liter/megtett 100 km. Ha áll a kocsi, akkor a  megtett km ilyenkor mennyi is? NULLA  :otlet:
Most már OK?   ;)

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Corolla Verso
« Válasz #5882 Dátum: 2018.03.05 10:03:18 »
Nem, mert -- kellene, de azért megbocsájtható ;)
Mert gondolkodjunk egy kicsit, mint is jelent a "fogyasztás". Mértékegysége liter/megtett 100 km. Ha áll a kocsi, akkor a  megtett km ilyenkor mennyi is? NULLA  :otlet:
Most már OK?   ;)
Pozitív szám osztva nullával egyelő végtelen. Úgyhogy hibásan mér.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Corolla Verso
« Válasz #5883 Dátum: 2018.03.05 10:19:27 »
Pozitív szám osztva nullával egyelő végtelen. Úgyhogy hibásan mér.
DE MÉÉÉÉR???  :D   
Egyébként nem helyes, amit írtál. A nullával való osztás definíció szerinte nem értelmezhető. Legalábbis qva régen, amikor én még kissrác voltam, ezt tanították az oskolában  :tt2:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Corolla Verso
« Válasz #5884 Dátum: 2018.03.05 10:32:09 »
DE MÉÉÉÉR???  :D   
Egyébként nem helyes, amit írtál. A nullával való osztás definíció szerinte nem értelmezhető. Legalábbis qva régen, amikor én még kissrác voltam, ezt tanították az oskolában  :tt2:
OFF
Én sem voltam fősulin nagy matekos, de most belefutottam egy bug javításba és ProgMat-os kolléga elmagyarázta:
Fogjunk egy számot, legyen az 1, ha elosztod 1-el, akkor 1-et kapsz.
Kezdjük el az osztót közelíteni nullához ...
1 osztva féllel: 2
1 osztva harmaddal: 3
1 osztva negyeddel: 4
...
tehát mire 0-hoz érsz, az eredmény végtelen lesz. Ez hasonlóan absztrakt, mint ahogy a párhuzamos egyenesek a végtelenben metszik egymást.
Amúgy Java nyelv Double (lebegőpontos szám) osztály definiciója szerint:
public static final double POSITIVE_INFINITY = 1.0 / 0.0;
public static final double NEGATIVE_INFINITY = -1.0 / 0.0;
public static final double NaN = 0.0d / 0.0;
Egyedül a 0/0 nem értelmezhető.
(Most rohadt okosnak érzem magam. Szólok is főnöknek hogy jövő hónaptól csak a fizetésem nulladát kérem)
ON
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Corolla Verso
« Válasz #5885 Dátum: 2018.03.05 10:33:50 »
Ma reggel valami elég hangos morgó-vibráló mély hang jött a motortér felől. Kuplungot kinyomva megszűnt, úh. nem futómű. Namondom, lerakom a gyerekeket az oviban aztán irány a szerviz. Gyerekek lerak, visszaül, elindul - hang megszűnt.
Ezek szerint a gyerekek okozzák...  :whistling:

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5886 Dátum: 2018.03.05 16:45:40 »
Sziasztok!
Az normális,ha 2004. 1.8 vvti Verso pillanatnyi fogyasztási mutatója helyben 99.9 L-ert mutat álló helyben.elindulása után normális értéket mutat.alapjárat teljesen jó. Köszi a válaszokat!
Tökéletes. Nincs adat. Ezért beáll nullára, de nem pont oda áll. Nincs jelentősége.
Nekem is ilyen. 99,9. Mikor aztán elindulok kb. 400 m után mutat valamit. Egészen vad értékek adódnak, visszaváltáskor, meg padlózáskor stb. Hidegen, melegen, hegyre és motorfékkor.
A legfőbb kérdésem az lenne, nem rohadtul mindegy mit mutat álló helyzetben? És! ha mondjuk mész, gyorsítassz (16,1 pl!), elveszed a gázt (0,0), mert ugye akkor nem kap üzemanyagot, kivéve, ha üresben van, mert akkor az alapjárati fogyit mutatja.
Ez egy játék. Az átlagot megnézni egy-egy út végén, tájékoztató jelleggel -érdemes csak.
Tudjuk, minél többet mész, minden helyzetben, ami csak lehet, ő átlagol, akkor van egy infód. Minél több a km, annál pontosabb lehet.
Ha jobb fogyasztás értéket akarsz látni, akkor tankolj sk. és nézd mennyi km-t mentél a köv. csutkáig tankolásig. Ami akkor belemegy, annyit fogyasztott azon a futott km-en. Kb. fél liternyi eltérés van az autó kompjter és a számolt között. Többnyire alatta méri az autó.
De minden csak játék, mert a tankoláskor se tuti, hogy vizszintesen állsz, még ha azt is hiszed és van egy adott tévedése a töltöpisztolynak, a levegő és az üa. hőmérséklete se mindegy. Szóval ez egy tájékoztató adat.
Aki pedig 7,23 század pontossággal akarja tudni és vakon hisz benne, annak csókoltatom az anyósát.   :wub:

Qpack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 45
Re:Corolla Verso
« Válasz #5887 Dátum: 2018.03.07 12:41:51 »
Sziasztok!

Engem is utolért a féltengely törés.... :helpsmilie: vasárnap egy nyomvályús főútvonalon mentem keresztül…épp ráléptem a gázra amikor a nyomvályúba „bele esett” a kerék, majd felkapás a magasabb részre…egy csapódó hang és felbőg a motor…váltottam egyet és megpróbáltam…hát ez bizony ennyi, nincs hajtás a keréken… :eek: kigurultam félre álltam…alá néztem. A féltengely középen a rátétnél elcsavarodott és elszakadt/eltört :cry:…óvatosan haza vontatva (kb 600m volt). Hétfőn felhívtam pár toyota szakszervizt (vezetett szervizkönyves a gép). Hát elhűltem….balos komplett féltengely 220eFt + szerelési díj, szóval 250-300eFt egy féltengely csere. Felhívtam egy maszekot, mert azért ez már nekem is sok volt…anyagár 55eFt+15eFt a szerelés.(tudom ez inkább 35+35 arányú az alkatrész kedvezmények miatt, amit minden szerelő kap...de nekem nincs ilyen) Tegnap délután elvontattam hozzá…két óra múlva kész is volt….Nem mintha a szakértelem/eszköz nem lett volna meg a cseréhez házilag nekem is, de nincs fűtött garázsom, ráadásul meló van ezerrel, a  kocsi meg kellett a héten…Szóval újra rendben, de egy ilyent nem szerettem volna átélni mondjuk Olaszországban….a slussz poén még, hogy 2 hónapja okítottam az asszonyt, hogy vigyázzon a kigyorsításokkal, mert tudtam, hogy "típus hibája"..erre nekem sikerül  :innocent:
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.07 12:43:58 írta Qpack »

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5888 Dátum: 2018.03.08 08:54:07 »
Tiszteletem a márkaszervizeké, de tudnunk kell, hogy ez a nyugat-európai ár. Az ottani bérek mellett. Elhiszem, hogy tuti jól megcsinálják, gyári technológia és társai, gyári alkatrész árak (bár ők is beszállítóktól veszik a többségét. És sose fényeztess itt, mert aki tud jól dolgozni, az már maszek. Bocs a kivételnek).
Nem tudom mennyire igaz-e ma is, hogy az új autón kevés, a szervizelésen és a javításokon pedig megvan a haszon ezekben a szervizekben.
Valamiből fenn kell tartani a látványt és a személyzetet is. Az egyikben nemrég (de lehet írtam is) elnéztem várakozás közben, hogy 2 ember hihetetlen komótosan törölgeti rengeteg időn át a kiállított autókat, egy harmadik pedig u.a. tempóban felmosni méltóztatik. Két magassarkon billegő billeg át időnként az eladótéren, némi papírral a kezében és néha kabátban, máskor nem. A pénztárban megy a trécselés. Dolgoznak.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Corolla Verso
« Válasz #5889 Dátum: 2018.03.08 09:34:29 »
Tiszteletem a márkaszervizeké, de tudnunk kell, hogy ez a nyugat-európai ár. Az ottani bérek mellett. Elhiszem, hogy tuti jól megcsinálják, gyári technológia és társai, gyári alkatrész árak (bár ők is beszállítóktól veszik a többségét. És sose fényeztess itt, mert aki tud jól dolgozni, az már maszek. Bocs a kivételnek).
Nem tudom mennyire igaz-e ma is, hogy az új autón kevés, a szervizelésen és a javításokon pedig megvan a haszon ezekben a szervizekben.
Valamiből fenn kell tartani a látványt és a személyzetet is. Az egyikben nemrég (de lehet írtam is) elnéztem várakozás közben, hogy 2 ember hihetetlen komótosan törölgeti rengeteg időn át a kiállított autókat, egy harmadik pedig u.a. tempóban felmosni méltóztatik. Két magassarkon billegő billeg át időnként az eladótéren, némi papírral a kezében és néha kabátban, máskor nem. A pénztárban megy a trécselés. Dolgoznak.
Ugyanez a tapasztalat. Szerintem ez bele van kalkulálva mint marketing költség az autó árába. A leírás alapján rögtön az a hely ugrott be ahova járok a kocsival. :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Corolla Verso
« Válasz #5890 Dátum: 2018.03.08 10:37:04 »
A marketing költség egy új autó listaárának kb. a fele...
music     

barizo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 77
Re:Corolla Verso
« Válasz #5891 Dátum: 2018.03.08 22:58:48 »
Sziasztok
Utóbbi időben ( ahogy második autót keresek) egyre többször futok bele a Toyota D-Cat motorjának rettenetes konstrukciós hibáinak taglalásába különböző cikkekben. Erre szeretnek itt a fórumon pró és Kontrát.
Lévén nekem is ez a motorizaltsagu COV-om van, ami most jár ~150 000 km magasságában.
Jelzem, ha tényleg ez a legpocsekabb motorja a Toyonak, akkor melyik/milyen lehet a legjobb?
Nekem a nálam levő 4 éve  és ca 50.000 km alatt csak kötelező szerviz és kopó alkatrészek jöttek.
Szóval szívesen olvasnék érveket ellenérveket és tapasztalatokat. Utóbbi időben a dízeleket így is nagyon kezdik ‘kiutálni’.
Vajon agyaljak inkább a Verso lecserélésén, a másik kocsi csere helyett?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5892 Dátum: 2018.03.09 08:25:28 »
Sziasztok
Utóbbi időben ( ahogy második autót keresek) egyre többször futok bele a Toyota D-Cat motorjának rettenetes konstrukciós hibáinak taglalásába különböző cikkekben. Erre szeretnek itt a fórumon pró és Kontrát.
Lévén nekem is ez a motorizaltsagu COV-om van, ami most jár ~150 000 km magasságában.
Jelzem, ha tényleg ez a legpocsekabb motorja a Toyonak, akkor melyik/milyen lehet a legjobb?
Nekem a nálam levő 4 éve  és ca 50.000 km alatt csak kötelező szerviz és kopó alkatrészek jöttek.
Szóval szívesen olvasnék érveket ellenérveket és tapasztalatokat. Utóbbi időben a dízeleket így is nagyon kezdik ‘kiutálni’.
Vajon agyaljak inkább a Verso lecserélésén, a másik kocsi csere helyett?
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Amit tudni lehet a D-Cat motorról, az le vagyon írva, nem elmélet, hanem tapasztalat. Ezeket én is olvastam végig, sőt anno a 136 Le-s Verso vársárlásánál a kereskedő a gyári szalonban dirrekt elmondta, hogy NE a nagyot vegyem, mert problémás. Újkorában is az lehet nagyon...és később tuti belefutok, hengerfejes lesz és drága lesz a javítás. De a legnagyobb baj, hogy újra az lesz, és hogy a blokk és a hengerfej nem hozható síkba.
Namost ennek ellenére rengeteg jól fut. De a csapda benne van.
Nem kímélték manapság a kisebb 2.2-es motorokat sem (136 és 150 Le-s változatok). De sokkal kevésbé kitettek ezek a verziók.
Nekem 136-os van, semmi bajom eddig vele. Most zuhantam az injektor problémába, ami félmilliós kiadásnak néz ki. A motor rendben van, és a common rail rendszer is, viszont a bemért injektorok közül 1 tuti, másik 2 kétséges, hogy cserélni kell. Ez eddig 300e+mdíj.
Az első amit kérdeznek, hogy mit tankolok? Mert hogy kizárólag prémiumot szabadna ezekbe tankolni, a D-cat-ba pedig kizárólag minden esetben! Jómagam 120 e km alatt csak fél éve tankolok prémiumot és mégis (v ettől?) bejött a befecsk. hiba.
A másik tényező, hogy olajcsere max 15e km-nél, az előírt 60 e-s üzemanyagszűrő cserét felejtsd el, max. 30 e-nél kötelező! Ugyanis a rendszert a pocsék gázolaj teszi tönkre, amit drága hazánk kútjainál sikerül belenyomni.
Kiváló autó! Remekül mennek, jól vezethetők és tágasak. Kiváló utazó autók. Ezzel együtt 150e km környékétől számítani kell nagyobb és költségesebb javításokra. 10 évig nem költöttem semmit rá, mert nem kellett -fékbetét stb. kívül. Most muszáj.
Ezzel számolj. Nagynyomású rendszer, injectorok, kettős tömegű, DPF szűró, EGR szelep előbb-utóbb.
Gondolj arra, pl. egy 3-as BMW-vel sem jártál volna jobban, ha sok a km. benne.  :clap:

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:Corolla Verso
« Válasz #5893 Dátum: 2018.03.09 09:25:19 »
Van azért ellenpélda is. Mi már 250e fölött járunk Ave D-CAT-al és nincs vele különösebb gond(sok hosszú út/autópálya).
Én még az EGR rendszeres(olajcserével) tisztítását ajánlanám, szerencsére nem bonyolult. Nekem Pécsett javasolták a T-nél, hogy cseréljem ki, mert már nem zár rendesen, pedig csak ki kellett tisztítani (gondolom nekik abból nincs bevételük 120e Ft).
'08 RX400h
'09 Prius 3

barizo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 77
Re:Corolla Verso
« Válasz #5894 Dátum: 2018.03.09 09:43:20 »
Szia

Á, azt nem állítottam, hogy pl BMW-t vennék.
Sztem én már maradok "japános".
Ezért is mondtam, hogy ha ezt a motort tartják rossznak, akkor milyen lehet a jó?
A második autó is leghetőség szerint Toyo vagy Honda lesz (Jazz tetszik páromnak is).



Amit tudni lehet a D-Cat motorról, az le vagyon írva, nem elmélet, hanem tapasztalat. Ezeket én is olvastam végig, sőt anno a 136 Le-s Verso vársárlásánál a kereskedő a gyári szalonban dirrekt elmondta, hogy NE a nagyot vegyem, mert problémás. Újkorában is az lehet nagyon...és később tuti belefutok, hengerfejes lesz és drága lesz a javítás. De a legnagyobb baj, hogy újra az lesz, és hogy a blokk és a hengerfej nem hozható síkba.
Namost ennek ellenére rengeteg jól fut. De a csapda benne van.
Nem kímélték manapság a kisebb 2.2-es motorokat sem (136 és 150 Le-s változatok). De sokkal kevésbé kitettek ezek a verziók.
Nekem 136-os van, semmi bajom eddig vele. Most zuhantam az injektor problémába, ami félmilliós kiadásnak néz ki. A motor rendben van, és a common rail rendszer is, viszont a bemért injektorok közül 1 tuti, másik 2 kétséges, hogy cserélni kell. Ez eddig 300e+mdíj.
Az első amit kérdeznek, hogy mit tankolok? Mert hogy kizárólag prémiumot szabadna ezekbe tankolni, a D-cat-ba pedig kizárólag minden esetben! Jómagam 120 e km alatt csak fél éve tankolok prémiumot és mégis (v ettől?) bejött a befecsk. hiba.
A másik tényező, hogy olajcsere max 15e km-nél, az előírt 60 e-s üzemanyagszűrő cserét felejtsd el, max. 30 e-nél kötelező! Ugyanis a rendszert a pocsék gázolaj teszi tönkre, amit drága hazánk kútjainál sikerül belenyomni.
Kiváló autó! Remekül mennek, jól vezethetők és tágasak. Kiváló utazó autók. Ezzel együtt 150e km környékétől számítani kell nagyobb és költségesebb javításokra. 10 évig nem költöttem semmit rá, mert nem kellett -fékbetét stb. kívül. Most muszáj.
Ezzel számolj. Nagynyomású rendszer, injectorok, kettős tömegű, DPF szűró, EGR szelep előbb-utóbb.
Gondolj arra, pl. egy 3-as BMW-vel sem jártál volna jobban, ha sok a km. benne.  :clap: