Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 1539218 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5865 Dátum: 2018.02.17 10:55:36 »
Kõszi szépen, első tulajtól van 160 ezer km előfordul hogy hengerfejes lenne már? Vezetett szervizkönyv mindenről számla csak ez a pár dolog idegesítő nehezen indul hidegben és a hideg motornál az 1100 fordulat, rengeteget olvastam róla, az biztos hogy nagyon megy fogyasztás 10l még nem mentem alá (német autópálya 150 tempó) i
A d-cat hengerfejessége nem a futott km-től függ, hanem a hőterheléstől és a hengerfejtömítés problémától, ami előbb utóbb kijöhet.
Az 1100-as hideg fordulat nem érdekes, ha melegedéssel lemegy, annyi mindent kell életben tartson, nyilván forognia kell. Más autóknál is hasonló.
A 10 l/100 km nem túlzás, a 150 km/h nem kicsike és persze hogy megeszi. A vegyest kéne pár ezer km után megnézni, de nyilván nem fog 6 literes átlagot mutatni.
A nehéz indulás sokféle okból lehet, a leggázosabb az injektor, ha az problémás. Hibajelzés?
Mindeképpen elvinném egy hibakód olvasásra, mert mindent vissza tudnak nézni, elképesztően fejlett a rendszer. Még egy bikázást is megmondanak.

Lacy89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Corolla Verso
« Válasz #5866 Dátum: 2018.02.20 17:53:36 »
A d-cat hengerfejessége nem a futott km-től függ, hanem a hőterheléstől és a hengerfejtömítés problémától, ami előbb utóbb kijöhet.
Az 1100-as hideg fordulat nem érdekes, ha melegedéssel lemegy, annyi mindent kell életben tartson, nyilván forognia kell. Más autóknál is hasonló.
A 10 l/100 km nem túlzás, a 150 km/h nem kicsike és persze hogy megeszi. A vegyest kéne pár ezer km után megnézni, de nyilván nem fog 6 literes átlagot mutatni.
A nehéz indulás sokféle okból lehet, a leggázosabb az injektor, ha az problémás. Hibajelzés?
Mindeképpen elvinném egy hibakód olvasásra, mert mindent vissza tudnak nézni, elképesztően fejlett a rendszer. Még egy bikázást is megmondanak.



Mikor meleg a motor akkor normális a fordulat 900, én izzó gyertyára gyanakszom, ma - 7c 3x adtam neki izzitást és egyből begyulladt, hibajelzés semmi, hibakod olvasás remélem jövő héten meglesz,  köszi a válaszod

Lacy89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Corolla Verso
« Válasz #5867 Dátum: 2018.02.27 00:14:58 »
Úgy látszik eddig tartott a D - cat versom  :cry: kigyuladt a motor lámpa a "vsc"  lámpa és a "trc off " nagyon hálás lennék ha kis segítséget nyujtanátok hogy hogy kezdjek neki a diagnosztikának, első sorban merjek elindulni a kocsival szerelőhőz talpon, másodsorban mi lehet a probléma, elindultam kb 1km után elvesztette erejét és a felsorolt hibák jelentek meg segítségeteket előre köszönöm

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Corolla Verso
« Válasz #5868 Dátum: 2018.02.27 06:37:15 »
Töltés van? Mérj rá az akkura.

Lacy89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Corolla Verso
« Válasz #5869 Dátum: 2018.02.27 12:04:10 »
Sajnos nem tudom még megmondani hogy van e töltés

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5870 Dátum: 2018.02.27 19:58:02 »
Úgy látszik eddig tartott a D - cat versom  :cry: kigyuladt a motor lámpa a "vsc"  lámpa és a "trc off " nagyon hálás lennék ha kis segítséget nyujtanátok hogy hogy kezdjek neki a diagnosztikának, első sorban merjek elindulni a kocsival szerelőhőz talpon, másodsorban mi lehet a probléma, elindultam kb 1km után elvesztette erejét és a felsorolt hibák jelentek meg segítségeteket előre köszönöm
Ezekkel a hibajelzésekkel mentem én is megnézetni. Toyota márkaszervíz. Injektor problémát mondtak, beszerelt állapotban mérték és az eredmény: egy kuka, két nem tökéletes és egy rendben volt. A lámpajelésre azt mondták, hogy elsőre a kényelmi (kipörgésgátló stb.) jelzések jönnek és le is tiltja a rendszer. A motor sárga sziluett is világít.
Viszont sem erővesztés, sem indítási nehézségek, sem hidegen, sem melegen nincsenek, füst semmi, a saját fogyimérésben normál megszokott értékek vannak. A hang a megszokott, de erre nincs fülem.
Volt egy második mérés is, hasonló eredményekkel. Két szakértő műhely eltérő tanácsa:1. NE használjam így és 2. MENJEK, amíg hibajelzés újra nem lesz. A 3 ciklus, ami elvileg a próbája a hibának, megvolt (teljes bemelegedés, üzemmeleg állapot és teljes lehülés) a hiba nem jelzett. A hiba megvan, hiszen megmérték, de a tutit az injektoros dízeles szervíz mondta: beszerelt állapotban nem lehet megmondani pontosan. Csak az injektort kiszerelve, a  próbapados vizsgálata után.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Corolla Verso
« Válasz #5871 Dátum: 2018.02.27 20:35:25 »
. NE használjam így és 2. MENJEK, amíg hibajelzés újra nem lesz.
Az elvesző erő az lehet vészüzemmód, összeomlott katalizátor is szerintem. Részecskeszűrő talán nem, mert ezekben mintha még nem lenne.  Jó lenne egy hibakód, hogy lehessen tudni, hogy szabad-e vele menni.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.27 20:42:59 írta Silent »

Lacy89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Corolla Verso
« Válasz #5872 Dátum: 2018.02.27 23:37:02 »
Az elvesző erő az lehet vészüzemmód, összeomlott katalizátor is szerintem. Részecskeszűrő talán nem, mert ezekben mintha még nem lenne.  Jó lenne egy hibakód, hogy lehessen tudni, hogy szabad-e vele menni.
Ezekkel a hibajelzésekkel mentem én is megnézetni. Toyota márkaszervíz. Injektor problémát mondtak, beszerelt állapotban mérték és az eredmény: egy kuka, két nem tökéletes és egy rendben volt. A lámpajelésre azt mondták, hogy elsőre a kényelmi (kipörgésgátló stb.) jelzések jönnek és le is tiltja a rendszer. A motor sárga sziluett is világít.
Viszont sem erővesztés, sem indítási nehézségek, sem hidegen, sem melegen nincsenek, füst semmi, a saját fogyimérésben normál megszokott értékek vannak. A hang a megszokott, de erre nincs fülem.
Volt egy második mérés is, hasonló eredményekkel. Két szakértő műhely eltérő tanácsa:1. NE használjam így és 2. MENJEK, amíg hibajelzés újra nem lesz. A 3 ciklus, ami elvileg a próbája a hibának, megvolt (teljes bemelegedés, üzemmeleg állapot és teljes lehülés) a hiba nem jelzett. A hiba megvan, hiszen megmérték, de a tutit az injektoros dízeles szervíz mondta: beszerelt állapotban nem lehet megmondani pontosan. Csak az injektort kiszerelve, a  próbapados vizsgálata után.


Van benne részecske szűrő, persze cserélve van ugyanúgy katalizátor is, füst nálam sincs, ezek a hibajelzések kijönnek ha az önindító hibás,? Mintha kicsit csuszot volna mielőtt elöjött a hibajelzések, lerendeltem most egy tesztert "Icarsoft tyt ii" nem tudom mennyire jó a müszer remélem segít

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5873 Dátum: 2018.02.28 08:36:10 »
Van benne részecske szűrő, persze cserélve van ugyanúgy katalizátor is, füst nálam sincs, ezek a hibajelzések kijönnek ha az önindító hibás,? Mintha kicsit csuszot volna mielőtt elöjött a hibajelzések, lerendeltem most egy tesztert "Icarsoft tyt ii" nem tudom mennyire jó a müszer remélem segít
Az önindító hibája miatt nincs teljesítmény korlátozás... A motor sárga sziluett? Világít?
A tesztert nem ismerem, de nagyszerű rendszerek vannak. Aki vizsgálta az enyémet még a két évvel ezelőtti bikázást is meg tudta mondani. Két szöveget olvastam, az egyikben 40, a másik szerint 80 teljes ciklus után törlődik a betárolt hiba.
(használtautó vételénél ezért is kellene mindig elvinni tesztre...)
A Toyodiy.com-on pedig minden megtudható az autó adatai alapján, ami kérdés lenne.

Lacy89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Corolla Verso
« Válasz #5874 Dátum: 2018.02.28 12:45:50 »
Az önindító hibája miatt nincs teljesítmény korlátozás... A motor sárga sziluett? Világít?
A tesztert nem ismerem, de nagyszerű rendszerek vannak. Aki vizsgálta az enyémet még a két évvel ezelőtti bikázást is meg tudta mondani. Két szöveget olvastam, az egyikben 40, a másik szerint 80 teljes ciklus után törlődik a betárolt hiba.
(használtautó vételénél ezért is kellene mindig elvinni tesztre...)
A Toyodiy.com-on pedig minden megtudható az autó adatai alapján, ami kérdés lenne.

Hétfő este mikor elindultam megjelent a motor lámpa trc off és vsc, akkor szerintem bekapcsolt a vész üzem mód, leálitottam haza jöttem vele, még utánna begyujtottam csak a motor lámpa éget de viszont teljesítménye normális volt  majd 2 perc múlva vsc es trc off is megjelent  teljesítménye jó, tegnap este munka után levettem az aksit behoztam töltöttem 1 órát ma reggel aksi be, izzitás és egyből begyulladt pff pedig nekem - 10fok 4 5x kellet tekernem hogy életre keljen, és a legjobb semmi hibát nem mutat megy mint a süket, kíváncsi leszek holnap reggel hogyan fog viselkedni. Én nagyon gyanakszom valami elektromos hibára,  nem tudom hogy ha valaki ismeri e a nitro obd2 csippet elvileg növeli a teljesítményt és optimalizálja a motort eddig ezt a kis csippet teszteltem vw polo 1.4tdi hunday terracan 2.9crdi és hihetetlen hogy mennyire megvaltoztatta a motor hangját, és pár hibát hejre is állított pld centrál zár hejre jött, na most mivel a d cat motor egyébként is húzott motor nem merem bele rakni nehogy kárt csináljak, nem is ajánlják h csippeljem a motort.

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5875 Dátum: 2018.02.28 14:20:47 »
Ha vész üzemmód, motor/sárga sziluett lámpa és fuldoklik, meg nem megy és nem is indul jól, akkor az nem csippcsipp, meg nem aprócska elektromos hiba.
Ki kéne olvastatni szakival, 7000-10000 körül mindent kiolvasnak neked, amit tárol a rendszer. Ezt kéne elsőre megcsináltatnod.
A d-cat nem egy piskóta motor, ne nyúljkálj bele, szerintem, semmibe. Ha kiolvastatos -mint írtam is! több mindent megtudhatsz.

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5876 Dátum: 2018.02.28 14:25:26 »
" tegnap este munka után levettem az aksit behoztam töltöttem 1 órát ma reggel aksi be, izzitás és egyből begyulladt pff pedig nekem - 10fok 4 5x kellet tekernem hogy életre keljen, és a legjobb semmi hibát nem mutat"
Persze nullázod a hibát, ha leveszed az akkusarut, de max.  ciklus után ismét jelentkezik, ha fennáll a bibi.
A te lámpáid világítottak nekem is, azt mondták a szervizben, hogy katalizátor vagy injektor ill nagynyomású rendszer hiba.
Megmérték. Injektor hiba van nekem. 
Nem tudom érthető-e.

Lacy89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Corolla Verso
« Válasz #5877 Dátum: 2018.03.03 16:01:29 »
Sziasztok ma lejött a teszterem c1201hibakód jött ki egy kis segítség kellene hogy mit vizsgáljak, injektor - 0.47mm3/st
0.31mm3/st      0.16mm3/st   - 0.63mm3/st

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5878 Dátum: 2018.03.03 17:26:39 »
Sziasztok ma lejött a teszterem c1201hibakód jött ki egy kis segítség kellene hogy mit vizsgáljak, injektor - 0.47mm3/st
0.31mm3/st      0.16mm3/st   - 0.63mm3/st
Hibakód: C1201
C1201 ABS bevezető szelep tekercs LF áramkör testzárlat
C1201 Fékvezérlés
C1201 fékerő-érzékelő áramkör / teljesítmény
C1201 motorvezérlő rendszer hibás működése (VCS lámpa ON-RX3) vagy ECM / TCM hiba
- kábelkötegelés.
- ECM (motorvezérlő modul)
-TCM (sebességváltó -vezérlő modul)

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5879 Dátum: 2018.03.03 17:29:30 »
..csak azt nem tudni, ok v következmény.
Tuti szakember kell, aki már látott ilyet.. és rutinos a tesztekben.
 :helpsmilie: