Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 1540509 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Corolla Verso
« Válasz #5850 Dátum: 2018.02.09 21:43:18 »
Oké, de ez kivételes. ;)
De mennyire jó! [emoji106]

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről


Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Corolla Verso
« Válasz #5851 Dátum: 2018.02.10 21:43:17 »
Teljesen megértlek. A VW szerelőimhez ugyanígy járok vissza Pestre. :D
Bár újabban az ügyfelek könyörgésére elkezdtek Mazdát és Toyotát is szerelni. VW utóbbi 12 éves teljesítménye botrány, úgyhogy az ügyfeleik elkezdték lecserélni a VW-ket japán kocsikra. A jó szerelőket viszont nem akarják kiengedni a markukból. :D

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Corolla Verso
« Válasz #5852 Dátum: 2018.02.12 12:00:17 »
Oké, de mi alapján tudja az ember, hogy bízhat a szakiban? Én a kulcskérdés miatt nem parázom, de ennek a fő oka az, hogy a kocsik bejelentett címe és a tartás helye nem egyezik.
Erre szoktam mondani hogy előbb legyen szakid, aztán kocsid. Vagy bevállalod a tanulópénzt :-)

Tapatalkkal küldve az én ONEPLUS A3003 eszközömről

Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Győző

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 94
Re:Corolla Verso
« Válasz #5853 Dátum: 2018.02.15 11:48:30 »
Gyakorlati kérdés:
A Használati útmutatóban le vagyon írva, hogy működik az első ablaktörlő érzékelős-automata módban és
normál szakaszos működésben a kar lefele első állásában.
Rémlik, hogy valahol olvastam, hogy váltható a 2 mód, de most sehol sem találom. Havazásban, este, városban az automata
nem töröl elég gyakran. Hogy lehet átváltani szakaszos módra?

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Corolla Verso
« Válasz #5854 Dátum: 2018.02.16 10:25:15 »
Megnéztem mert engem is eléggé idegesít, hogy a 20féle esőfajta közül kb. 3ban működik normálisan.
De sajna ha automata esőérzékelő van, akkor nem lehet manuálisan állítani az időintervallumot, csak az automata érzékenységét. (más kérdés hogy sok különbséget akkor sem érzékelek...)

Győző

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 94
Re:Corolla Verso
« Válasz #5855 Dátum: 2018.02.16 10:43:03 »
Ez a bajom nekem is, hogy az érzékenység se nagyon változik, bár folyamatos haladásnál lehet, hogy érzékelhető
a különbség. Viszont városban, ha megállok egy lámpánál, abbahagyja a gyorsabb törlést, s ha elindulok, akár
100m-t is megteszek,mire töröl, s nem látok semmit. Ilyenkor egy mosófröccs elég, de egy lassú szakaszossal
lenne az ideális..
/ Tuti olvastam valamit erről, hogy gyújtás le, teker vmit, gyujtás vissza, v ilyesmi. De nem tudom, hol...
Neten túrtam, volvohoz olyat találtam, h gombbal kapcsolható az érzékelő funkció/



Megnéztem mert engem is eléggé idegesít, hogy a 20féle esőfajta közül kb. 3ban működik normálisan.
De sajna ha automata esőérzékelő van, akkor nem lehet manuálisan állítani az időintervallumot, csak az automata érzékenységét. (más kérdés hogy sok különbséget akkor sem érzékelek...)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Corolla Verso
« Válasz #5856 Dátum: 2018.02.16 10:43:30 »
T27-ben nekem 95%-ban normálisan tudja végezni a dolgát (aut.ablaktörlő).

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Corolla Verso
« Válasz #5857 Dátum: 2018.02.16 11:22:03 »
T27-ben nekem 95%-ban normálisan tudja végezni a dolgát (aut.ablaktörlő).
...hát lehet hogy 4 év alatt fejlesztettek rajta.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Corolla Verso
« Válasz #5858 Dátum: 2018.02.16 15:17:05 »
Gyakorlati kérdés:
A Használati útmutatóban le vagyon írva, hogy működik az első ablaktörlő érzékelős-automata módban és
normál szakaszos működésben a kar lefele első állásában.
Rémlik, hogy valahol olvastam, hogy váltható a 2 mód, de most sehol sem találom. Havazásban, este, városban az automata
nem töröl elég gyakran. Hogy lehet átváltani szakaszos módra?
CoV esetében nem tudom hogy van, de a hasonló korú T25 Ave esetében a jobb oldali bajuszkapcsolón, amelyik az ablaktörlőt kapcsolja, van egy gyűrű kapcsoló ami az automata érzékenységét szabályozza.

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Corolla Verso
« Válasz #5859 Dátum: 2018.02.16 15:56:38 »
CoV esetében nem tudom hogy van, de a hasonló korú T25 Ave esetében a jobb oldali bajuszkapcsolón, amelyik az ablaktörlőt kapcsolja, van egy gyűrű kapcsoló ami az automata érzékenységét szabályozza.
igen, ezen is van, de én semmi különbséget nem tapasztalok akármelyiket választom.
a cartárs kérdése az, hogy az automata "kiiktatható"-e , és helyette manuálisan szabályozni az intervallumot. Szerintem (sajnos) nem lehet.

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5860 Dátum: 2018.02.16 17:58:03 »
Ez a bajom nekem is, hogy az érzékenység se nagyon változik, bár folyamatos haladásnál lehet, hogy érzékelhető
a különbség. Viszont városban, ha megállok egy lámpánál, abbahagyja a gyorsabb törlést, s ha elindulok, akár
100m-t is megteszek,mire töröl, s nem látok semmit. Ilyenkor egy mosófröccs elég, de egy lassú szakaszossal
lenne az ideális..

Győzőnek már mondtam, de beírom ide is, hogy tapasztalatom szerint hiába a finomhangoló gyűrű, lassu haladáskor túl keveset töröl. Intervallumban nem elég sűrű. Akkor jobb a folyamatos törlés v a kézi.
Ha van egy ritmusos haladás, pl. folyamatos 60, akkor meg tök jó...
Hát ez ilyen.
Minta a műszerfal világítás. Ha ég a tompított, akkor max.on éjjel (lakott területen kívül) vakít, nappal meg nem elég a fénye. Jobb lenne egy pótméter és kész:-)

Lacy89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Corolla Verso
« Válasz #5861 Dátum: 2018.02.16 19:13:14 »
Sziasztok boldog tulajdonosa lettem egy toyota corolla verso nak 2.2 d cat, következő problémával találkoztam:
-5c nehezen indul,  utánna semmi gond,
-hideg motornál az alapjárat 1100, ez nagy gond? Miután bemelegszik a motor semmi gond nincs
Előre köszönöm a válaszokat

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Corolla Verso
« Válasz #5862 Dátum: 2018.02.16 19:47:35 »
igen, ezen is van, de én semmi különbséget nem tapasztalok akármelyiket választom.
a cartárs kérdése az, hogy az automata "kiiktatható"-e , és helyette manuálisan szabályozni az intervallumot. Szerintem (sajnos) nem lehet.
Próbálgatva nekem sincs különbség, de ha lekapcsolom, áttekerem és visszakapcsolom, akkor igen. Egy beállítás van amin jó. Épp eltekertem és nem találom min volt, úgyhogy most én is szívok vele. :D

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5863 Dátum: 2018.02.16 21:29:58 »
Sziasztok boldog tulajdonosa lettem egy toyota corolla verso nak 2.2 d cat, következő problémával találkoztam:
-5c nehezen indul,  utánna semmi gond,
-hideg motornál az alapjárat 1100, ez nagy gond? Miután bemelegszik a motor semmi gond nincs
Előre köszönöm a válaszokat
A d-cat motor nagy baja a hengerfejes hibára való hajlam. Átég a tömítés. Rosszabb esetben odalehet a blokk, mert nem lehet szintbe hozni a dugattyúk miatt.  De ezeknek nézz utána, teljesen le van írva, a neten megtalálod. A d-cat egy kihegyezett motor, rohadt jól megy, de nagyon érzékeny mindenre: pl. hőre, üzemanyagra. Ami a lényeg, hogy csak prémium dízellel szabad tankolni, nagyon érzékeny a motor a kéntartalomra. Kötelező az üzemanyagszűrő cseréje, és az olajcsere, 10-15 e km között. Az injektorok kb. 100 000/db és 4-et cserélnek, garival -csak! Ha boldog tulaj vagy, figyelmedbe ajánlom, hogy olvastasd ki az előéletét. 5-7-12 e pénzért üzemmeleg állapotban jó szervizes az egész előéletét kiolvassa neked. Még az esetleges bikázását is- mindennek nyoma van. Csoda a rendszer, de lassan tudom meg én is, mit tud. Az autóban minden tárolva van. Pl. x üzemmeleg állapot után törli a hibajelet és másik xx ciklus után a rendszerből is a múltját. Sorban ott a laptopon az egész életrajza. Ez elég, hogy mindent tudj róla.





Lacy89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Corolla Verso
« Válasz #5864 Dátum: 2018.02.17 00:11:19 »
Kõszi szépen, első tulajtól van 160 ezer km előfordul hogy hengerfejes lenne már? Vezetett szervizkönyv mindenről számla csak ez a pár dolog idegesítő nehezen indul hidegben és a hideg motornál az 1100 fordulat, rengeteget olvastam róla, az biztos hogy nagyon megy fogyasztás 10l még nem mentem alá (német autópálya 150 tempó)
A d-cat motor nagy baja a hengerfejes hibára való hajlam. Átég a tömítés. Rosszabb esetben odalehet a blokk, mert nem lehet szintbe hozni a dugattyúk miatt.  De ezeknek nézz utána, teljesen le van írva, a neten megtalálod. A d-cat egy kihegyezett motor, rohadt jól megy, de nagyon érzékeny mindenre: pl. hőre, üzemanyagra. Ami a lényeg, hogy csak prémium dízellel szabad tankolni, nagyon érzékeny a motor a kéntartalomra. Kötelező az üzemanyagszűrő cseréje, és az olajcsere, 10-15 e km között. Az injektorok kb. 100 000/db és 4-et cserélnek, garival -csak! Ha boldog tulaj vagy, figyelmedbe ajánlom, hogy olvastasd ki az előéletét. 5-7-12 e pénzért üzemmeleg állapotban jó szervizes az egész előéletét kiolvassa neked. Még az esetleges bikázását is- mindennek nyoma van. Csoda a rendszer, de lassan tudom meg én is, mit tud. Az autóban minden tárolva van. Pl. x üzemmeleg állapot után törli a hibajelet és másik xx ciklus után a rendszerből is a múltját. Sorban ott a laptopon az egész életrajza. Ez elég, hogy mindent tudj róla.





i