Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 1545917 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5625 Dátum: 2017.11.07 21:29:04 »
Erre válaszolnék, amit írtál: javaslom olvass visszafelé! A 177 LE-s motorokat kerülni kell, mert javíthatatlanul újra és újra hengerfejesek lesznek. Nagyon érzékeny a gázolajra, nem megy jobban, de sokat fogyaszt és a hengerfejtömítés a nagy hőhatás és a nem jól választott gyári anyagok miatt átég. Jelzem anno a márkaszervízben is mondták, NE azt vegyem.
Egyes írások a 136 és az Avensisbe szerelt 150 Le-s motorokat is ide sorolja, tudtommal ez szerencsére ezeknél sokkal kevésbé fordul elő.
(remélem nálam sem fog...) Különben a 136 Le-s nagyon jól megy, bírja a terhelést, jól fogyaszt (nekem százezer km-re 6,6-os átlag jött ki).

Állapotfelmérésre ne sajnáld a pénzt, mert a befecskendező rendszer stb. javítások nagyon drágák. Ez jó tudni és bekalkulálni, ill. erősen befolyásolja a vételárat.

Chapry

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re:Corolla Verso
« Válasz #5626 Dátum: 2017.11.07 22:45:54 »
Erre válaszolnék, amit írtál: javaslom olvass visszafelé! A 177 LE-s motorokat kerülni kell, mert javíthatatlanul újra és újra hengerfejesek lesznek. Nagyon érzékeny a gázolajra, nem megy jobban, de sokat fogyaszt és a hengerfejtömítés a nagy hőhatás és a nem jól választott gyári anyagok miatt átég. Jelzem anno a márkaszervízben is mondták, NE azt vegyem.
Egyes írások a 136 és az Avensisbe szerelt 150 Le-s motorokat is ide sorolja, tudtommal ez szerencsére ezeknél sokkal kevésbé fordul elő.
(remélem nálam sem fog...) Különben a 136 Le-s nagyon jól megy, bírja a terhelést, jól fogyaszt (nekem százezer km-re 6,6-os átlag jött ki).

Állapotfelmérésre ne sajnáld a pénzt, mert a befecskendező rendszer stb. javítások nagyon drágák. Ez jó tudni és bekalkulálni, ill. erősen befolyásolja a vételárat.

Köszönöm a választ, igen mint írtam a 177LE-s motor nem igazán vállalható (főleg használtan) és ebben megerősítettél! Érdekes, hogy még a kereskedésben sem ajánlották. 

2008-tól van részecske szűrő a 2.2-es motorokon?

Állapotfelmérés az rendben van, szerintem nem kérdés egy drágább használt autónál...


Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Corolla Verso
« Válasz #5627 Dátum: 2017.11.08 14:10:02 »
Érdekes, hogy még a kereskedésben sem ajánlották. 
A márkaszerviz szereti hangoztatni, hogy a Toyoták különösen jó kocsik. Ha állatorvosi ló típusról van szó, ezt nehezebb röhögés nélkül mondani. Főleg, ha motorjavításra kér a kuncsaft árajánlatot, aminek a végösszege magasabb lesz mint a kocsi piaci értéke. Neki az elégedett kuncsaft az érdeke, ezért logikusan nem ajánlja.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Corolla Verso
« Válasz #5628 Dátum: 2017.11.08 23:56:00 »
2.0 D4D 116LE vagy 2.2 D4D 136LE? A 177 lovas
Így, ebben a sorrendben, ha mindenképp dízel.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Corolla Verso
« Válasz #5629 Dátum: 2017.11.08 23:58:05 »
Ma megnéztem, kb. 10 kattanásig húzható.
Az enyém is 10 kattanásig húzható, amióta nálunk van. (6 év).
music     

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5630 Dátum: 2017.11.09 11:58:45 »
A márkaszerviz szereti hangoztatni, hogy a Toyoták különösen jó kocsik. Ha állatorvosi ló típusról van szó, ezt nehezebb röhögés nélkül mondani. Főleg, ha motorjavításra kér a kuncsaft árajánlatot, aminek a végösszege magasabb lesz mint a kocsi piaci értéke. Neki az elégedett kuncsaft az érdeke, ezért logikusan nem ajánlja.

Ne gondold a BMW és prémium német, angol stb. társai esetében nem így van. Egekbe dícsértek, mert tényleg nagyszerűek, de a bajok 2-300 e km után folyamatosan jönnek és a javítások rettenetesen drágák. Motor, váltók, különösen az automaták és egyébek. Ezek tényleg meghaladják az autó értékét, ami önmagában nem egy nagy meglepetés. Sajnálatos módon a mi -alaposan sznob- vevőkörünknek a 4-600 ezerről visszatekert "prémium" autók jönnek be az országba és igazolják a tételt, miszerint ha van évi 1-1,5 mFt autójavításra pénzed, akkor hajrá, jöhet a istenített bayorise motor werke...
Persze ha újat tud venni valaki és 10 évet lehúz vele, nem munkaautóként, biztos nagyon jó választás. Ha van rá pénzed.

Ehhez képest Toyota... és Mazda... és japán-keleti autók. Egyáltalán nem vagyok fan, vagy valami tagadó/imádó, de azt gondolom itt nálunk keleten a mi autózási szokásainkkal és lehetőségeinkkel a távolkeleti a megoldás.

DessertFox

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Corolla Verso
« Válasz #5631 Dátum: 2017.11.09 14:29:13 »
Sziasztok. Először örülök hogy ide találtam. Most állok vásárlás előtt, a kiszemeltem egy 2013 - as Corolla verso, 2.0 dízel motorral. Kereskedésben néztem, az autó előélete prímán nyomon követhető. Az egyetlen félelmem hogy 179 000 km van benne. Családi és munkábajárós autó lenne, evi kb 20 000 kmrel. Mit gondoltok, érdemes közel 3,5 Mft adni rá ? Mire figyeljek a vásárláskor ? Köszönöm ha van rám kis időtök és segítetek.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Corolla Verso
« Válasz #5632 Dátum: 2017.11.09 15:07:11 »
vegyél 1.8benzinest!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5633 Dátum: 2017.11.09 16:09:48 »
Sziasztok. Először örülök hogy ide találtam. Most állok vásárlás előtt, a kiszemeltem egy 2013 - as Corolla verso, 2.0 dízel motorral. Kereskedésben néztem, az autó előélete prímán nyomon követhető. Az egyetlen félelmem hogy 179 000 km van benne. Családi és munkábajárós autó lenne, evi kb 20 000 kmrel. Mit gondoltok, érdemes közel 3,5 Mft adni rá ? Mire figyeljek a vásárláskor ? Köszönöm ha van rám kis időtök és segítetek.

Ha jól tudom, akkor ez már a BMW motor benne, ami a Miniben is. Ahogy hallottam nagyon jó a motor, gazdaságos és remekül megy. A futásteljesítménye épp az a határ v azon határ körül van, amikor már bele lehet futni egy turbó, befecskendező stb. hibába, kettős lendkerék stb. Persze a hibák egy része nem annyira rémes, végül is használt autó, a fiatalabb is elromolhat.
Tehát állapotfelmérés, szakműhely, műszeresen. Ha ott nincs valami már mutatkozó baj, akkor meg lehet egyezni és venni, persze az ár nagyon érzékeny dolog. Ha van valami gáz, akkor is meg lehet venni...de az ár már más.  :szemez:
VAn egy elmélet, hogy használt autónál a vételár 30 %-a legyen talonban. Nem biztos, de ennyi az első évben rámegy.
És ha megvetted gyári szervíz, ami alatt nem csak olajcserét értek...  ::) ::) ::)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Corolla Verso
« Válasz #5634 Dátum: 2017.11.09 18:08:25 »
Mire figyeljek a vásárláskor ? Köszönöm ha van rám kis időtök és segítetek.
Ekkora éves futásnál arra figyelnék, hogy benzines legyen. Teljesen viccen kívül.

DessertFox

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Corolla Verso
« Válasz #5635 Dátum: 2017.11.09 18:28:01 »
Ekkora éves futásnál arra figyelnék, hogy benzines legyen. Teljesen viccen kívül.
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat. Miért lenne jobb a benzines ?

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5636 Dátum: 2017.11.09 18:39:19 »
Ekkora éves futásnál arra figyelnék, hogy benzines legyen. Teljesen viccen kívül.
Az biztos, hogy kevesebb drágán javítható cucc van a benzinesben, de más szempontok is dolgoznak. Pl. hogy utazó autó lesz, vagy városi. A dízel nem rövid, hidegen megtett utakra való. 2 kmre iskolába hordani a gyereket, azt nem szabad vele.
Azért alapvetően az érték-ár eléggé meghatározó eleve és az, akitől veszem pl. Tudok olyan autókat és embereket, akiktől soha nem vennék... Másoktól meg igen. És nem az játszik, aki nem járt vele és otthon törölgette-pátyolgatja főleg, hanem akiről tudom, mert ismerem, hogy mindent elvégeztetett és időben az autóján, nem vontat hajókat, meg azért tud vezetni...
Ha volna pont olyan jó és ugyanazon az áron benzines és dizel, akkor a benzinest kellene választani. Városi, rövidebb utakra, napi dugózásra a dizel nem való. De ha kevert a használat és azért van benne Róma, Varsó, Szófia :-) akkor meg isteni egy dizel...

DessertFox

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Corolla Verso
« Válasz #5637 Dátum: 2017.11.09 18:41:21 »
Az biztos, hogy kevesebb drágán javítható cucc van a benzinesben, de más szempontok is dolgoznak. Pl. hogy utazó autó lesz, vagy városi. A dízel nem rövid, hidegen megtett utakra való. 2 kmre iskolába hordani a gyereket, azt nem szabad vele.
Azért alapvetően az érték-ár eléggé meghatározó eleve és az, akitől veszem pl. Tudok olyan autókat és embereket, akiktől soha nem vennék... Másoktól meg igen. És nem az játszik, aki nem járt vele és otthon törölgette-pátyolgatja főleg, hanem akiről tudom, mert ismerem, hogy mindent elvégeztetett és időben az autóján, nem vontat hajókat, meg azért tud vezetni...
Ha volna pont olyan jó és ugyanazon az áron benzines és dizel, akkor a benzinest kellene választani. Városi, rövidebb utakra, napi dugózásra a dizel nem való. De ha kevert a használat és azért van benne Róma, Varsó, Szófia :-) akkor meg isteni egy dizel...
Hát ha megyek akkor min 20 - 30 km, illetve többszáz. Gyerek már nagy, van autója, én meg helyben biciklizek ::)

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #5638 Dátum: 2017.11.09 18:57:36 »
Nem ennyire szigorúak a dolgok. Ha jó az autó, akkor állapotot veszel. Nem tudom a piacon mennyi most egy ilyen használt dizel autó, arról adott esetben sokkal kevesebbet tudsz. Egy törés lehet észre sem vehető és nem is mondják el- ahol tervezed venni, ott meg van rá gari, adnak papírt róla, milyen az állapota stb. (Esetleg hitelt is?)
Mivel viszonylag rövid idő alatt ment sokat vszleg céges autó lehetett, akkor meg a rendes karbantartás nem kérdés. A "maszek" sokkal hajlamosabb nem cserélni ezt-azt... Meg gányolnak, ha törik. Ha kopog, hadd kopogjon. Sufnituning, okosba. Ez is lehet...ezen meg talán!!! minden el volt kapva és meg lett csinálva.
És a bmw motor tényleg nagyon jó fejlesztés, jobb mint a korábbi 2.2 bármelyike. Azt írták a hozzáértők...
(igaz a 2.2-ből a 177 Le-s a tervezésileg elfuserált, gyenge hengerfejes. A d-cat. Bár azt is mondták nekem, hogy prémium gázolajjal és nem kitaposva a lelkét, az is bírja. Mindegy. Na azt ne vedd meg.)

DessertFox

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Corolla Verso
« Válasz #5639 Dátum: 2017.11.09 19:06:14 »
Nem ennyire szigorúak a dolgok. Ha jó az autó, akkor állapotot veszel. Nem tudom a piacon mennyi most egy ilyen használt dizel autó, arról adott esetben sokkal kevesebbet tudsz. Egy törés lehet észre sem vehető és nem is mondják el- ahol tervezed venni, ott meg van rá gari, adnak papírt róla, milyen az állapota stb. (Esetleg hitelt is?)
Mivel viszonylag rövid idő alatt ment sokat vszleg céges autó lehetett, akkor meg a rendes karbantartás nem kérdés. A "maszek" sokkal hajlamosabb nem cserélni ezt-azt... Meg gányolnak, ha törik. Ha kopog, hadd kopogjon. Sufnituning, okosba. Ez is lehet...ezen meg talán!!! minden el volt kapva és meg lett csinálva.
És a bmw motor tényleg nagyon jó fejlesztés, jobb mint a korábbi 2.2 bármelyike. Azt írták a hozzáértők...
(igaz a 2.2-ből a 177 Le-s a tervezésileg elfuserált, gyenge hengerfejes. A d-cat. Bár azt is mondták nekem, hogy prémium gázolajjal és nem kitaposva a lelkét, az is bírja. Mindegy. Na azt ne vedd meg.)
Köszönöm neked is. Kereskedéstől venném, jó minősítésük van és elküldték az autó teljes előéletét. Természetesen viszem szakszervízbe állapotfelmérésre az üzlet előtt. Persze azért használt, vagyis lutri. Igazából az érdekelne hogy ti mennyire vagytok elégedettek. Én francia autóról nyergelnék át, ami ugye nem rossz, csak másként jó.